Science4Kids: соціально-освітні відеоролики від українських вчених
Статус
Не допущено
Проєкт подано
08 лютого 2023 року
Період реалізації проєкту
01 червня 2023 - 31 жовтня 2023
Номер проєкту
20230208-3694
Бюджет
723335.67 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
2. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою сприяння гармонійному психічному розвитку молоді, формування у молоді культури безпеки життєдіяльності.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Створення курсу соціально-освітніх відеороликів для дітей 8—12 років, що допоможе краще розуміти світ навколо та себе, сприятиме розвитку критичного мислення та зацікавить у науковому підході.
Разом із вченими та експертами/експертками ми в динамічному форматі коротких відео (10—15 хвилин) розкриємо для аудиторії три теми:
1. Як працюють наші емоції в критичних ситуаціях. Пояснюємо з точки зору нейробіології, чому ми відчуваємо тривожність, страх чи агресію, та як можна з ними впоратися.
2. Ядерна безпека. Правда та міфи про застосування ядерної зброї. Що робити при ядерній катастрофі?
3. Чому ліні не існує та як навчатися в задоволення. Як розпізнати, що ми втомилися? Як правильно відпочивати? Як стресові та травматичні ситуації впливають на нашу продуктивність?
Актуальність програми
Створення курсу соціально-освітніх відеороликів для дітей 8—12 років, що допоможе краще розуміти світ навколо та себе, сприятиме розвитку критичного мислення та зацікавить у науковому підході.
Разом із вченими та експертами/експертками ми в динамічному форматі коротких відео (10—15 хвилин) розкриємо для аудиторії три теми:
1. Як працюють наші емоції в критичних ситуаціях. Пояснюємо з точки зору нейробіології, чому ми відчуваємо тривожність, страх чи агресію, та як можна з ними впоратися.
2. Ядерна безпека. Правда та міфи про застосування ядерної зброї. Що робити при ядерній катастрофі?
3. Чому ліні не існує та як навчатися в задоволення. Як розпізнати, що ми втомилися? Як правильно відпочивати? Як стресові та травматичні ситуації впливають на нашу продуктивність?
Очікувані результати
Короткострокові
Короткострокова мета курсу — надати дітям доступ до перевіреної інформації на актуальні теми, познайомити з українськими вченими та заохотити мислити критично й цікавитися наукою.
Показати повний опис
Довгострокові
Довгострокова мета курсу — виховати покоління, що спирається на наукові методи та доказову медицину, розуміє важливість розвитку технологій і проведення наукових досліджень в Україні.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Кількість відзнятих відеороликів — 3
2. Охоплено шкіл — 30
3. Охоплено учнів у школах — 3000
4. Показів відео на каналах Суспільного — 320
5. Охоплення на каналах і в соцмережах — 1000000
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Відеоролики відзняти з залученням вчених і експертів/експерток; у відео використана анімація, інтерактивна взаємодія розрахована на дитячу аудиторію.
2. За допомогою реєстраційної форми та розсилок у взаємодії з МОН зібрана база вмотивованих вчителів і шкіл для поширення відео.
3. Вчителі чи працівники шкіл продемонстрували відеоролики своїм учням.
4. На каналах Суспільного відеоролики показані в різних регіонах у денний час.
5. Завдяки показам на каналах та в соціальних мережах відеоролики досягли своєї аудиторії.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Знімання відеороликів (робота команди)
Всього учасників (з них жінок)
10
(9)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Показ відеороликів у школах
Всього учасників (з них жінок)
3000
(1500)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
500
(250)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
1000000
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий період
Завдання
1. Розробити спільно з вченими та експертами/експертками сценарій трьох відеороликів
2. Підписати договори з командою проєкту
3. Утвердити знімальний план і графік разом із командою
4. Розробити комунікаційну стратегію та укласти домовленості з телевізійними каналами
5. Узгодити локації для знімання
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовлене все для знімання трьох відеороликів
Строк реалізації етапу
01 червня 2023
—
30 червня 2023
Відповідальний виконавець
Ліміна П.А., проєктна менеджерка
Етапи реалізації
Знімання відеороликів
Завдання
Відзняти три відеоролики тривалістю 10—15 хвилин
Опис заходів для здійснення етапу
Готовий матеріал для монтажу трьох відеороликів
Строк реалізації етапу
01 липня 2023
—
06 липня 2023
Відповідальний виконавець
Орєхова А.О., координаторка проєкту
Етапи реалізації
Постпродукція
Завдання
1. Створити анімації для відеороликів
2. Робота над кольорокорекцією, звукорежисурою, створенням субтитрів
3. Можливе дознімання необхідних моментів
4. Фінальний монтаж відеороликів
Опис заходів для здійснення етапу
Створено три відеоролики
Строк реалізації етапу
07 липня 2023
—
31 липня 2023
Відповідальний виконавець
Ліміна П.А., проєктна менеджерка
Етапи реалізації
Комунікаційна кампанія
Завдання
1. Зробити розсилку через базу МОН по школах, що знаходяться неподалік від зони бойових дій та/або у регіонах з проблемами зі зв’язком і світлом.
2. Створити форму реєстрації для вчителів і шкіл, які зацікавлені в показі відеороликів учням.
3. Узгодити співпрацю з телевізійними каналами Суспільного в регіонах і покази відеороликів.
4. Підготувати преспак для розсилки в ЗМІ.
5. Домовитися про вихід матеріалів про відеоролики в ЗМІ.
6. Запустити інформаційну кампанію про вихід відеороликів у соцмережах.
7. Підготувати афіші з практичною інформацією з відео для розповсюдження школами.
8. Зібрати статистику за результатами комунікаційної кампанії.
Опис заходів для здійснення етапу
Цільова аудиторія (школи, вчителі, батьки та діти 8—12 років) проінформовані про вихід відеороликів і мають доступ до них. Відеоролики показуються каналами в регіонах.
Строк реалізації етапу
01 липня 2023
—
15 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Іваницька М.М., комунікаційна менеджерка
Етапи реалізації
Розповсюдження відеороликів і супутніх матеріалів школами
Завдання
1. Записати відеоролики на електронні носії.
2. Видрукувати афіші для шкіл.
3. Надіслати електронні носії та афіші в школи та вчителям, які зареєструвалися в формі.
4. Промоніторити показ відеороликів на уроках і зібрати відгуки учнів і вчителів про матеріал.
Опис заходів для здійснення етапу
Учні шкіл змогли подивитися відеоролики та отримали доступ до інформації.
Строк реалізації етапу
01 серпня 2023
—
15 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Ліміна П.А., проєктна менедежерка
Етапи реалізації
Аналіз результатів проєкту та підготовка звітності
Завдання
1. Проаналізувати результати комунікаційної кампанії.
2. Проаналізувати відгуки учнів і вчителів щодо відеороликів.
3. Підготувати фінальну звітність по проєкту.
Опис заходів для здійснення етапу
Наявна статистика та відгуки щодо проєкту, а також здійснений їхній аналіз. Підготовлена звітність по проєкту.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2023
—
31 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Орєхова А.О., координаторка проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
1. Телевізійні канали Суспільного в регіонах (Суми, Харків, Запоріжжя, Херсон, Дніпро, Миколаїв, Чернігів, Київ, Полтава, Черкаси, Кропивницький, Житомир, Одеса) — показ відеороликів у серпні—жовтні 2023 року.
2. Анонси та матеріали про випуск відеороликів і розповсюдження їх у школах в наших постійних інформаційних партнерах: МАН.медіа, Свідомі, Куншт, Освіторія, ELLE. Строки: серпень—вересень 2023 року.
3. Розсилка анонсів і матеріалів про проєкт по базі ЗМІ (усього 174 контакти, наводимо кілька прикладів): УП, LIGA, NV, Громадське, The Village, Фокус, Дзеркало Тижня, BBC, Радіо Свобода, Детектор Медіа, The Ukrainians, Бабель, AIN.ua, Vector Media та інші. Строки: серпень—вересень 2023 року.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Організація має сайт, на якому публікує усі результати / продукти створені в рамках проектів. Це і записи вебінарів, навчальні матеріалі у вигляді конспекту з основними тезами з кожного відео / події.
Тож результатами діяльності організації цільова аудиторія може користуватися ще роки після проведення події / розміщення матеріалу. Для нас важливо викладати усі продукти у вільний доступ, щоб ними могли користуватися усі бажаючі в той час, який для них зручний.
Щодо фінансування. Ми запустили Science4Kids у червні 2022 за підтримки Вишеградсього фонду (підтримка була протягом чотирьох місяців). Після закінчення офіційної частини імплементації проекту і подання звітності, ми продовжили проект, залучивши кошти від Українського бізнесу, а саме: IT компанії SQUAD, Ria.dom, MGID. Всі партнери вказані на нашому сайті. При цьому для бізнесу також складно довгостроково підтримувати проекти, тому ми обрали змішану систему – коли перший період підтримується за рахунок грантів, певний – за рахунок бізнесу. Це дає можливість отримати більш сталий проект.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації