Для поширення інформації про старт, реалізацію та фінальну презентацію проєкту, заявник обиратиме максимально доступну кількість каналів комунікацій, в тому числі використовуватиме свої професійні здобутки та можливості по одному з видів діяльності у сфері створення та просування електронних рекламних кампаній. Плануємо залучати такі канали комунікації, як офіційний сайт проєкту та контекстну рекламу, сторінки в соціальних мережах, та рекламну кампанію в Facebook та Instagram, Телеграм –канал.
Розміщення інформації у друкованих видання області: запрошення представників ЗМІ на усі заходи, передбачених в рамках програми ( не менше 3-х представників «Київська правда», «Вишгород», «Новини Полісся» та «Рідне місто» та інші, що визначаться в ході реєстрації ЗМІ на участь в презентаційних заходах);
▪ інформування громадськості через веб-ресурси та у соціальних мережах про перебіг проєкту (не менше 10 публікацій у соцмережах);
У рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, бізнес-адаптації осіб з інвалідністю, та презентації кращих бізнес ідей ветеранів та осіб з інвалідністю, в тому числі з числа внутрішньо переміщених осіб і членів їх сімей. Буде виготовлено та розповсюджено чотири інформаційні буклети (всього 4000 примірників).