Опис проєкту
Пріоритетне завдання
2. Сприяння працевлаштуванню ветеранів війни та започаткуванню ними власної справи, підтримка ветеранських підприємницьких ініціатив
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
підготувати учасниць до перших кроків у бізнесі, мотивувати до реалізації власних успішних соціальних чи бізнес-проектів, допомогти повірити в себе та свої підприємницькі можливості, підвищити професійні навички жінок в обраній сфері, мотивувати та розкрити потенціал їхньої самозарадності в нових умовах життя під час війни, створити умови для підвищення компетенцій, перекваліфікації та працевлаштування в обраному секторі.
Актуальність програми
З огляду на міжнародний досвід, успішна адаптація військовослужбовців спирається саме на повноцінну зайнятість, корисну та цікаву роботу, власний бізнес. Підприємницькі ініціативи серед ветеранів війни — це комплекс заходів, спрямований на їх здатність самостійно висувати, розпочинати та розвивати власні ідеї, бізнес-проекти та стартапи. В Україні до цього часу не було було створено системних програм реінтеграції ветеранів. Закордоном одним із ефективних інструментів соціальної реабілітації вважається реабілітація через підприємництво. Це не тільки сприяє поверненню у цивільне життя, але й позитивно впливає на розвиток малого та середнього бізнесу в цілому. Соціалізація через бізнес-активність – одна з найскладніших. Але з погляду потреб і перспектив держави саме цей напрямок є архіважливим. Бізнес як механізм соціалізації. Бізнес-освіта та додаткові конкурентні переваги. Менторство і готовність представників великого та середнього бізнесу до шефського супроводу ветеранів-підприємців. За даними інформаційного агентства «Інтерфакс Україна», з початком повномасштабної війни 24 лютого 2022 року та активізації військових дій на всій території України прогнозується збільшення кількості екскомбатантів/-ок в чотири рази, з 1,2 млн до 5 млн осіб. Їхня реінтеграція потребуватиме більше часу та інших підходів, зважаючи на складність ситуації в країні та більш жорсткі воєнні дії. Потреба в програмах адаптації збільшуватиметься та матиме необхідність системного підходу.
Очікувані результати
Короткострокові
• Проведення підготовчого етапу. Розробка анкет, навчальних матеріалів, друкованої продукції. • Заходи, які сприяють особистісному розвитку учасниць проєкту Проведення тренінгів проєкту. За результатами тренінгів ЦА проєкту навчяться вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, поглиблять знання про методи пошуку роботи, ознайомляться з технологіями працевлаштування, закріпити отримані знання під час спілкування з реальними роботодавцями та отримати професійні консультації тренерів проєкту на всіх етапах проєкту, а також під час спілкування в Телеграм -групах. • Заходи, які сприяють які сприяють кар’єрному розвитку учасниць проєкту .Підготовка бізнес-планів та презентація бізнес ідей учасниць проєкту. • Створення каналу комунікації з учасницями проєкту (Телеграм-канал, Телеграм-групи для кожної групи окремо). • Підготовка та запуск сайту проєкту. • Проведення ефективної інформаційної кампанії з метою інформування громадськості про хід та результати проєкту. Створення сторінок в соцмережах (Інстаграм та Фейсбук). • Підготовка та друк інформаційних буклетів «Woman’s Startup».
Показати повний опис
Довгострокові
• За результатами тренінгів ветерани та інші жінки з числа ЦА навчяться вирішувати будь які складні, гострі або навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, поглиблять свої знання з методів пошуку роботи, познайомляться з технологіями працевлаштування, відпрацюють навички правильного складання резюме та проходження співбесіди, закріплять отриманні знання під час спілкування з реальними роботодавцями та отримають професійні консультації від тренерів та партнерів проекту на всіх етапах працевлаштування. • Важливим фактором, необхідним для успіху та для отримання довготривалих результатів проекту є інформаційна компанія, під час якої не тільки поширюватимуться отриманий досвід та найкращі практики працевлаштування ветеранів, але і яка сприятиме формуванню у суспільстві атмосфери порозуміння, підтримки, та поважного ставлення до військових та членів їх родин, формуватиме образ ветерана, як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищить шанси ветеранів на працевлаштування або започаткування власної справи і пошуку інвесторів. • Планується, що, принаймні, 5 осіб з кожної групи знайде нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2-3 учасниці з кожної групи зможуть розпочати власну справу у перспективі спершого року після реалізації проєкту. • Також глобальною ціллю проекту є - у подальшому вийти на роботу програми за принципом «рівний – рівному». Тобто перші менті, які за результатами нашого проекту зможуть втілити свою мрію і відкрити власну справу, в подальшому стають менторками наших наступних програм. • В подальшому на створеному сайті за допомогою заповненої онлайн анкети автори проекту зможуть зрозуміти запит сучасної жінки і допомогти у підбірці наставників. А також на підставі відповідних показників та усвідомлення потреби здійснювати спілкування із громадським та державним сектором.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
• Проведено 2 -денні семінари з ненасильницького спілкування в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасниць відповідно. • Проведено 2 денні тренінги з основ бізнесу в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасниць відповідно. • Після проходження навчання учасниці матимуть змогу провести з тренерами не менше 3-х зустрічей на місяць у зручному для них форматі (офлайн чи онлайн) тривалістю до години для роботи над проектом, відповідно до цілей учасниць. • Створено не менше 20 презентацій бізнес-ідей , що дозволить здійснити менторську підтримку учасниць, які прагнуть розробити ідею власного бізнес-проєкту. • Забезпечено у соціальних мережах розміщення інформації про проведення проєкту ( не менше 12 інфорприводів). • Висвітлено у соціальних мережах результати проєкту (не менше 6 публікацій з охопленням до 4000 осіб). • Відзнято та розміщено на сайті семінари з ненасильницького спілкування та тренінгів з основ бізнесу та файдрейзингу, з особистого та кар’єрного росту ветеранок, в тому числі й осіб з інвалідністю та членів їх родин (не менше 10 Гб інформації). • Створено сайт проєкту. • Розроблено електронну анкету для можливості отримання консультацій (1 анкета на 3 групи. Всього 3 анкети). • Виготовлено та розповсюджено в Київській області та центральних бібліотеках чотирьох інформаційних буклетів «Woman’s Startup» (1000шт. х 4 буклети. Всього 4000 шт.). • мінімум 4 особи з кожної групи знайдуть нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2 учасниці з кожної групи зможуть відкрити власну справу.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
• За результатами тренінгів ветеранки навчилися вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу. • Відпрацьовані інструменти працевлаштування, створення бізнес-планів та презентацій бізнес ідей. • Налагоджено зв’язок з громадськістю та органами державного самоврядування. • Поширено набутий досвід та кращі практики працевлаштування жінок-ветеранок, що сприяє формуванню робочої атмосфери, розуміння, підтримці та поваги до ветеранів. • Створено імідж екскомбатантки як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищує їх шанси на працевлаштування чи відкриття власної справи та пошуку інвесторів.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Програма розвитку та підтримки жіночого ветеранського бізнесу «Woman’s Startup»
Всього учасників (з них жінок)
150 (150) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
35 (35) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
70 (70) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма аудиторія: - 3 групи по 50 учасниць, які будуть брати участь у заході (жінки -військові, екскомбатантки та жінки, які втратили рідних на війні ). - 2 тренери проекту. - організатори заходу. Опосередкована аудиторія: - представники громадських організацій та спілок, які працюють з ветеранами. - співробітники департаментів соціального захисту. - представники центрів зайнятості. - представники різних рівнів виконавчої влади. - учасники різноманітних соціальних спільнот. Перелік зацікавлених сторін: Ветеранки війни, жінки з числа військовослужбовців, жінки, які втратили рідних на війні, в тому числі і жінки ВПО. Тренери, які в особі наших учасників можуть знайти собі партнерів по бізнесу. Українські та міжнародні інвестори, які прагнуть розширити сфери своїх бізнесів. Роботодавці, яким потрібні вмотивовані співробітниці. Пересічні громадяни, які за результатами заходу можуть отримати нові якісні послуги, роботи чи продукти. Держава, котра в подальшому може отримати нові робочі місця.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Організаційно - підготовчий етап
Завдання
Підготовка до заходів проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення переговорних процедур з контрагентами щодо надання послуг з проживання та харчування, виготовлення необхідних матеріалів, закупівлі канцтоварів тощо. Вирішення соціально-побутових потреб учасників. Розробка матеріалів інформ. компанії, тощо. Розробка інформаційних буклетів. Розробка матеріалів тренінгу.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2023 — 15 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Севастьянов Олег, керівник ГО, Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційний менеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту.
Етапи реалізації
Заходи, які сприяють особистісному розвитку учасниць проєкту
Завдання
Підвищення рівня знань учасників про методи ННС.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення семінарів з ненасильницького спілкування в м. Макарів в трьох окремих групах, в яких взяло участь по 50 учасників по 2 дні відповідно.
Строк реалізації етапу
16 жовтня 2023 — 19 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційний менеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту. Філь Ганна,тренер проєкту, Гуляєва Людмила, тренер проєкту
Етапи реалізації
Проведення заходів, які сприяють кар’єрному розвитку учасниць проєкту
Завдання
Підвищення професійного рівня учасниць проєкту, формування навичок використання комплексу інструментів щодо підготовки бізнес ідей та бізнес-планів
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення 2 денних тренінгів «Успішний стартап: перші кроки ветеранок до власного бізнесу» в м. Макарів в трьох окремих групах, в яких взяло участь по 50 учасниць. Тема № 1 Підприємництво. Сутність стартапів, їх види, характерні риси, етапи. Тема № 2 Процес генерування ідей, його способи. Тема №3. Тайм-менеджмент. Тема № 4. Стартап-підприємці. Спонсори. Споживачі. Розробка та візуалізація власного стартапу. Тема № 5. Монетизація бізнес-ідеї. Фінансова модель проекту. Побудова моделі грошових потоків для власного стартап-проекту. Тема № 6. Аналіз проекту за моделями Business Model Canvas, Lean Startup, SWOT –аналіз. Тема №7. Краудфандинг, фандрейзинг та сучасні онлан-платформи для колективного фінансування проектів. Тема №8. Ефективна презентація стартап-проекту. Візуалізація. Тема 9. Види підприємств. Менеджмент. Бізнес-гра «Реєстрація бізнесу». Тема 10. Брендинг. Споживач. Реклама. Заняття 11. Механізми участі інвесторів у підприємстві- стартапі. Тема 12. Презентація проектів, підготовлених учасницями програми.
Строк реалізації етапу
16 жовтня 2023 — 19 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційний менеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту. Філь Ганна,тренер проєкту, Гуляєва Людмила, тренер проєкту
Етапи реалізації
Забезпечення проведення інформаційної компанії
Завдання
Забезпечення якнайбільшого розголосу щодо основних цілей, наповненості та результатів проекту
Опис заходів для здійснення етапу
Забезпечити у соціальних мережах розміщення інформації про проведення проєкту. Висвітлити у соціальних мережах результати проєкту. Створити сайт проєкту. Відзняти та розмістити на сайті матеріалів семінарів та тренінгів з особистого та кар’єрного росту учасниць. Розробити електронну анкету для проведення консультацій. Виготовити та розповсюдити чотири інформаційні буклети з тиражем 1000 пр. кожен «Woman's startup». Висвітлення етапів реалізації програми підтримки бізнес ідей жінок-ветеранок в засобах масової інформації.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2023 — 30 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційний менеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту. Філь Ганна,тренер проєкту, Гуляєва Людмила, тренер проєкту
Етапи реалізації
Менторський етап. Тренерська підтримка учасників, моніторинг та аналіз їх успіхів
Завдання
Забезпечити мотивування та стимулювання учасниць до роботи та розвитку.
Опис заходів для здійснення етапу
Отримання професійних консультацій від тренерів проєкту на всіх етапах працевлаштування або створення власної справи. Учасники матимуть змогу провести з кожним тренером не менше 3-х зустрічей на місяць у зручному для них форматі (офлайн чи онлайн) тривалістю до години для роботи над проєктом, відповідно до цілей підопічних. Здійснити підтримку ветеранок з інвалідністю, осіб з інвалідністю, які прагнуть розробити ідею власного бізнес-проєкту або створити власну справу в напрямку соціального підприємництва.
Строк реалізації етапу
01 листопада 2023 — 20 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційний менеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту. Філь Ганна, тренер проєкту, Гуляєва Людмила, тренер проєкту
Етапи реалізації
Підсумковий етап
Завдання
Підведення підсумків та завершення моніторингових заходів
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка проміжних та остаточного фінансового та змістового звітів. Розробка плану післядії.
Строк реалізації етапу
20 листопада 2023 — 30 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Севастьянов Олег, керівник ГО Жукова Тетяна, керівник проєкту, Гуляновська Ганна, комунікаційнийменеджер проєкту, Маківська Марія, адміністратор проєкту.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Для поширення інформації про початок, реалізацію та остаточну презентацію проекту заявник обирає максимальну кількість каналів комунікації, в тому числі використовує свої професійні досягнення та здібності в одному з видів діяльності у сфері створення та просування електронної реклами. Ми плануємо включити такі комунікаційні канали, як офіційний сайт проекту та контекстна реклама, сторінки в соціальних мережах та рекламна кампанія у Instagram, Facebook . Буде створено Telegram-канал та Телеграм група для кожної групи окремо..

Розміщення інформації в друкованих виданнях області: запрошення представників ЗМІ на всі заходи, передбачені програмою (для участі в презентації – не менше 3-4-х представниківЗМІ, серед них представники «Київської правди», «Рідного міста» та інших, визначених під час реєстрації, ЗМІ);

▪ Інформування громадськості про хід реалізації проєкту через веб-ресурси та соціальні мережі (не менше 12 публікацій у соціальних мережах, 6 публікацій на сайті проєкту в розділі новин);

В рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, бізнес-адаптації жінок-ветеранок, презентація їх кращих бізнес-ідей. Буде виготовлено та розповсюджено чотири інформаційні буклети «Woman’s startup»(загальним тиражем 4000 примірників).


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
- Заявник планує активно підтримувати та розвивати проект через партнерство та професійне спілкування з іншими містами області та регіонами України, зацікавленими у такому ресурсі. З метою фінансової підтримки проекту плануємо в подальшому залучати меценатів для покриття витрат на рекламу сайту. - Веб-сайт планує створити партнерство для подальшого розвитку інтегрованих ресурсів та спільних продуктів. - Через гранти та спонсорську підтримку ми плануємо охопити якомога більше учасників в найближчі 5 років, щоб мати перспективу розвитку та масштабування. Тому одним із головних завдань є поширення інформації про проект та співпраця з КОДА, залучення інституційної підтримки, створення партнерських відносин, що надає додаткові можливості для розвитку проекту. - Цей проект також буде продовжено шляхом залучення до його реалізації громадських організацій та управління ринку праці та підприємців, які зацікавлені у працевлаштуванні людей з інвалідністю. - Також учасниці проєкту, які отримають відповідний досвід під час навчання, поділяться набутими навичками із зацікавленими на місцях. Дія принципу «рівний-рівному». - Організатори проекту сподіваються на встановлення нових партнерств в рамках проєкту, а також планують продовжувати співпрацю з наявними партнерами – Громадською організацією «Український центр розвитку культур «Єднання». Потенційними партнерами можуть бути: департаменти соціального захисту, служби зайнятості Київської області, Міністерство соціальної політики, Міністерство розвитку громад і територій України, а також як українські, так і міжнародні підприємці та підприємства.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux