Прес-релізи та прес-конференції:
Організація 1 прес-конференції і 3 прес-релізів з ключовими подіями проекту.
Соціальні медіа:
Залучення не менше ніж 500 підписників на сторінки проекту на Facebook і Instagram.
Публікація не менше ніж 15 постів з фото і відеоматеріалами з тренінгів та інших подій.
Веб-сайт:
Середня кількість відвідувань веб-сайту проекту не менше ніж 500 користувачів на місяць.
Оновлення вмісту не рідше ніж 1 раз на тиждень з новими звітами та інформацією про події.
Електронні новини (newsletter):
Відправлення не менше ніж 3 електронних листів підписникам з оновленнями та важливими новинами проекту.
Публічні заходи та виставки:
Організація 1 виставки або відкритого дня для публіки з участю не менше ніж 100 відвідувачів.
Традиційні засоби масової інформації:
Публікація не менше ніж 2 статей або інтерв'ю про проект у місцевих газетах та радіостанціях.
Інформаційні брошури та матеріали:
Розповсюдження не менше ніж 500 інформаційних брошур та листівок про проект серед місцевих жителів.
Взаємодія з онлайн-спільнотами:
Участь у не менше ніж 5 дискусіях або обговореннях на спеціалізованих форумах і групах в соціальних мережах.
Ці показники дозволять забезпечити ефективне інформування громадськості про хід та результати вашого проекту протягом короткого тримісячного терміну реалізації.
Місцеві : "Київські вісті", "Голос Києва", "Дарницький вісник", Радіо "Київ", Радіо "Ера"
Онлайн-ресурси: Сайт "kyiv.com.ua", Сайт "darnytskyi.com.ua",
Сайт "borispil.com.ua"
Соціальні мережі: Facebook сторінка "Київські новини",
Instagram профіль "Місто Бориспіль"
Телеканал "Київ 24", Телеканал "ТВ5"