Короткострокові
• Проведення підготовчого етапу. Розробка анкет, навчальних матеріалів, друкованої продукції.
• Заходи, які сприяють особистісному розвитку учасниць проєкту Проведення тренінгів проєкту. За результатами тренінгів ЦА проєкту навчяться вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, поглиблять знання про методи пошуку роботи, ознайомляться з технологіями працевлаштування, закріпити отримані знання під час спілкування з реальними роботодавцями та отримати професійні консультації тренерів проєкту на всіх етапах проєкту, а також під час спілкування в Телеграм -групах.
• Заходи, які сприяють які сприяють кар’єрному розвитку учасниць проєкту .Підготовка бізнес-планів та презентація бізнес ідей учасниць проєкту.
• Створення каналу комунікації з учасницями проєкту (Телеграм-канал, Телеграм-групи для кожної групи окремо).
• Підготовка та запуск сайту проєкту.
• Проведення ефективної інформаційної кампанії з метою інформування громадськості про хід та результати проєкту. Створення сторінок в соцмережах (Інстаграм та Фейсбук).
• Підготовка та друк інформаційних буклетів «Бізнес-клуб 1.0».
Довгострокові
• За результатами тренінгів ветерани та інші жінки з числа ЦА навчяться вирішувати будь які складні, гострі або навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, поглиблять свої знання з методів пошуку роботи, познайомляться з технологіями працевлаштування, відпрацюють навички правильного складання резюме та проходження співбесіди, закріплять отриманні знання під час спілкування з реальними роботодавцями та отримають професійні консультації від тренерів та партнерів проекту на всіх етапах працевлаштування.
• Важливим фактором, необхідним для успіху та для отримання довготривалих результатів проекту є інформаційна компанія, під час якої не тільки поширюватимуться отриманий досвід та найкращі практики працевлаштування ветеранів, але і яка сприятиме формуванню у суспільстві атмосфери порозуміння, підтримки, та поважного ставлення до військових та членів їх родин, формуватиме образ ветерана, як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищить шанси ветеранів на працевлаштування або започаткування власної справи і пошуку інвесторів.
• Планується, що, принаймні, 5 осіб з кожної групи знайде нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2-3 учасниці з кожної групи зможуть розпочати власну справу у перспективі спершого року після реалізації проєкту.
• Також глобальною ціллю проекту є - у подальшому вийти на роботу програми за принципом «рівний – рівному». Тобто перші менті, які за результатами нашого проекту зможуть втілити свою мрію і відкрити власну справу, в подальшому стають менторками наших наступних програм.
• В подальшому на створеному сайті за допомогою заповненої онлайн анкети автори проекту зможуть зрозуміти запит сучасної жінки і допомогти у підбірці наставників. А також на підставі відповідних показників та усвідомлення потреби здійснювати спілкування із громадським та державним сектором.
Кількісні показники досягнення
• Проведено 2 -денні семінари з ненасильницького спілкування в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасниць відповідно.
• Проведено 2 денні тренінги з основ бізнесу в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасниць відповідно.
• Після проходження навчання учасниці матимуть змогу провести з тренерами не менше 3-х зустрічей на місяць у зручному для них форматі (офлайн чи онлайн) тривалістю до години для роботи над проектом, відповідно до цілей учасниць.
• Створено не менше 20 презентацій бізнес-ідей , що дозволить здійснити менторську підтримку учасниць, які прагнуть розробити ідею власного бізнес-проєкту.
• Забезпечено у соціальних мережах розміщення інформації про проведення проєкту ( не менше 12 інфорприводів).
• Висвітлено у соціальних мережах результати проєкту (не менше 6 публікацій з охопленням до 4000 осіб).
• Відзнято та розміщено на сайті семінари з ненасильницького спілкування та тренінгів з основ бізнесу та файнрезингу, з особистого та кар’єрного росту ветеранок, в тому числі й осіб з інвалідністю та членів їх родин (не менше 10 Гб інформації).
• Створено сайт проєкту.
• Розроблено електронну анкету для можливості отримання консультацій (1 анкета на 3 групи. Всього 3 анкети).
• Виготовлено та розповсюджено в Київській області та центральних бібліотеках чотирьох інформаційних буклетів «Бізнес-клуб 1.0» (1000шт. х 4 буклети. Всього 4000 шт.).
• мінімум 4 особи з кожної групи знайдуть нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2 учасниці з кожної групи зможуть відкрити власну справу.
Якісні показники досягнення
• За результатами тренінгів ветеранки та члени їх родин навчилися вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу.
• Відпрацьовані інструменти працевлаштування, створення бізнес-планів та презентацій бізнес ідей.
• Налагоджено зв’язок з громадськістю та органами державного самоврядування.
• Поширено набутий досвід та кращі практики працевлаштування жінок-ветеранок, що сприяє формуванню робочої атмосфери, розуміння, підтримці та поваги до ветеранів.
• Створено імідж екскомбатантки як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищує їх шанси на працевлаштування чи відкриття власної справи та пошуку інвесторів.