“Герої серед нас: від боротьби до відродження”
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
21 липня 2024 року
Період реалізації проєкту
01 вересня 2024 - 15 грудня 2024
Номер проєкту
20240717-5672
Бюджет
835218 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація історії українського опору збройній агресії Російської Федерації проти України, а також інформації про подвиги ветеранів війни, проявлені під час захисту суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності України
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Сприяти популяризації історії українського опору через висвітлення подвигів ветеранів війни, які захищали суверенітет, територіальну цілісність та недоторканість України за допомогою сучасних медійних технологій.
Актуальність програми
Актуальність проєкту "Популяризація історії українського опору через висвітлення подвигів ветеранів війни" є надзвичайно високою з кількох причин: Висвітлення подвигів ветеранів/ок допомагає зберегти і передати наступним поколінням важливу історію про героїчні вчинки українців під час захисту суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості України. Популяризація подвигів ветеранів/ок війни сприяє підвищенню їхнього статусу у суспільстві, що важливо для їхньої психологічної реабілітації та соціальної інтеграції. Проєкт сприяє вихованню патріотизму серед молоді та суспільства в цілому, формуючи повагу до захисників України і підкреслюючи важливість оборони держави. Інформаційно-просвітницька кампанія допомагає суспільству краще розуміти виклики, з якими стикаються ветерани у цивільному житті, що сприяє більшій підтримці та взаєморозумінню. Проєкт підкреслює важливість інклюзивності та безбар’єрності, що є ключовими елементами сучасного демократичного суспільства. Надання підтримки родинам загиблих та зниклих безвісти захисників є важливим аспектом соціальної справедливості та морального обов'язку суспільства. Проєкт не тільки вшановує героїчні подвиги ветеранів/ок, але й активно сприяє їхній інтеграції в суспільство, забезпечуючи підтримку та визнання, що вони заслуговують, а також підіймає моральний дух наших Захисників та Захисниць.
Очікувані результати
Короткострокові
Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, яка приверне увагу до подвигів ветеранів, забезпечить їх визнання та підтримку. Підвищення обізнаності населення про важливість внеску ветеранів у захист суверенітету та територіальної цілісності України. Підвищення рівня патріотизму серед молоді через популяризацію історій ветеранів. Організація Ветеранського форуму у Чернігові, який сприятиме об'єднанню ветеранів, громадських активістів та представників влади для обговорення важливих питань та потреб ветеранів.
Показати повний опис
Довгострокові
Зміцнення громадської підтримки ветеранів/ок: Зростання рівня суспільної підтримки та поваги до ветеранів/ок і їхніх подвигів. Збільшення кількості громадських організацій та ініціатив, що підтримують ветеранів. Інтеграція ветеранів/ок у цивільне життя: Збільшення кількості ветеранів/ок, успішно інтегрованих у суспільство та ринок праці. Покращення психоемоційного стану ветеранів та прискорення їх соціальної адаптації. Освітній та культурний вплив: Підвищення рівня обізнаності населення про історію українського опору та роль ветеранів. Зростання кількості молоді, залученої до патріотичних та просвітницьких програм. Розвиток політики безбар'єрності та інклюзії: Збільшення кількості інклюзивних заходів та ініціатив. Поліпшення доступності громадських місць та інфраструктури для людей з інвалідністю. Медіа та інформаційний вплив: Створення та поширення значної кількості медіаконтенту (статей, подкастів, відеоматеріалів) про ветеранів та їхні подвиги. Стійке збільшення аудиторії, яка регулярно споживає інформацію про ветеранів через проектні платформи. Цей проєкт сприятиме створенню більш інформованого, патріотичного та інклюзивного суспільства, яке буде краще розуміти та підтримувати ветеранів, їхню родину та людей з інвалідністю. Підвищення рівня соціальної згуртованості через спільні заходи та підтримку ветеранів, що сприятиме єднанню суспільства
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
10 записаних та опублікованих подкастів 1 Ветеранський форум 3 фотовиставки 1 тираж в 1000 екземплярів випущеного випуску журналу "Серцевір. Життя продовжується" 500 представників громадськості, які взяли участь у форумі та відвідали фотовиставки. 10 кількість згадок у ЗМІ та соціальних мережах 100000 переглядів, прослуховувань та завантажень подкастів.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
90% Задоволених відгукив відвідувачів фотовиставки, учасників форуму та слухачів подкастів про якість організації заходів та їхній вплив. Рівень участі ветеранів та їх родин у запланованих заходах та активностях 80% з запрошених 80% задоволених відгукив ветеранів про те, наскільки корисними та релевантними для них були інформаційні матеріали та заходи Якість сприйняття та розуміння громадськістю подвигів ветеранів через анкетування чи інтерв'ю та коментарі та зміни в оцінках та сприйнятті ветеранів серед різних груп населення через опитування 85% опитуваних покращать свое ставлення до ветеранів
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Ветеранський форум
Всього учасників (з них жінок)
100 (50) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
50 (5) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
10 (5) осіб
Захід
фотовиставки СЕРЦЕВІР. ЖИТТЯ ПРОДОВЖУЄТТЬСЯ
Всього учасників (з них жінок)
550 (275) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
100 (20) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (15) осіб
Захід
видання журналу "СЕРЦЕВІР. ЖИТТЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ"
Всього учасників (з них жінок)
40 (20) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
20 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2 (1) осіб
Захід
запис підкастів
Всього учасників (з них жінок)
50 (10) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
38 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2 (1) осіб
Захід
почерговий вихід подкастів на ютубканалі
Всього учасників (з них жінок)
100000 (50000) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Ветерани/ки війни та їхні родини - основна група, яка отримає безпосередню підтримку та визнання, що сприятиме їхній реінтеграції та соціальній адаптації. Молодь та студенти- важливо виховувати патріотичні цінності та розуміння важливості захисту батьківщини серед молодого покоління. Широка громадськість - проєкт спрямований на інформування суспільства про подвиги ветеранів та виклики, з якими вони стикаються, щоб сприяти більшій підтримці та розумінню. Родини загиблих та зниклих безвісти захисників - надання підтримки та визнання важливості їхніх втрат. Особи з інвалідністю - залучення до проєкту сприятиме підтримці політики безбар’єрності та інклюзії. Місцеві громади - проведення фотовиставок, подкастів та інших заходів буде залучати громади у різних містах, підвищуючи обізнаність та патріотичний дух. Організації громадянського суспільства - партнерство та співпраця з іншими організаціями сприятиме розширенню впливу проєкту.
План реалізації програми
Етапи реалізації
підготовчий
Завдання
Зйомка та монтаж подкастів
Опис заходів для здійснення етапу
Скласти сценарій Замовити послуги відеоператора Замовити послуги фотографа Оренда студії запросити ветеранів та ветеранок, які прийматимуть участь у зйомках запросити психолога та інших експертів проведення зйомок монтаж матеріалів
Строк реалізації етапу
01 вересня 2024 — 15 жовтня 2024
Відповідальний виконавець
Аліна Левківська
Етапи реалізації
підготовчий
Завдання
видання журналу
Опис заходів для здійснення етапу
Підготувати фотоматеріали провести інтервью Написати текст Узгодити макет Замовити послуги друку
Строк реалізації етапу
01 вересня 2024 — 30 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Кристина Кулеш
Етапи реалізації
підготовчий
Завдання
Підготовка до проведення Ветеранського форуму 27.09.2024
Опис заходів для здійснення етапу
Оренда приміщення Замовити послуги кейтерингу Замовити банер Оренда технічного обладнання (колонки, мікрофони тощо) Послуги таргету для залучення більшої аудиторії печать матеріалів скласти програму та запросити спікерів анонси в соціальних мережах про проведення
Строк реалізації етапу
01 вересня 2024 — 27 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Кристина Кулеш
Етапи реалізації
реалізація
Завдання
Завантажити готові подкасти на всі інтернет платформи ГО ( ютуб, фейсбук, інстаграм та телеграм тощо)
Опис заходів для здійснення етапу
Замовити таргетовану рекламу для просування подкастів (ютуб) Презентація подкастів в інших містах нашої країни
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2024 — 15 грудня 2024
Відповідальний виконавець
Аліна Левківська
Етапи реалізації
реалізація
Завдання
распространение журналу СЕРЦЕВІР. ЖИТТЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ
Опис заходів для здійснення етапу
Презентація на ветеранському форумі презентація на однойменних фотовиставках распространение в усіх громадських закладах міста Чернігів
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2024 — 01 грудня 2024
Відповідальний виконавець
Кулеш Кристина
Етапи реалізації
реалізація
Завдання
Проведення ветеранського форуму
Опис заходів для здійснення етапу
згідно програми заходу
Строк реалізації етапу
27 вересня 2024 — 27 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Кристина Кулеш
Етапи реалізації
підготовчий
Завдання
організація фотовиставок
Опис заходів для здійснення етапу
домовитись з виставковими залами в м. Чернігові, Києві та Одесі друк фотографій - експонатів виставки
Строк реалізації етапу
01 вересня 2024 — 30 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Калмикова Вікторія
Етапи реалізації
реалізація
Завдання
проведення фотовиставки
Опис заходів для здійснення етапу
м. Чернігів 15.09.24 - 29.09.24 м. Одеса 01.10.24 - 15.10.24 м. Київ 18.10.24 - 03.11.24
Строк реалізації етапу
15 вересня 2024 — 03 листопада 2024
Відповідальний виконавець
Калмикова Вікторія
Етапи реалізації
звітування
Завдання
відзвітувати перед донором
Опис заходів для здійснення етапу
Порахувати всі показники Зібрати статистичні дані по охопленням в соц. мережах зробити описовий звіт
Строк реалізації етапу
01 грудня 2024 — 15 грудня 2024
Відповідальний виконавець
Островідова Ольга
Етапи реалізації
проміжний
Завдання
комунікації
Опис заходів для здійснення етапу
Розміщення публікацій в соц. мережах про реалізацію проєкту
Строк реалізації етапу
01 вересня 2024 — 15 грудня 2024
Відповідальний виконавець
Кристина Кулеш
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

фейсбук,

інстаграм,

веб сайт,

телеграм канал,

ютуб канал

СМИ


прес релізи та анонси заходів, звітування про реалізацію заходів,

таргетована реклама протягом усього строку реалізації проєкту

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проєкт має на меті сталість проведення заходів. Популяризація відео-подкасту на ютуб каналі, завдяки таргетовій реклами за рахунок коштів організації. Зйомка нових серій відео-роликів з новими Героями. Друк щорічного випуску журналу власним або донорським коштом
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux