Всеукраїнський молодіжний захід "Молодвіж"
Статус
Очікує розгляду
Проєкт подано
23 січня 2023 року
Період реалізації проєкту
03 квітня 2023 - 31 жовтня 2023
Номер проєкту
20230117-3316
Бюджет
1778150 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
4. Підвищення рівня культури волонтерства серед молоді.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета всеукраїнського молодіжного заходу “Молодвіж” полягає у підвищенні рівня компетентностей молоді, поширенні культури волонтерства та гуртуванні молодих людей шляхом формування платформи для навчання, комунікації, взаємодії молоді й підняття дискусій у руслі молодіжної політики, роботи і досліджень на рівні всієї України.
Актуальність програми
Актуальність заходу підтверджують такі факти: - сам захід відбувається щорічно, починаючи з 2018 року, коли місто Львів здобуло статус Молодіжної столиці України. "Молодвіж" був чи не першим масштабним заходом у час пандемії Covid-19 у 2020 році і став також першим заходом такого масштабу у час повномасштабної війни на території України у 2022 році. Це свідчить про сталість проєкту, його стійкість та адаптивність. - захід "Молодвіж" необхідний молоді, свідченням чого є кількість відвідувачів у 2022 році - понад 3000 осіб, з яких близько 32% - з інших регіонів України, адже зараз у Львові проживають молоді люди з різних куточків нашої держави. Проаналізувавши форми зворотного зв'язку (кількість форм - 2 564), ми зрозуміли, що для більшості учасників, наш захід - це платформа для нетворкінгу, обміну знаннями та ідеями, пошуку однодумців та партнерів тощо. Сюди приходять, тому що довіряють нам, нашій експертності і досвіду, який ми здобули за 5 років реалізації заходу. Важливо, що захід постійно зосереджується на темах та проблемах, які актуальні для суспільства у конкретний період. Наприклад, у 2022 році серед тем були: волонтерство, благодійність, євроінтеграція України, особиста безпека, історія України та сучасність, медіаграмотність тощо. - у листопаді 2022 року місто Львів здобуло статус Молодіжної столиці Європи 2025. Варто зазначити, що титул стосується не лише міста, а всієї України. Тому захід "Молодвіж" у 2023 році матиме також загальноєвропейський масштаб.
Очікувані результати
Короткострокові
1) Проведено 1 захід 2) Захід відвідало близько 4000 осіб (55% - жінки, 45% - чоловіки) 3) Відсоток осіб серед відвідувачів, які не зі Львова та Львівської області складає принаймні 30% 4) Залучено принаймні 80 спікерів_ок (50% - жінки, 50% - чоловіки) 5) Залучено принаймні 60 волонтерів_ок (50% - жінки, 50% - чоловіки) 6) Кількість залучених донорів - принаймні 30 7) Промокампанією заходу охоплено принаймні 50 тис. осіб.
Показати повний опис
Довгострокові
1) підвищено рівень культури волонтерства серед молоді як на локальному, так і на національному рівнях 2) підвищено рівень залучення молоді до діяльності громадських організацій та ініціатив 3) підвищено рівень зацікавлення молоді неформальною освітою 4) підвищено рівень компетентностей молоді у сфері м'яких навичок, підприємництва, підтримки психічного здоров'я тощо.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) Кількість відвідувачів - 4000 осіб (55% - жінки, 45% - чоловіки) 3) Кількість спікерів - 80 осіб (50% - жінки, 50% - чоловіки) 5) Кількість волонтерів - 60 осіб (50% - жінки, 50% - чоловіки) 6) Кількість залучених донорів - принаймні 30.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) Рівень задоволення відвідувачів якістю проведення заходу складає мінімум 80% (визначається шляхом опитування після заходу). 2) рівень задоволення відвідувачів програмою заходу складає мінімум 80% (визначається шляхом опитування після заходу) 3) рівень задоволення волонтерів умовами волонтерства складає принаймні 80% (визначається шляхом опитування після заходу).
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Всеукраїнський молодіжний захід "Молодвіж"
Всього учасників (з них жінок)
4000 (2200) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
100 (75) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1500 (1000) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія проєкту - це молодь 16 - 25 років, котра цікавиться станом справ у місті та країні, соціально активна, волонтерить, взаємодіє із владою, громадськими організаціями та цікавиться політичною ситуацією в країні, це молодь, у котрої є активна громадянська позиція, вона спрагла до отримання нових знань та досвіду. До непрямої аудиторії проєкту належать: 1) Вчителі, викладачі, наставники тощо Вони зацікавлені у можливостях розвитку і отримання нової, додаткової і корисної інформації своїми учнями і студентами. 2) Загальноосвітні заклади і заклади вищої освіти, тому що вони зацікавлені у всебічному розвитку своїх учнів/студентів також у позанавчальний час; 3) Місцева влада, тому що учасники заходу - це учні, студенти, молодь, які зараз і у перспективі залучатимуться до життя громади. Влада зацікавлена у тому, щоб такі громадяни були свідомими, уміли якісно комунікувати, критично мислити і брати відповідальність за свої дії. 4) Громадські організації локального, регіонального та загальноукраїнського рівня, адже захід - це можливість презентації своєї діяльності перед широкою аудиторією, а також участі у заході у ролі спікерів.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Ініціювання проєкту
Завдання
1) Формування команди проєкту 2) Напрацювання концепції проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
1) проведення відбору кандидатів до команди 2) проведення зустрічі команди і визначення зон відповідальності кожного члена команди 3) здійснення аналізу потреб цільової аудиторії 4) здійснення аналізу результатів попереднього досвіду проведення зустрічей щодо формування концепції заходу.
Строк реалізації етапу
10 квітня 2023 — 01 травня 2023
Відповідальний виконавець
Цудний Роман, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
1) Напрацювання програми заходу 2) Розробка фандрейзингової стратегії 3) Розробка комунікативної стратегії 4) Визначення наявних ресурсів і прийняття рішень щодо їх менеджменту
Опис заходів для здійснення етапу
1) проведення зустрічей команди для напрацювання програми заходу 2) здійснення опитувань аудиторії щодо програми заходу 3) аналіз наявних ресурсів організації 4) проведення зустрічей щодо розробки комунікативної стратегії 5) створення документу із прописаною комунікативною стратегією 6) проведення зустрічей щодо розробки фандрейзингової стратегії 7) створення документу із прописаною фандрейзинговою стратегією
Строк реалізації етапу
01 травня 2023 — 31 травня 2023
Відповідальний виконавець
Цудний Роман, керівник проєкту
Етапи реалізації
Виконання проєкту
Завдання
1) розподіл і управління ресурсами 2) залучення нових ресурсів 3) реалізація фандрейзингової стратегії 4) реалізація комунікативної кампанії 5) наповнення і фіналізація програми заходу 6) здійснення оплат послуг підрядників
Опис заходів для здійснення етапу
1) організація заходів у межах фандрейзингової стратегії (контактування потенційних партнерів і донорів, проведення зустрічей, узгодження умов співпраці тощо) 2) публікація запланованих матеріалів на інформаційних ресурсах проєкту 3) налагодження співпраці із медіа-партнерами контактування спікерів і партнерів заходу з метою обговорення їхньої участі 4) запуск реєстрації для відвідувачів заходу 5) планування і вирішення логістичних питань заходу 6) набір команди волонтерів і їх менеджмент 7) укладання договорів із підрядниками і проведення оплат
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 01 вересня 2023
Відповідальний виконавець
Цудний Роман, керівник проєкту
Етапи реалізації
Проведення заходу
Завдання
1) реалізація програми заходу 2) забезпечення медіа висвітлення проєкту 3) менеджмент команди 4) комунікація зі спікерами, партнерами, учасниками
Опис заходів для здійснення етапу
1) підготовка локації 2) забезпечення супроводу й інформування спікерів та учасників-партнерів заходу 3) тайм-менеджмент
Строк реалізації етапу
02 вересня 2023 — 03 вересня 2023
Відповідальний виконавець
Цудний Роман, керівник проєкту
Етапи реалізації
Оцінка і звітування
Завдання
1) оцінка якості проведення заходу командою і відвідувачами 2) звітування
Опис заходів для здійснення етапу
1) проведення зустрічі команди для аналізу проєкту 2) проведення зустрічі з волонтерами для аналізу фестивалю 3) запуск опитування відвідувачів фестивалю 4) аналіз результатів опитування 5) документація усіх результатів обговорень щодо оцінки заходу 6) подання описового звіту 7) подання фінансового звіту
Строк реалізації етапу
04 вересня 2023 — 31 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Цудний Роман, керівник проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Стань учасником Молодвіжу!”. 


Методи комунікації із цільовою аудиторією:візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах. 

Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram, ТікТок), зовнішньої реклами (сітілайти, білборди), реклами у транспорті (постери), соцмереж партнерів і донорів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.


Канали комунікації включають такі соціальні мережі: 

https://www.facebook.com/molodvizh

https://www.instagram.com/molodvizh/



Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: онлайн мадіа Свідомі, Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ, Lviv.Media. 


Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає принаймні 10 публікацій.

Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 80 згадок.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Сталість проєкту буде забезпечена завдяки: - стратегічному плануванню (цілі проєкту є зрозумілими для усіх зацікавлених сторін; організація аналізує потреби проєкту в ресурсах; проєкт має план забезпечення сталості у майбутньому); - наявності партнерств (члени громади залучені до реалізації проєкту (волонтери, представники ГО і МГО, діти і молодь); бізнес, медіа-партнери, донори підтримують реалізацію проєкту); - ефективному менеджменту та людським ресурсам (проєкт добре інтегрований у діяльність організації; керівництво проєкту здійснює ефективне управління персоналом і ресурсами; проєкт має належний кадровий ресурс для досягнення цілей проєкту) - системі моніторингу і оцінки (результати моніторингу й оцінки використовуються під час планування і реалізації проєкту; результати оцінки проєкту використовуються для того, щоб продемонструвати досягнення спонсорам та іншим ключовим зацікавленим сторонам; проєкт надає громадськості переконливі докази того, що він є ефективним і дієвим); - адаптивності проєкту (доказова база проєкту постійно оновлюється, організація здійснює адаптацію проєкту до змін у зовнішньому середовищі під час його реалізації; організація приймає рішення стосовно того, які складові є неефективними і мають бути припинені); - комунікацій (організація має стратегічні комунікації для залучення і забезпечення підтримки проєкту від громадськості; проєкт має чітку і пропрацьовану систему внутрішньої комунікації між членами команди організаторів і волонтерів) Фінансова сталість проєкту буде забезпечена завдяки наявності фандрейзера у проєкті, який безпосередньо займається залученням ресурсів ззовні; диверсифікації джерел фінансування (донори, бізнес, краудфандинг тощо).
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux