Соціальні мережі
Платформи: Facebook, Instagram, Telegram-канал ГО «Дружина Воїна».
Методи: публікації анонсів, промо-постів, фото- та відеозвітів, сторіс з ключовими моментами ретриту.
Строки:
до проведення – анонси заходу (за 3–4 тижні та 1 тиждень до ретриту);
під час заходу – щоденні фото- та відеорепортажі;
після заходу – підсумковий пост та альбом з фото, відео та відгуками (протягом 1 тижня після завершення).
ЗМІ та партнерські медіа
Медіа: місцеві онлайн-видання, телеканали та радіостанції (за домовленістю).
Методи: прес-релізи до початку та після завершення ретриту, інтерв’ю з учасниками та організаторами.
Строки:
прес-реліз про анонс – за 2 тижні до заходу;
прес-реліз про результати – протягом 2 тижнів після проведення.
Прямий контакт з громадськістю
Методи: інформаційні листи партнерам, розсилки через базу контактів ГО, фото- та відеозвіти для донорів та партнерських організацій.
Строки: надсилання – протягом 1 тижня після завершення заходу.
Візуальні матеріали на місці проведення
Методи: банери, стенди з програмою та результатами заходу, фото з активностей учасників.