Серце Нації: посилення патріотичного виховання молоді та підлітків в Україні через історії українських Захисників та Захисниць за 10-річчя протистояння російській агресії
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
04 серпня 2024 року
Період реалізації проєкту
16 вересня 2024 - 30 листопада 2024
Номер проєкту
20240804-5839
Бюджет
168080 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація історії українського опору збройній агресії Російської Федерації проти України, а також інформації про подвиги ветеранів війни, проявлені під час захисту суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності України
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета програми (проекту, заходу) стосується посилення національної свідомості серед молоді віком до 35 років та підлітків через інструменти інформаційної діяльності та представлення прикладів героїв сучасності, які віддали життя за Україну.
Актуальність програми
Представлений проєкт направлений на вирішення ключової проблеми - зниження патріотичного свідомості у молоді 35+ та підлітків, що може підривати обороноздатність країни у довгостроковій перспективі та підвищити відтік економічно зрілого та перспективного ресурсу за кордон. За попередніми оцінками, представленими ООН, в Україні за 2014-2021 р. загинули 4150 військових, а з лютого 2022 року - 70 тис. захисників та захисниць. При цьому, більшість з них - це звичайні середньостатистичні українці та українки, які були патріотами України, а не відомі постаті. Наявні інструменти з патріотичного виховання не приносять корисного ефекту для суспільства. Героїв представляють за принципом "сьогодні і зараз", а тих, хто полігли з 2014 року забувають. Саме тому, важливо показати молодому поколінню внесок простих патріотів України, їх життєвий шлях, адже війна не представлена для основної цільової аудиторії проєкту з морально-вольової точки зору. Через нераціональні політичні рішення щодо мобілізації, корупцію в Центрах комплектування, морально-психологічну та фізичну виснаженість військового складу Сил оборони України, негативно впливає на обороноздатність країни та призводить до зростання рівня готовності молодих людей та підлітків емігрувати в інші країни для постійного місця проживання та відмову від власної національної ідентичності, Батьківщини. Як наслідок, образ ветерана російсько-української війни підривається та знижується рівень поваги до тих, хто демобілізувався.
Очікувані результати
Короткострокові
1) 2 українських Захисників та Захисниць, полеглих протягом 2014 та до сьогодення стали прикладом для молоді та підлітків справжніх патріотів України, ставши героями тематичних сюжетів, які розповідають по них як звичайних людей, солдатів та побратимів; 2) мін. 10 осіб з числа членів родин та близькі люди в т.ч. побратими Захисників та Захисниць, які полягли за Україну протягом 2014 - 2024 рр, взяли участь у виготовленні відео сюжетів та розповіли історії рідних їм людей; 3) мін 2 тис осіб ознайомилися з історіями 10 українських Захисників та Захисниць, полеглих протягом 2014 та до сьогодення за період реалізації проєкту; 4) мін 10 представників ЗМІ та суб’єктів прийняття рішень на місцях через власні канали комінікації можуть забезпечити патріотичне виховання молоді та підлітків та представити здобутки співгромадян широкій аудиторії.
Показати повний опис
Довгострокові
1) зростання кількості відеосюжетів на 25% щорічно залежно від доступності грантових коштів в довгостроковій перспективі; 2) збільшення кількості переглядів в середньому на 10% щоквартально на власних та залучених каналах комунікації, в т.ч. через ефект поширення відеосюжетів бенефіціарами проєкту; 3) зростання рівня патріотизму та мотивації серед молоді та підлітків до забезпечення соціального добробуту та толерантнішого ставлення до ветеранів та членів їх родин, а також загиблих Захисників та Захисниць, які віддали життя за Україну та заслуговують залишатися у пам’яті кожного українця, недивлячись на свій соціальний статус.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) кількість учасників інтерв’ю, на основі яких будуть відзняті міні-фільми або сюжети, які мають розповісти історії невідомих героїв українсько-російської війни з 2014 року до сьогодення; 2) кількість героїв міні-фільмів та сюжетів, які своїм прикладом можуть мотивувати молодь та підлітків до захисту Батьківщини та громади зокрема; 3) кількість суб’єктів прийняття рішень та органів впливу, які зацікавлені у забезпеченні соціальної єдності в суспільстві та забезпеченні виконання завдань стратегій розвитку в частині патріотичного виховання молоді; 4) кількість створених інформаційних продуктів та їх переглядів зацікавленою аудиторією протягом реалізації проєкту, а також % зростання у довгостроковій перспективі.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) загальні настрої в суспільстві та ставлення до ветеранів війни, а також тих, хто загинув, захищаючи Україну з 2014 року до сьогодення; 2) відгуки та реакції від переглядів міні-фільмів (відео сюжетів) на власних та залучених каналах комунікації, в т.ч. під заповнених цифрових форм опитувальників; 3) рівень мотивації та патріотризму серед тих, хто переглянув відео сюжети.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Відбір Захисників та Захисниць для формування відео-сюжетів у форматі міні фільмів.
Всього учасників (з них жінок)
2 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Виготовлення 2 відео-сюжетів у вигляді мініфільмів.
Всього учасників (з них жінок)
10 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Проведення 10 робочих зустрічей з суб’єктами прийняття рішень та впливу на місцях (ЗМІ)
Всього учасників (з них жінок)
10 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Візуалізація та комунікаційна діяльність за проєктом через власні та залучені ресурси організації.
Всього учасників (з них жінок)
2000 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
План реалізації програми
Етапи реалізації
Виготовлення 2 відео сюжетів про життя полеглих Захисників та Захисниць України за останнє 10-річчя
Завдання
Розширити історію сучасної української боротьюи за незалежність через історії та подвиги простих українських Захисників та Захисниць з 2014 року і до сьогоднення
Опис заходів для здійснення етапу
1.1. Відбір Захисників та Захисниць для формування відео-сюжетів у форматі міні фільмів. Планується попереднє вивчення запитів від членів родин, близьких та побратимів потенційних героїв мініфільмів, чиї історії представляють простих українців та українок та подвих яких є прикладом мужності та героїзму, проте починає забуватися або йому недостатньо приділяється уваги з боку національних медіа. Мініфільми мають стати не просто продуктом збору інтерв’ю згадок про воїнів, вони мають передавати інструменти мотивації та психо-емоційного впливу для молоді та підлітків, тобто виклад має бути на “зрозумілій мові” або “стилю” для молоді та підлітків, щоб сформувати у них дух патріотизму. Відбір має стати достатньо прозорим та недискримінаційним, тобто будуть враховані інтереси гендеру, географія (перевага надаватиметься регіонам з великим відсотком полеглих воїнів), а також кожна історія має представляти окремий етап 10-річної боротьби України проти агресора (від АТО до сучасних військових дій). Аналіз базуватиметься як на офіційних джерелах, так і шляхом збору запитів через відповідні оголошення в соціальних мережах як за допомогою ресурсів заявника, так і його партнерів. 1.2. Виготовлення 2 відео-сюжетів у вигляді мініфільмів. На підставі відібраних кандидатів у герої мініфільмів будуть власне відзняті відео сюжети, під час яких у вигляді неформальних розповідей родичі, знайомі та побратими будуть розповідати цікаві знадки про Захисника чи Захисницю, показувати її образ не лише як героя війни, а як людина, яка пройшла свій шлях, живучи в Україні та зробивши вибір на її захист, їх внутрішні мотиви та сильні сторони, силу духу та жагу до боротьби. Виклад матеріалу має бути зрозумілим для молоді і підлітків, цікавий для них, а також створювати певний зв’язок між однолітками та однодумцями, що не лише сприяє розвитку патріотичного духу, а й веде до соціальної єдності, поваги до ветеранів війни та тих, хто віддав життя за України не дивлячись на період в історії. Так, планується відзняти 10 мініфільмів, до яких буде долучено мінімум 30 осіб у вигляді учасників розповіді, які будуть давати інтерв’ю про свою близьку людину. Запис інтерв’ю планується робити на місцях та локаціях проживання та поховання героїв відео-сюжетів.
Строк реалізації етапу
16 вересня 2024 — 10 листопада 2024
Відповідальний виконавець
Дубицька Наталія Іванівна (керівник проєкту), Шмарко Наталія Сергіївна, а також підрядники з надання послуг виготовлення відео та монтажу, інтерв’ювання, а також дизайну та логістичних послуг
Етапи реалізації
Проведення зустрічей з суб’єктами прийняття рішень та впливу на місцях
Завдання
Налагодження комунікаційних та партнерських зв’язків з суб’єктами прийняття рішень та впливу на місцях для досягнення цілей проєкту та забезпечення його масштабування
Опис заходів для здійснення етапу
2.1. Проведення 2 робочих зустрічей з суб’єктами прийняття рішень та впливу на місцях (ЗМІ) Планується проведення онлайн або офлайн робочих зустрічей з представниками потенційних партнерів проєкту в особі суб’єктів прийняття рішень та впливу (ЗМІ) з метою забезпечення широкого залучення аудиторії до переглядів мініфільмів, а також обговорення шляхів оптимізацій патріотичного виховання на місцях. Також підтримка таких зацікавлених сторін сприятиме сталості результатів проєкту, а також масштабування його заходів.
Строк реалізації етапу
01 листопада 2024 — 10 листопада 2024
Відповідальний виконавець
Дубицька Наталія Іванівна, Шмарко Наталія Сергіївна (керівник проєкту), підрядник для надання логістичних послуг
Етапи реалізації
Розповсюження відео сюжетів та продуктів інформаційної діяльності через власні та залучені канали комунікації
Завдання
Підвищити інтерес молоді та підлітків до історії простих воїнів та їхні подвиги у боротьбі за Україну
Опис заходів для здійснення етапу
3.1. Візуалізація та комунікаційна діяльність за проєктом через власні та залучені ресурси організації. Планується розміщення мініфільмів, а також створення відповідних тематичних постів, а також коротких відео типу Reels для соціальних мереж для промоції таких мініфільмів. Планується, що за місяць розміщення таких фільмів буде забезпечено перегляд мініму 5000 осіб, які будуть опитані через Google form щодо актуальності та доцільності продовження таких сюжетів, а також вплив на молодь та підлітків після перегляду таких мініфільмів та їх рівень патріотизму. Для розміщення відео сюжетів буде використовуватися тематичний канал проєкту на YouTube (Серце Нації), сторінки в соціальних мережах ГО “Оберіг”, Tsukor.UA, а також партнерські Інтернет ресурси.
Строк реалізації етапу
11 листопада 2024 — 29 листопада 2024
Відповідальний виконавець
Дубицька Наталія Іванівна (керівник проєкту), Шмарко Наталія Сергіївна, підрядник з надання послуг дизайну
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Сам проєкт спрямований на візуалізацію окремих історій Захисників та Захисниць з 2014 року до сьогодення. Зокрема, планується використання власних комунікаційних ресурсів заявника, які користуються популярністю серед молоді та підлітків: (1) канал проєкту на YouTube (Серце Нації); (2) сторінки організації в популярних соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok.

Будуть залучатися партнерські канали комунікації в особі органів місцевого самоврядування, ЗМІ та партнерських ГО, які будуть поширювати канал проєкту на YouTube (Серце Нації), а також окремі сюжети, які стосуються Захисників та Захисниць, які географічно стосуються місць локалізації таких партнерів проєкту. Також серед національних партнерів проєкту, які представляють суб’єктів впливу та можуть забезпечити популяризицію результатів проєкту, а також сприяти відбору героїв мініфільмів виступають газета Житомирської області "Час плюс", газета Ємільчиного "Народна трибуна", Військове радіо "Армія фм", телеканал "Надія", тощо.

Планується розміщення мініфільмів та комунікаційна діяльність за проєктом протягом всього періоду реалізації проєкту (від відбору учасників до представлення результатів). Під час цього періоду за графіком реалізації очікується широка взаємодія з цільовою аудиторією проєкту та вивчення їх реакцій на продукти проєкту.







Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Для забезпечення сталості проєкту передбачається врахування наступних складових Фінансова сталість. З метою мінімімізації фінансових ризиків, а також забезпечення сталості результатів проєкту, їх масштабування будуть використовуватися різноманітні інструменти фандрейзингу: залубення благодійних внесків, підтримка від органів влади в рамках місцевих цільових програм та бюджетів участі, за наявності, а також спеціальні грантові кошти в рамках відповідних конкурсів або запитів, таких як підтримка Європейського Фонду Демократії. Політична сталість. За результатами налагоджених партнерств з суб’єктами прийняття рішень та впливу, планується модифікація та вдосконалення місцевих цільових програм та диверсифікація інструментів патріотичного виховання молоді та підлітків за допомогою засобів, зрозумілих для цієї цільової аудиторії. Інституційна сталість. Тут передбачається продовження циклу відео сюжетів та розробка спеціальних ініціатив із залучення молоді та підлітків для налагодження соціальних зв’язків з ветеранами війни та членами родин загиблих воїнів, що сприятиме соціальній єдності та виховання патріотичних цінностей у молодого покоління.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux