Соціальні мережі
Методи: Публікація постів, відео-звітів, інфографіки, проведення прямих ефірів.
Строки: Щотижневе оновлення та проведення прямих ефірів кожного місяця.
Засоби масової інформації:
Facebook: www.facebook.com/project
Instagram: www.instagram.com/project
Twitter: www.twitter.com/project
YouTube: www.youtube.com/channel/project
Кількість публікацій: 4 пости на тиждень, 1 відео-звіт на місяць, 1 прямий ефір на місяць.
Місцеві новинні видання
Методи: Публікація прес-релізів, статей та інтерв'ю.
Строки: Один раз на місяць.
Засоби масової інформації:
Харків: "Харківські Вісті" (www.kharkov-visti.com.ua)
Запоріжжя: "Запорізька Січ" (www.z-sich.com.ua)
Дніпропетровськ: "Дніпровська Панорама" (www.dp-panorama.com.ua)
Кількість публікацій: 1 стаття на місяць у кожному виданні.
Радіо та телевізійні канали
Методи: Випуск новин, репортажі, інтерв'ю.
Строки: Один раз на два місяці.
Засоби масової інформації:
Харків: "Слобода ТВ" (www.sloboda.tv)
Запоріжжя: "ТВ-5 Запоріжжя" (www.tv5.zp.ua)
Дніпропетровськ: "11 канал Дніпро" (www.11.dp.ua)
Кількість публікацій: 1 репортаж на два місяці на кожному каналі.
Електронні розсилки
Методи: Розсилання інформаційних бюлетенів, звітів та анонсів заходів.
Строки: Два рази на місяць.
Засоби масової інформації: Електронна пошта (список підписників через MailChimp або іншу платформу для розсилок).
Кількість публікацій: 2 розсилки на місяць.
Публічні заходи та презентації
Методи: Проведення прес-конференцій, презентацій для громадськості, семінарів.
Строки: По завершенню кожного етапу проєкту.
Засоби масової інформації: Місцеві інформаційні агентства та журналісти (наприклад, "Укрінформ", "Інтерфакс-Україна").
Кількість публікацій: 1 прес-конференція/презентація на кінець кожного етапу (всього 3 заходи за проєкт).
Блогери та інфлюенсери
Методи: Співпраця з блогерами та інфлюенсерами для розповсюдження інформації про проєкт.
Строки: Оглядові статті та пости після основних подій та досягнень.
Засоби масової інформації: Популярні українські блогери та інфлюенсери в соцмережах (наприклад, блогери на YouTube або Instagram).
Кількість публікацій: 1-2 пости/відео на місяць.
Цей план забезпечить регулярне та різноманітне інформування громадськості про проєкт.