Для поширення інформації про початок, реалізацію та остаточну презентацію проекту
заявник обирає максимальну кількість каналів комунікації, в тому числі використовує
свої професійні досягнення та здібності в одному з видів діяльності у сфері створення та
просування електронної реклами. Ми плануємо включити такі комунікаційні канали, як
офіційні сайти партнерів ГО, сторінки в соціальних мережах та
рекламна кампанія у Instagram, Facebook . Буде створено Telegram-канал та Телеграм
група для кожної групи окремо.
Інформування громадськості про хід реалізації проєкту через веб-ресурси та соціальні
мережі (не менше 12 публікацій у соціальних мережах);
В рамках інформаційної складової планується проведення інформаційної кампанії з
питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, бізнес-адаптації осіб з інвалідністю, ветеранів, ВПО. Буде виготовлено та розповсюдженоінформаційні матеріали (тиражем 500 примірників).