Способи інформування громадськості про хід та результати виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) (зазначаються найменування медіа, веб-сайт, сторінки соціальних мереж, строки та методи інформування громадськості)
Спеціальні репортажі та документальні програми про хід виконання програми; інтерв'ю з учасниками проекту; анонси та інформаційні блоки про заплановані заходи; прес-релізи та новини про важливі етапи реалізації програми.
Facebook (https://www.facebook.com/berehynia.fund/) - регулярні публікації новин, фотографій, відео та звітів.
Instagram (https://www.instagram.com/berehynia.fund/) - публікація візуальних матеріалів (фото та відео) про хід реалізації програми, використання історій (stories) для оперативного інформування, проведення опитувань та інтерактивних сесій.
TikTok (https://www.tiktok.com/@berehynia.fund) - публікації новин, фотографій, відео.
Офіційний сайт БО «БФ НАДІЇ ВОВК «БЕРЕГИНЯ» (https://berehynia.org/uk/) - публікація візуальних матеріалів (фото та відео) про хід реалізації програми.
YOUTUBE (https://www.youtube.com/channel/UCXGr2uXO9zwA41FybUZaM8w) – створення коротких відео яке пояснює суть програми, її цілі та завдання. Регулярні відео (наприклад, щомісячні), що інформують про поточний стан реалізації проекту, досягнуті етапи та ключові події.
Сроки та методи інформування:
Щомісячні оновлення – публікація новин та звітів на офіційних сайтах та сторінках у соціальних мережах.
Квартальні звіти – публікація детальних звітів про досягнення та результати проекту.
Оперативні новини – публікація анонсів та новин у соціальних мережах та на веб-сайті одразу після подій.