«Respublica»: інкубатор волонтерів
Статус
Не допущено
Проєкт подано
08 лютого 2023 року
Період реалізації проєкту
01 червня 2023 - 31 серпня 2023
Номер проєкту
20230206-3585
Бюджет
361427.44 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
4. Підвищення рівня культури волонтерства серед молоді.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета проєкту - популяризація та поширення культури волонтерства серед молоді з різних регіонів України шляхом проведення волонтерського табору на Бакоті з залученням досвідчених волонтерів та керівників волонтерських організацій, які стануть менторами для юних учасників проєкту та навчать їх принципам та основам волонтерства завдяки ряду практичних та теоретичних заходів.
Актуальність програми
З початком повномасштабної війни росії проти України волонтерський рух активізувався в повну силу. В нинішніх реаліях волонтери займають ключову роль у нашому суспільстві та надають всебічну допомогу для різних категорій населення. Завдяки волонтерському руху тисячі молодих людей отримали можливості для самореалізації та усвідомлення своєї ролі в суспільному житті, стали фундаментом громадянського суспільства. Але є й інша сторона медалі - волонтерів не достатньо, вони втомлюються і з плином часу емоційно вигорають, тому в нашому проєкті ми приділимо увагу двом важливим аспектам волонтерства. 1. Популяризація волонтерського руху серед молоді. 2.Стабілізація емоційного стану волонтерів та профілактика вигорання досвідчених волонтерів. Наш проєкт - волонтерський табір від Respublica FEST для активної молоді із залученням досвідчених волонтерів та керівників волонтерських організацій на базі резиденції “Бакота Хаб”, що розташована в спокійному та безпечному місці на узбережжі Дністра. В рамках проєкту відбудеться цикл теоретичних та практичних заходів, направлених на розвиток культури волонтерства серед учасників. Під час проєкту молоді волонтери отримають нові знайомства, знання, досвід та контакти, а досвідчені волонтери з великих волонтерських організацій зможуть відпочити та перезагрузитись у тихому спокійному місці на Бакоті та провести час з користю - поділитись досвідом з молоддю, яка прагне стати волонтерами та долучитись до всеукраїнського волонтерського руху.
Очікувані результати
Короткострокові
1. Проведено всеукраїнський опенкол, за результатами якого відібрано найактивніших представників молоді з різних регіонів країни до участі в проєкті. 2. Проведено 7-денний зліт волонтерів для активної молоді з різних регіонів країни. 3. Під час проєкту забезпечено належні базові умови, необхідні для розвитку учасників (трансфер, проживання, харчування). 4. Всіх учасників забезпечено матеріалами для роботи (канцелярські товари), матеріалами для проведення екоакції (сміттєві пакети), знаряддям для спортивних занять під час проєкту (футбольні та волейбольні м’ячі, боксерська груша, тенісний стіл). 5. До поширення знань, ідей та цінностей в рамках проєкту залучено досвідчених волонтерів та керівників волонтерських організацій. 6. Проведено цикл заходів для молоді з різних регіонів країни, локальної молоді та ВПО, направлених на формування культури волонтерства. 7. Залучено представників ЗМІ та лідерів думок з різних регіонів для промоції проєкту на різні аудиторії. 8. Створено та поширено фото- та відеоматеріали для популяризації проєкту та його результатів на широкий загал. 9. Створено фірмовий стиль проєкту для соц.мереж та друкованої продукції. 10. Створено друковану продукцію у фірмовому стилі проєкту для учасників для додаткової промоції проєкту. 11. Результати проєкту поширено на широку цільову аудиторію.
Показати повний опис
Довгострокові
1. Популяризація культури волонтерства в Україні. 2. Збільшення відсотка молоді, яка підвищить рівень своєї активності та інтеграція молоді в суспільне життя завдяки участі у проєктах молодіжних громадських організацій. 3. Збільшення відсотка молоді, яка бере участь у суспільному житті. 4. Зменшення відсотка молоді, яка не цікавиться суспільним життям. 5. Збільшення відсотка молоді, яка знає про різні інструменти волонтерства та участі у суспільному житті та користується ними. 6. Збільшення відсотка молоді, яка створює волонтерські проєкти. 7. Збільшення кількості взаємних проєктів та партнерств між учасниками проєкту. 8. Поява нових власних волонтерських проєктів розроблених учасниками проєкту. 9. Збільшення чисельності населення України, охопленого проєктами розробленими інститутами громадянського суспільства спільно з волонтерами. 10. Збільшення співпраці українських та закордонних волонтерських організацій. 11. Збільшення загальнодержавних, регіональних, місцевих та міжнародних програм в області розвитку волонтерства та неурядового сектору. 12. Створення нових партнерств між волонтерськими організаціями, органами місцевого самоврядування та державною владою.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
В результаті реалізації комунікаційного плану проєкту та промокомпанії ми плануємо досягти таких кількісних показників: 1. 40 активних представників молоді з різних регіонів України взяли участь в проєкті. 2. 20 представників молоді з числа ВПО взяли участь в проєкті. 3. 40 представників локальної молоді взяли участь в проєкті. 4. 7 досвідчених волонтерів та керівників волонтерських організацій залучено до менторства волонтерів в рамках проєкту. 5. Проведено щонайменше 10 заходів в рамках проєкту. 6. Відкриті заходи проєкту (екоакції, спортивні заходи тощо) відвідало щонайменше 500 осіб. 7. Створено 200 фото та відеоролик на 5 хв. з результатами проєкту для популяризації проєкту в онлайн. 8. Створено та поширено сувенірну друковану інформацію у фірмовому стилі проєкту (90 футболок). 9. Проведено екоакцію з залученням учасників, волонтерів та локальної спільноти, в рамках якої очищено щонайменше 1 кв.км. берегу Дністра від пластику в результаті екоакції. 10. Проведено 3 спортивних міні-турніри між учасниками проєкту. 11. 15 згадок у ЗМІ про проєкт. 12. В рамках комунікаційної стратегії проєкту охоплено 500.000 осіб. Вплив програми поширюватиметься на 60% жінок та на 40% чоловіків.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Проведено інформаційно-просвітницьку кампанію від досвідчених волонтерів для інформування молоді про культуру волонтерства, зокрема вразливих категорій молоді, про наявні та нові інструменти, основи волонтерства. 2. В рамках табору сформована основа для молодих лідерів думок волонтерів, які матимуть вплив на різні цільові аудиторії та будуть залучені до поширення волонтерського руху в країні. 3. Забезпечено умови для самореалізації та розвитку молоді в рамках проєкту. 4. Збільшено рівень участі та інтеграції молоді у суспільне життя. 5. Забезпечено розвиток національної свідомості молоді на основі суспільно-державних цінностей та відповідального громадянства. 6. Підвищено рівень громадянських компетентностей молоді та її спроможність бути самостійним, життєстійким, активним, патріотичним і відповідальним учасником суспільного життя. 7. Залучено волонтерів та фахівців, які популяризують волонтерську діяльність серед молоді, що підвищили рівень своєї фаховості для розвитку культури волонтерства серед молоді. 8. Відновлено емоційний стан представників волонтерських організацій, залучених до проєкту. 9. Підвищено рівень культури волонтерства серед залученої молоді. 10. Популяризовано український волонтерський рух серед залученої молоді та в онлайн. 11. Забезпечено функціонування молодіжного центру “Бакота Хаб”. 12. Зміцнено соціальну згуртованість молоді - учасників проєкту. 13. Зміцнення соціальної згуртованості молоді.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Майстер-клас про волонтерство від волонтерської організації допомоги українським військовим з 2014 року “Армія SOS” (Інна Ковальчук - локальний координатор роботи організації)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Майстер-клас зі створення та реалізації волонтерських кемпів від організації Будуємо Україну Разом (Олексій Лавриненко - координатор БУР)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Тренінг «Про волонтерство простими словами» (ментори - Володимир Пасяка та Ростислав Плахцинський, волонтерська ініціатива співпраці АЗОВу з фестивалем «Файне місто»)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
«Волонтерство на культурно-освітніх подіях та фестивалях” (ментор - Андрій Зоїн, директор Respublica FEST)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Тренінг "Досвід мобільних волонтерських мейкерспейсів на колесах - TOLOCAR” (ментор - Ірина Колотило - координатор проєкту Tolocar)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Ретрит-експедиція до трипільського поселення берегами Дністра «Від Ушиці до Дністра» (ментор - історик, археолог, демобілізований військовий Павло Нечитайло)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Волонтерська екологічна акція по прибиранню узбережжя Дністра від побутового пластику (ментор - Микола Дорохов, Краматорськ, Вільна Хата)
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Турнір з волейболу
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (20) осіб
Захід
Турнір з футболу
Всього учасників (з них жінок)
50 (20) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
10 (0) осіб
Захід
Турнір з настільного тенісу
Всього учасників (з них жінок)
150 (100) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
40 (30) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія: а) молодь з різних регіонів країни, яка дізнається про проєкт та долучиться до опенколу (300); б) молодь з різних регіонів країни, яка долучиться до табору (40); в) локальна молодь Бакоти, яка долучиться до табору (40); г) молодь з числа ВПО, яка долучиться до табору (20); д) досвідчені волонтери, які проводитимуть лекції та екскурсії в рамках проєкту (7); є) команда проєкту, підрядники проєкту, партнери (100); ж) представники ЗМІ, які дізнаються про проєкт та напишуть про нього (15); з) локальна спільнота, яка долучиться до заходів проєкту, так як проживатиме безпосередньо в місці проведення проєкту та зможе долучитись до його відкритих заходів (500); і) місцева влада, яка долучиться до проєкту та сприятиме його проведенню (50); Також ми поділяємо пряму цільову аудиторію географічно: 20% аудиторії - локальна аудиторія; 80% - аудиторія з різних регіонів країни. Опосередкована цільова аудиторія: а) локальна спільнота, на території якої відбувається проєкт і яка дізнається про його перебіг та результати (7000); б) всеукраїнська молодіжна аудиторія, яка дізнається про результати проєкту в онлайн (150.000); в) ВПО, які не проживають на території ТГ, але дізнаються про проєкт завдяки висвітленню в ЗМІ (50.000); г) всеукраїнська аудиторія різного віку, яка дізнається про проєкт завдяки ЗМІ та соц.мережам (500.000) д) батьки, родичі учасників проєкту, які відчуватимуть на собі позитивний ефект від проєкту (500). Охоплення проєкту - 500.000
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап реалізації проєкту
Завдання
Створити умови для проведення проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
1. Оголошення опенколу на участь у проєкті в соц.мережах. 2. Розробка календарного плану, детальної погодинної програми табору та логістичних маршрутів. 3. Пошук підрядників та підписання угод з підрядниками та членами команди. 4. Укладання домовленостей з лекторами, партнерськими організаціями, ЗМІ.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 15 червня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовка до проведення табору
Завдання
Підготувати локацію для проведення проєкту та забезпечити потреби учасників для участі в проєкті
Опис заходів для здійснення етапу
1. Підготовка локації до проведення проєкту. 2. Закупівля всіх необхідних матеріалів для проведення проєкту. 3. Створення друкованої продукції проєкту для учасників. 4. Відбір учасників та Інформування учасників про участь у проєкті. 5. Організація доїзду, харчування та поселення учасників проєкту.
Строк реалізації етапу
10 червня 2023 — 17 липня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Проведення програмних заходів проєкту
Завдання
Провести 7-денний волонтерський табір для молоді з залученням досвідчених волонтерів та провести ряд заходів направлених на формування культури волонтерства серед учасників проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення заходів відповідно до програми проєкту: 1. Майстер-клас про волонтерство від волонтерської організації допомоги українським військовим з 2014 року “Армія SOS”. 2. Майстер-клас зі створення та реалізації волонтерських кемпів від організації Будуємо Україну Разом. 3. Тренінг "Про волонтерство простими словами". 4. "Волонтерство на культурно-освітніх подіях та фестивалях”. 5. Тренінг "Досвід мобільних волонтерських мейкерспейсів на колесах - TOLOCAR”. 6. Ретріт-експедиція до трипільського поселення берегами Дністра "Від Ушиці до Дністра". 7. Волонтерська екологічна акція по прибиранню узбережжя Дністра від побутового пластику. 8. Турнір з волейболу. 9. Турнір з футболу. 10. Турнір з настольного тенісу
Строк реалізації етапу
17 липня 2023 — 24 липня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту, Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту.
Етапи реалізації
Промоція проєкту та інформаційний супровід
Завдання
Створити промоцію проєкту на широку цільову аудиторію
Опис заходів для здійснення етапу
1. Розробка дизайну проєкту, пошук партнерів, ЗМІ та лідерів думок для промоції проєкту. 2. Створення соц.мереж проєкту для інформування аудиторії про реалізацію проєкту. 3. Створення та викладка фото- та відеоматеріалів проєкту. 4. Створення контенту та наповнення соц.мереж. 5. Взаємодія з цільовими аудиторіями. 6. Промоція проєкту на широку цільову аудиторію.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Підготовка звітності
Завдання
Підготувати описовий та змістовий звіт проєкту відповідно до вимог чинного законодавства
Опис заходів для здійснення етапу
1. Аналіз кількісних та якісних показників. 2. Аналіз аналітичних даних. 3. Збір інформації про проєкт, необхідної для звіту. 4. Підготовка фінансового та змістового звіту
Строк реалізації етапу
01 серпня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Малькова Марина Михайлівна - бухгалтер проєкту; Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Інформування громадськості відбуватиметься протягом 3-х місяців реалізації проєкту: 1 місяць (червень) - інформування про підготовку до проєкту, анонси, оголошення опенколу; 2 місяць (липень) - інформація про проведення проєкту, новини проєкту; 3 місяць (серпень) - пост-анонси, викладка фото- та відеоматеріалів, підсумки проєкту.


Канали комунікації: 1. Сайт та соц.мережі “Бакота Хаб”. 2. Соц.мережі ГО “Територія”. 3. Сайт та соц.мережі Respublica FEST. 4. Соц.мережі БУР 5. Соц.мережі ГО “Культурний Клуб”. 6. Сторінка події проєкту у facebook (event). 7. Сайт та Facebook Староушицької ТГ - Бакоти. 8. Сайт та Facebook Кам’янець-Подільської міської ради. 9. Соц.мережі сторінки лідерів думок, залучених до проєкту. 10. 15 ЗМІ, залучених до проєкту (телебачення, радіо, друковані та інтернет-ЗМІ). 11. Соц.мережі команди проєкту. 12. Соц. мережі лекторів, екскурсоводів та кураторів проєкту (10 осіб). 13. Соц. мережі 80 учасників проєкту, які будуть відібрані в рамках опенколу. 


Для поширення інформації серед локальної аудиторії ми плануємо залучення таких ЗМІ: ТСН, Depo Ua, Суспільне культура, Експеримент, Bemol, ТРК 33-й канал, Суспільне, NAGOLOS TV, ТРК Поділля, «Подолянин», «Є»,Депо Хмельницький, Подолянин, Vdalo, ПоділляNEWS (по 1 матеріалу).

Лідери думок, які поширюватимуть інформації про проєкт серед прямої аудиторії: Олександр Санченко (нар.деп.Верховної Ради, голова у ЗеМолодіжка); Юрко Дідула (керівник організації БУР); Олексій Лавриненко (член команди БУР); Павло Прижегодський (Член правління у Національне українське молодіжне об'єднання - НУМО, засновник VLNTR-фест); Мар’яна Коваль (Бандерштат - фестиваль українського духу); Олег Каданов (музикант, волонтер на Донеччині); Павло Нечитайло (лідер гурту Zapaska, археолог, історик, демобілізований військовий); Ростислав Плахцінський (фестиваль Файне Місто), Ірина Колотило (координатор волонтерського проєкту TOLOCAR), Віктор Годний (ПЛАСТ), Ірина Ковальчук (волонтерська організація Армія SOS), Микола Дорохов (керівник молодіжного центру Вільна Хата).


Лідери думок, які поширюватимуть інформацію про проєкт серед опосередкованої аудиторії: Михайло Посітко (мер м.Кам’янець-Подільський); Анатолій Тимчук (голова Староушицької ТГ); Андрій Зоїн (організатор Respublica FEST); Володимир Кохан (youtube-проєкт ХАЩІ); Юлія Толопа (оператор БПЛА у Добровольчий батальйон "Донбас") та інші, залучені під час проєкту. 

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Однією з задач проєкту є перетворення залученої активної молоді на лідерів думок, які після завершення проєкту будуть пропагувати цінності, які набули під час табору на різні цільові аудиторії у своїх регіонах. Ми очікуємо що після лекційної програми про волонтерські можливості учасники проєкту створюватимуть надалі свої власні проєкти, які презентуватимуть на всеукраїнському рівні. Таким чином, наш проєкт стане платформою для них та запустить процес, який розвиватиметься і надалі як за нашою участю, так і незалежно від нас. Також ми очікуємо продовження партнерств між досвідченими волонтерами та учасниками проєкту після проєкту, адже ми відберемо до участі активну молодь, яка хоче займатись волонтерством та брати участь в суспільному житті України, а також досвідчених волонтерів та керівників волонтерських організацій, які, в свою чергу постійно знаходяться у пошуку активних людей, які хочуть допомагати. Ми “подружимо” ці 2 аудиторії, завдяки чому вони співпрацюватимуть після проєкту вже незалежно від нас. Всі результати проєкту будуть доступні в режимі онлайн як під час, так і після завершення проєкту, завдяки чому широка всеукраїнська аудиторія постійно матиме вільний доступ до інформації про проєкт та його результати. Ми передбачаємо і подальше проведення заходів з поширення культури волонтерства у нашому хабі завдяки посиленню співпраці з місцевою владою ТГ та владою Кам’янець-Подільського району. Ми маємо ресурс у вигляді великих 2-х багатофункціональних будівель, обладнання, команди, підрядників, тому плануємо втілювати такі проєкти і надалі за рахунок місцевого бюджету, грантових програм (УКФ, House of Europe, USAID тощо), а також за рахунок самоокупності після завершення війни та повернення нашого фестивалю “Respublica”, на якому ми акумулюватимемо гроші за рахунок проданих квитків, за рахунок надання в оренду студії та приміщення резиденції тощо та повертатись до незалежності від грантових та державних коштів. Також ми плануємо залучати волонтерів, яких залучимо до цього проєкту, до волонтерства в рамках наших інших проєктів - фестивалів, резиденцій тощо.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux