В рамках акції будуть організовані заходи для преси:
▪ прес-конференція щодо початку проєкту;
▪ підсумкова прес-конференція за результатами роботи проєкту.
▪ запрошення представників ЗМІ на усі заходи, передбачених в рамках програми ( не менше 3-х представників «Київська правда», «Вишгород», «Новини Полісся», інтернет видання (визначаться після реєстрації ЗМІ на презентаційні заходи);
▪ інформування громадськості через веб-ресурси та у соціальних мережах про перебіг проєкту сторінки ФБ, Телеграм групи, Інстаграм (не менше 6 публікацій про початок , хід і завершення проєкту, 5 публікацій про хід майстер-класів з публікацією фото виробів учасників проєкту у соцмережах);
▪ створення видання інформаційних видань (артбуків) «Народні художні промисли та ремесла» (1000 примірників х 4 видання (відповідно до напрямків кількості майстер-класів), не менше 10 закладів районів та ОТГ області, ГО та державні органи, що та активно працюють з ветеранами, в тому числі з їх родинами та ВПО).
У рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, адаптації та арт /крафт-адаптації ветеранів та членів їх сімей.