Передбачається, що інформування буде здійснюватись
шляхом розповсюдження анонсів-запрошень на тренінги, а також релізів про їх
проведення через найбільш популярні серед цільової аудиторії месенджери та
соціальні мережі: Facebook, Instagram. Для кожного з шести заходів буде здійснено:
·
Розсилку
анонсу-запрошення із реєстраційною формою (за 10 днів до заходу).
·
Розсилку
релізу та фотозвіту щодо заходу із описом основних підсумків гри-тренінгу
(через два дні після заходу).
Доречним є залучення до інформаційної кампанії як
власних ресурсів організацій і їх партнерів, так і платної реклами у згаданих
вище каналах інформації.
Офіційні анонси та релізи планується розміщувати:
·
На
Facebook-сторінці та у Instagram-акаунті
ГО «Материнська любов», а також тематичні Telegram-чати
інших проєктів організації.
Фотографії та пости безпосередньо з тренінгів також
будуть публікуватись учасниками проєктної команди на їх сторінках у соціальних
мережах. Учасники тренінгів також будуть заохочуватись ділитись своїми
враженнями та фотографіями із заходу.
Протягом тижня після завершення останнього тренінгу окремо буде підготовлено
та розповсюджено у зазначених вище каналах реліз щодо підсумків проєкту. На цю
публікацію також планується передбачити бюджет просування у соцмережах.