Інформування громадськості про хід та результати реалізації проєкту «Жіноче лідерство. Girls Power 2.0» здійснюватиметься через комплексні комунікаційні заходи із залученням традиційних та цифрових медіа.
Основними каналами поширення інформації будуть соціальні мережі (Facebook, Instagram, Telegram), офіційний веб-сайт проєкту, регіональні, а також публічні заходи. На сторінках у соціальних мережах регулярно публікуватимуться новини, фото- та відеозвіти, історії успіху учасниць та експертні коментарі. Веб-сайт міститиме інформацію про програму, освітні матеріали, а також інтерактивну мапу учасниць та їхніх ініціатив.
Планується підготовка прес-релізів, статей та інтерв’ю з організаторами та учасницями проєкту. Для залучення широкої аудиторії буде реалізовано PR-кампанію із застосуванням інфографіки, відеороликів та живих ефірів у соціальних мережах. Також передбачено розсилку інформаційних бюлетенів електронною поштою для партнерів, освітніх установ і громадських організацій.
Основні етапи інформування:
1. Анонсування проєкту (1 місяць до старту) – пресконференції, соціальні мережі, публікації у ЗМІ.
2. Оперативне висвітлення ходу реалізації (упродовж усього проєкту) – щотижневі оновлення в соцмережах,проміжні звіти у ЗМІ.
3. Підбиття підсумків та демонстрація результатів (по завершенні) – фінальна пресконференція, підсумкові статті, відеоісторії успіху учасниць, публічні заходи для представлення напрацьованих ініціатив.