В рамках акції будуть організовані заходи для преси:
▪ прес-конференція щодо початку проєкту;
▪ підсумкова прес-конференція за результатами роботи проєкту.
▪ запрошення представників ЗМІ на усі заходи, передбачених в рамках програми ( не менше 3-х представників «Київська правда», «Вишгород», «Новини Полісся» та «Рідне місто»);
▪ інформування громадськості через веб-ресурси та у соціальних мережах про перебіг проєкту (не менше 6 публікацій у соцмережах);
▪ створення видання -артбуків«Народні художні промисли та ремесла» (1000 примірників х 4 видання (відповідно до напрямків кількості майстер-класів), не менше 10 закладів районів та ОТГ області, що приймають ВПО та активно працюють з особами з інвалідністю).
У рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, адаптації та арт-адаптації осіб з інвалідністю, в тому числі дітей, молоді, ВПО, що потрапили в складні життєві ситуації та кращих практик працевлаштування осіб з інвалідністю, в тому числі з числа внутрішньо переміщених осіб і членів їх сімей. Буде виготовлено та розповсюджено інформаційне видання за результатами тренінгів «Народні художні промисли та ремесла як основа успішного стартапу».