Видання благодійного накладу журналу «Крилаті»
Статус
Припинено участь
Проєкт подано
06 лютого 2023 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2023 - 30 листопада 2023
Номер проєкту
20230206-3584
Бюджет
385752 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
3. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою реінтеграції молоді з тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проекту є поширення серед дітей, що виїхали з тимчасово окупованих територій, благодійних спец-випусків пригодницького журналу «Крилаті» та проведення презентацій для популяризації видання серед працівників бібліотек, хабів та
інших структур, що працюють з дітьми.
Актуальність програми
Журнал українського юнацтва «Крилаті» є найбільшим видавничим проектом Спілки Української Молоді у світі і єдиним в Україні патріотичним виданням для дітей. Та єдиним періодичним виданням громадської організації. Початки «Крилатих» сягають у 1949 рік, коли в Канаді розпочалося видання журналу для молоді. Наприкінці 1990-х років «Крилаті» переїжджають до України, а з кінця 2007 року «Крилаті» були зареєстровані як пригодницький журнал і стають всеукраїнським виданням для українських дітей. Журнал побудований на календарно-тематичному річному плані, включає в себе історичні довідки, рубрики для навчання та розваг, містить ілюстрації та тексти українських художників та письменників, проекти ручних робіт та саморобок. Видання буде цікавим для дітей молодшого шкільного віку та дасть можливість за допомогою ігрових методик та цікавих текстів дізнаватись все більше про Україну та її історію. В рамках проекту планується випуск 4х збільшених номерів, згідно пори роки. Номери видаватимуться попарно весна-літо та осінь-зима, з грифом благодійний випуск». Презентація журналу через майстер-класи з написання казок, створення ілюстрацій (по два номери водночас) дасть можливість не тільки охопити більшу кількість регіонів та дітей, а й залучити дітей до створення своїх історій, казок, видань.
Очікувані результати
Короткострокові
Провести шість презентацій журналу та охопити 300 дорослих осіб з цільової аудиторії. Роздати 12 000 примірників журналу для дітей віком 6-10 років, що виїхали з тимчасово окупованих територій, протягом часу реалізації проекту.
Показати повний опис
Довгострокові
Довгостроковими результатами проєкту стане те, що діти зможуть більше дізнатись про українську історію та культуру, про календарні та обрядові події, познайомляться з сучасною українською літературою, яка заохотить їх до читання. Видання діти зможуть використовувати під час уроків «Я досліджую світ». Педагоги, вихователі та всі, хто працює з дітьми отримають ще один інструмент для навчання і виховання. Дорослі, з якими будуть відбуватись презентації отримають нові навики та методи роботи з дітьми, що будуть використовуватись у праці з дітьми і після завершення проєкту. Залучити дітей до створення своїх історій, казок, коміксів.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Очікується, що в рамках шести презентацій буде охоплено 300 осіб дорослих та 12 000 дітей (обох статей). Серед дорослих передбачаємо участь 200 жінок та 100 чоловіків. Також планується охопити інформаційною кампанією понад 10 тис. людей цільової аудиторії проєкту.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Українська діти в інтерактивний спосіб (qr-коди, комікси, практичні завдання, творчі сторінки ) познайомляться з історією, природою та культурою своєї країни, захопляться, пізнають різноманітні традиції України. Також, долучаться до творення журналу своїми малюнками, історіями про свій край, коміксами. Проект матиме однаковий вплив як на чоловіків, так і на жінок. Залучення до заходу представників обох статей забезпечить взаємодію і обмін міркуваннями про роботу з дітьми, навчання та пізнання.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Презентації журналу (6 зустрічей)
Всього учасників (з них жінок)
300
(200)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
250
(170)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільовою аудиторією проєкту є діти віком 6-10 років, батьки дітей, а також педагоги, бібліотекари, працівники сфери неформальної освіти, які працюють з дітьми.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Підготовка першого (весна) та другого (літо) випуску до видання
Опис заходів для здійснення етапу
Робота редакторів та художників, верстальників. Підбір місць для презентеції, де булиб дотриманні всі заходи безпеки, наявні укриття.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2023
—
31 травня 2023
Відповідальний виконавець
Леся Мовчан, головна редакторка
Етапи реалізації
Реалізація прпоекту
Завдання
Проведення трьох презентацій (обовязковою умовою наявність укриттів та дотримання протиковідних заходів)
Опис заходів для здійснення етапу
Поширення першого та другого випусків та презентації журналу
Строк реалізації етапу
01 травня 2023
—
31 липня 2023
Відповідальний виконавець
Леся Голик - керівник проекту
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Підготовка третього (осінь) та четвертого (зима) випуску до видання
Опис заходів
Опис заходів для здійснення етапу
Робота редакторів та художників, верстальників. Підбір місць для презентеції, де булиб дотриманні всі заходи безпеки, наявні укриття.
Строк реалізації етапу
01 липня 2023
—
31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Леся Мовчан, головна редакторка
Етапи реалізації
Реалізація прпоекту
Завдання
Проведення трьох презентацій (обовязковою умовою наявність укриттів та дотримання протиковідних заходів)
Опис заходів для здійснення етапу
Поширення третього та четвертого випусків та презентації журналу
Строк реалізації етапу
01 вересня 2023
—
31 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Леся Голик - керівник проекту
Етапи реалізації
Підсумки
Завдання
Підбиття підсумків
Опис заходів для здійснення етапу
Збирання відгуків, підготовка звітів
Строк реалізації етапу
01 листопада 2023
—
30 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Леся Голик - Керівник проекту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
офіційні соціальні мережі СУМ в Україні
офіційні сторінка ГО “СУМ в Україні” та самого проєкту у Facebook та Instagram;
ресурси інформаційних партнерів ІГС, що реалізовує проєкт (онлайн-видання “Український Погляд”, “Націоналістичний Портал” “Українська інформаційна служба”, “Опад”; газети “Шлях Перемоги”, “День”, “Україна молода”; закордонні ЗМІ української діаспори);
Всеукраїнські та регіональні онлайн-видання (зокрема Історична Правда, Радіо Свобода, Громадський простір, ресурсний центр Гурт та інші);
лідери думок та YouTube-блогери, які сприятимуть висвітленню заходів в рамках проєкту.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації