Короткострокові
До короткострокових результатів ми відносимо створення веб ресурсу у формі стилізованого веб-квесту, досягнення необхідного числа відвідувань. Цільову аудиторію буде ознайомлено з проєктом і можливостями цікаво та корисно провести дозвілля, пройшовши запропоновані інтерактивні завдання.
Довгострокові
Веб проєкт «Визначні місця Житомира» орієнтований на такі цільові аудиторії:
1) учні та студенти Житомира, які цікавляться його історією, культурою, є активними користувачами мережі Internet тощо;
2) вчителі загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, керівники гуртків, які можуть використовувати інформаційні матеріали та практичні завдання у своїй професійній діяльності;
3) житомиряни, гості міста, туристи, які планують відвідати найвідоміші культурні пам’ятки. Оскільки це буде онлайн-проєкт, зможуть взяти участь всі бажаючі. Широкому загалу будуть представлені матеріали, фото, які будуть чудовим доповненням для проведення екскурсій та створення нових туристичних маршрутів.
Ми сподіваємося, що завдяки цьому проєкту усі вони отримають як теоретичні, так і вагомі практичні знання, що допоможуть у їхній повсякденній роботі. Можливо (а ми докладемо значних зусиль), це вплине на якість реалізованих і підтриманих ними культурних ініціатив.
Кількісні показники досягнення
Ми плануємо безпосередню участь до 2000 учасників на початкових етапах, насамперед молоді, учнів старших класів Житомира, студентів та викладачів та вчителів області в рамках проходження підвищення кваліфікації на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка. Для цього відбудеться широке інформування аудиторії та ознайомлення із створюваним веб ресурсом. В межах реалізації інформаційної складової проєкту основними показниками будуть підготовка матеріалів та власне створений веб ресурс. Для цього ми плануємо не менше 10-ти публікацій на Facebook-сторінці, яка, спираючись на показники, дасть можливості охопити дану аудиторію (2000 осіб).
Якісні показники досягнення
Головними якісними показниками будуть відгуки різних цільових аудиторій (учнів, вчителів, викладачів, здобувачів) про тематику та наповненість веб ресурсу, коментарі на Facebook-сторінці, згадки в медіа. Це буде принципово новий проект – «історія та культура у цифровому вимірі», пронизаний цікавою інформацією, залученням маловідомих або й зовсім невідомих джерел.