Опис проєкту
Пріоритетне завдання
8. Сприяння зайнятості осіб з інвалідністю та реалізації права на працю на рівні з іншими, доступу до підприємницької діяльності та самозайнятості осіб з інвалідністю.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Запропонувати учасникам інструменти для перших кроків у підприємництві, мотивувати їх до реалізації своїх успішних соціальних чи бізнес-проектів, допомогти повірити в себе та свої підприємницькі здібності. Підвищувати професійні навички ветеранів з інвалідністю за обраною професією, мотивувати та розкривати умови їх підприємницького потенціалу в нових умовах життя під час війни, формувати компетенції для підвищення, перепідготовки та працевлаштування в обраній галузі.
Актуальність програми
Усі, хто сьогодні захищає Україну, незабаром стануть ветеранами, деякі з них через поранення та каліцтво вже повернуться чи повернулися до цивільного життя. Усі ветерани потребують не лише державної підтримки, соціального захисту, а й роботи та комфортних умов праці. За даними опитування Українського фонду ветеранів, 28% ветеранів, які зараз не служать, є безробітними, 63,6% хочуть мати власний бізнес, 15,1% хочуть працевлаштуватися. Право на працю є одним із основних прав людини, визнаних міжнародними актами та чинним законодавством України. Це стосується і людей з інвалідністю. Працевлаштування людини з інвалідністю та її виконання робочих завдань стикається з низкою перешкод. Причини цього більше пов’язані з організацією праці та ставленням роботодавців, ніж з інвалідністю цих людей. Негативне ставлення до людей з обмеженими можливостями базується на стереотипах і упередженнях, які не пов’язані з реальністю. Особи з інвалідністю можуть бути такими ж ефективними працівниками, як і будь-хто інший, якщо під час роботи враховується стан їхнього здоров’я. Учасники зможуть закріпити отримані знання та адаптувати їх під час практичної діяльності. Вони також отримають професійні консультації від тренерів та партнерів проекту на всіх етапах відкриття свого бізнесу чи робочого місця. Заняття з кваліфікованими тренерами буде у вільному доступі на створеному сайті, який може переглянути кожен. Також на сайті є можливість задати питання досвідченим експертам різних галузей.
Очікувані результати
Короткострокові
• Проведення підготовчого етапу. Розробка анкет, навчальних матеріалів. • Проведення тренінгів проєкту. За результатами тренінгів ветерани з інвалідністю навчяться вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, поглиблять знання про методи пошуку роботи, ознайомляться з технологіями працевлаштування, відпрацьовують навички правильного складання резюме, а також, пройшовши співбесіду, закріпити отримані знання під час спілкування з реальними роботодавцями та отримати професійні консультації тренерів та партнерів проекту на всіх етапах роботи. • Підготовка бізнес-планів та презентація бізнес ідей учасників проєкту. • (Планується, що мінімум 3 людини з кожної групи знайдуть нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2 учасники з кожної групи зможуть відкрити власну справу). • Створення каналу комунікації з учасниками проєкту. Підготовка та запуск сайту проєкту. Зрозуміти побажання сучасних ветеранів війни та людей з інвалідністю автори проекту зможуть за допомогою онлайн-анкети, заповненої на створеному сайті. А також на основі відповідних показників та усвідомлення необхідності комунікації з громадськістю та громадським сектором. • Проведення ефективної інформаційної кампанії з метою інформування громадськості про хід та результати проєкту.
Показати повний опис
Довгострокові
• За результатами тренінгів ветерани з інвалідністю навчаться вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу, . • Важливим фактором успіху та довгострокових результатів проекту є інформаційна складова, під час якого не лише поширюється набутий досвід та кращі практики працевлаштування осіб з інвалідністю, в тому числі і ветеранів, а й сприяє формуванню робочої атмосфери. розуміння, підтримка та повага військового та його рідних у суспільстві створює імідж ветерана як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищує шанси ветеранів з інвалідністю на працевлаштування чи відкриття власної справи та пошук інвесторів. • Планується, що мінімум 10 осіб з кожної групи знайдуть нову роботу та змінять сферу діяльності, а 5 учасників з кожної групи зможуть відкрити власну справу у перспективі перших трьох років після проєкту. • Налагоджено постійний контакт з потенційними учасниками майбутніх тренінгів. Зрозуміти побажання сучасних ветеранів та людей з інвалідністю автори проекту зможуть за допомогою онлайн-анкети, заповненої на створеному сайті. А також на основі відповідних показників та усвідомлення необхідності комунікації з громадськістю та державним сектором.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
• Проведено по 2 денні семінари в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасників відповідно. • Проведено по 2 денні тренінги в м. Макарів Київської області для трьох груп, в яких взяло участь по 50 учасників відповідно. • Після проходження навчання учасники матимуть змогу провести з тренерами не менше 3-х зустрічей на місяць у зручному для них форматі (офлайн чи онлайн) тривалістю до години для роботи над проектом, відповідно до цілей учасників. • Створено не менше 25 презентацій бізнес-ідей , що дозволить здійснити підтримку учасників, які прагнуть розробити ідею власного бізнес-проєкту. • Створено сайт проекту. • Забезпечено у соціальних мережах розміщення інформації про проведення проекту ( не менше 10 інфорприводів). • Висвітлено у соціальних мережах результатів проекту (не менше 10 публікацій з охопленням до 4000 осіб). • Відзнято та розміщено на сайті семінарів та тренінгів з особистого та кар’єрного росту ветеранів з інвалідністю, осіб з інвалідністю та членів їх родин (не менше 10 Гб інформації). • Розроблено електронну анкету для можливості отримання консультацій (1 анкета на 3 групи. Всього 3 анкети). • Виготовлено та розповсюджено в Київській області та центральних бібліотеках чотирьох інформаційних буклетів «Успішний стартап: перші кроки ветеранів та осіб з інвалідністю до власного бізнесу» (1000шт. х 4 буклети. Всього 4000 шт.). • мінімум 3 особи з кожної групи знайдуть нову роботу та змінять сферу діяльності, а 2 учасники з кожної групи зможуть відкрити власну справу у перспективі трьох місяців від початку проєкту.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
• За результатами тренінгів ветерани з інвалідністю навчилися вирішувати будь-які складні, гострі чи навіть конфліктні ситуації шляхом діалогу. • Поглиблено знання про методи пошуку роботи. • Відпрацьовані інструменти працевлаштування, створення бізнес-планів та презентацій бізнес ідей. • Налагоджено зв’язок з громадськістю та органами державного самоврядування. • Поширено набутий досвід та кращі практики працевлаштування ветеранів та осіб з інвалідністю, що сприяє формуванню робочої атмосфери, розуміння, підтримці та повага до ветеранів та осіб з інвалідністю та членів їх родини у суспільстві. • Створено імідж ветерана з інвалідністю як агента позитивних змін у суспільстві, що значно підвищує шанси ветеранів на працевлаштування чи відкриття власної справи та пошуку
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Програма підтримки та розвитку бізнесу осіб з інвалідністю.
Всього учасників (з них жінок)
150 (75) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
100 (35) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
50 (40) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
150 осіб пряма аудиторія -учасники тренінгів і семінарів, віддібрані з числа осіб з інвалідністю, ветеранів та ветеранок та членів їх родин, в тому числі і молодь та ВПО. 4000 - опосередкова аудиторія, читачісоціальних мереж, представники громад Київської області, відвідувачі створеного сайту, представники громадскості області, представники ЗМІ.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Організаційно - підготовчий етап
Завдання
Підготовка до навчально-практичних заходів проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення переговорів з контрагентами щодо надання послуг з проживання та харчування, виготовлення необхідних матеріалів, закупівлі канцтоварів тощо. Розробка матеріалів тренінгу. Вирішення соціально-побутових потреб учасників. Розробка матеріалів інформ. компанії, тощо. Розробка інформаційних буклетів.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2023 — 15 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Зварич Маріанна, керівник ГО, Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту.
Етапи реалізації
Основний етап (проведення заходів, які сприяють особистісному розвитку учасників проєкту)
Завдання
Формування навичок стересостійкості та пропрацювання особистісних запитів учасників проєкту. Підвищення рівня знань учасників про методи ННС.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення 2 денних семінарів з ненасильницького спілкування в м. Макарів в трьох окремих групах, в яких взяло участь по 50 учасників відповідно.
Строк реалізації етапу
20 жовтня 2023 — 18 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту, тренери проєкту
Етапи реалізації
Основний етап (проведення заходів, які сприяють кар’єрному розвитку учасників проєкту)
Завдання
Підвищення професійного рівня учасників проєкту, набуття навичок використання комплексу інструментів щодо формування бізнес ідей та бізнес-планів
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення 2 денних тренінгів «Успішний стартап: перші кроки ветеранів до власного бізнесу» в м. Макарів в трьох окремих групах, в яких взяло участь по 50 учасників відповідно. Тема № 1 «Що таке стартап?» Знайомство учасників. Кодекс поведінки учасника програми. Підприємництво. Сутність стартапів, їх види, характерні риси, етапи. Практикум: «Планування власного бізнесу за допомогою ментальних карт». Тема № 2 «Де і як шукати успішні ідеї?». Процес генерування ідей, його способи. Тема №3. «Все вирішує команда: як її сформувати?» Тренінгові вправи на командо утворення. Тайм-менеджмент. Тема № 4. "Стартап-екосистема». Стартап-підприємці. Бізнес-інкубатори. Венчурні-інвестори та бізнес-ангели. Спонсори. Споживачі. Практикум «Розробка та візуалізація екосистеми для власного стартапу». Тема № 5. «Монетизація бізнес-ідеї. Фінансова модель проекту». Що таке доходи, витрати, рентабельність проекту. Ризики проекту, податки. Практикум «Побудова моделі грошових потоків для власного стартап-проекту». Тема № 6. «Тест-драйв продукту та проекту». Створення прототипу продукції. Аналіз проекту за моделями Business Model Canvas, Lean Startup, SWOT –аналіз. Тема №7. «Де взяти гроші на стартап?». Краудфандинг, фандрейзинг та сучасні онлан-платформи для колективного фінансування проектів. Практикум «Велика ідея. Створення соціального проекту та його запуск в Україні». Тема №8. «Ефективна презентація стартап-проекту». Як представити суть проекту інвесторам: бізнес-план, підсумкове рев’ю, комп’ютерна презентація, пітч, Executiv summary. Гра «Як не треба писати інвесторам про старптап?» Практикум «Велика ідея. Створення соціального проекту та його запуск в Україні. Частина 2. Візуалізація». Тема 9. «Проектування та створення бізнесу: від планів до діла!». Види підприємств. Менеджмент. Гра «Як ми бізнес реєстрували….». Тема 10. «Маркетинг стартапів». Брендинг. Споживач. Реклама. Заняття 11. «Вихід на IPO. Стрімке зростання». Механізми участі інвесторів у підприємстві- стартапі. Тема 12. «Презентація проектів, підготовлених учасниками програми». Представлення проектів стартапів команд, підведення підсумків.
Строк реалізації етапу
20 жовтня 2023 — 18 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту, тренери проєкту
Етапи реалізації
Забезпечення проведення інформаційної компанії
Завдання
Забезпечення якнайбільшого розголосу щодо основних цілей, наповненості та результатів проекту
Опис заходів для здійснення етапу
Створити сайт проекту. Забезпечити у соціальних мережах розміщення інформації про проведення проекту. Висвітлити у соціальних мережах результатів проекту. Відзняти та розмістити на сайті семінарів та тренінгів з особистого та кар’єрного росту учасників. Розробити електронну анкету для можливості отримання консультацій. Виготовити та розповсюдити чотири інформаційні буклети з тиражем 1000 пр. кожен. Висвітлення етапів реалізації програми в засобах масової інформації.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2023 — 29 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту
Етапи реалізації
Тренерська підтримка учасників, моніторинг та аналіз їх успіхів
Завдання
Забезпечити мотивування та стимулювання учасників до роботи та розвитку
Опис заходів для здійснення етапу
Отримання професійних консультацій від тренерів проекту на всіх етапах працевлаштування або створення власної справи. Учасники матимуть змогу провести з кожним тренером не менше 3-х зустрічей на місяць у зручному для них форматі (офлайн чи онлайн) тривалістю до години для роботи над проєктом, відповідно до цілей підопічних. Здійснити підтримку ветеранів з інвалідністю, осіб з інвалідністю, які прагнуть розробити ідею власного бізнес-проєкту або створити власну справу в напрямку соціального підприємництва.
Строк реалізації етапу
01 листопада 2023 — 20 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту, тренери проєкту
Етапи реалізації
Підсумковий етап
Завдання
Підведення підсумків та проведення моніторингових заходів
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка проміжних та остаточного фінансового та змістового звітів. Розробка плану післядії.
Строк реалізації етапу
20 жовтня 2023 — 29 листопада 2023
Відповідальний виконавець
Телеуця Валентина, керівник проєкту, Омельченко Юрій, комунікаційний менеджер проєкту, Кривенко Ганна, адміністратор проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Для поширення інформації про старт, реалізацію та фінальну презентацію проєкту, заявник обиратиме максимально доступну кількість каналів комунікацій, в тому числі використовуватиме свої професійні здобутки та можливості по одному з видів діяльності у сфері створення та просування електронних рекламних кампаній. Плануємо залучати такі канали комунікації, як офіційний сайт проєкту та контекстну рекламу, сторінки в соціальних мережах, та рекламну кампанію в Facebook та Instagram, Телеграм –канал. 

Розміщення інформації у друкованих видання області: запрошення представників ЗМІ на усі заходи, передбачених в рамках програми ( не менше 3-х представників «Київська правда», «Вишгород», «Новини Полісся» та «Рідне місто» та інші, що визначаться в ході реєстрації ЗМІ на участь в презентаційних заходах);

▪ інформування громадськості через веб-ресурси та у соціальних мережах про перебіг проєкту (не менше 10 публікацій у соцмережах);

У рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, бізнес-адаптації осіб з інвалідністю, та презентації кращих бізнес ідей ветеранів та осіб з інвалідністю, в тому числі з числа внутрішньо переміщених осіб і членів їх сімей. Буде виготовлено та розповсюджено чотири інформаційні буклети (всього 4000 примірників).

 


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
- Заявник планує активно підтримувати та розвивати проект через партнерство та професійне спілкування з іншими містами області та регіонами України, зацікавленими у такому ресурсі. З метою фінансової підтримки проекту плануємо в подальшому залучати учасників на платній основі для покриття витрат на рекламу сайту. Веб-сайт планує створити партнерство для подальшого розвитку інтегрованих ресурсів та спільних продуктів. Через гранти та спонсорську підтримку ми плануємо охопити якомога більше учасників в найближчі 5-7 років, щоб мати перспективну актуальність. Тому одним із головних завдань є поширення інформації про проект та співпраця з КОДА, залучення інституційної підтримки, створення партнерських відносин, що надає додаткові можливості для розвитку проекту. - Цей проект також буде продовжено шляхом залучення до його реалізації громадських організацій та управління ринку праці та підприємців, які зацікавлені у працевлаштуванні людей з інвалідністю. - Також учасники проекту, які отримають відповідний досвід під час навчання, поділяться набутими навичками із зацікавленими на місцях. - Організатори проекту сподіваються на встановлення нових партнерств в рамках проекту, а також планують продовжувати співпрацю з наявними партнерами. Потенційними партнерами можуть бути: департаменти соціального захисту, служби зайнятості Київської області, Міністерство соціальної політики, Міністерство розвитку громад і територій України, а також як українські, так і міжнародні підприємці та підприємства.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux