В процесі реалізації проєкту заплановане розпрацювання комунікаційної стратегії, яка
включатиме детальний перелік методів та каналів інформування цільової аудиторії про
заходи, передбачені проєктом.
Зокрема інформування громадськості про проєкт заплановано через:
офіційні соціальні мережі ІГС, що реалізовує проєкт (ГО “МНК”) та заходів самого
проєкту (сторінка “Курс Молодого Бандерівця”) у Facebook та Instagram;
офіційний сайт ІГС, що реалізовує проєкт (ГО “МНК”);
ресурси інформаційних партнерів ІГС, що реалізовує проєкт (онлайн-видання
“Український Погляд”, “Націоналістичний Портал” “Українська інформаційна
служба”, “Опад”; газети “Шлях Перемоги”, “День”, “Україна молода”; закордонні
ЗМІ української діаспори);
телебачення та радіомовлення (радіостанції Армія FM, Суспільне радіо, Суспільне
телебачення, інші всеукраїнські та регіональні телеканали).
Всеукраїнські та регіональні онлайн-видання (зокрема Історична Правда, Радіо
Свобода, Громадський простір, ресурсний центр Гурт та інші);
лідери думок та YouTube-блогери, які сприятимуть висвітленню заходів в рамках
проєкту.
Втілення інформаційної кампанії планується розпочати за півтора місяця до першого
заходу. Прогнозоване інформаційне охоплення — понад 40 000 людей через різні канали
комунікації (соціальні мережі, ЗМІ, інформаційних партнерів).