«Голоси з виру війни»: збереження та трансляція досвіду українських воїнів 2014-2023 років
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1. Збільшення чисельності молоді, готової до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Пропонований проект має на меті три головні завдання: – зберегти та впорядкувати досвід українських солдат – учасників сучасної російсько-української війни, як Війни за Незалежність України; – забезпечити його поширення у молодіжному середовищі у вигляді серії «Живі скрижалі історії» та на спеціалізованому сайті; – адаптувати зібрані матеріали для просвітницької роботи серед учнівської та студентської молоді.
Актуальність програми
З 2014 року український народ потрапив у ситуацію, що виходила за рамки досвіду його життя останніх років – війна за Незалежність України стала каталізатором утвердження новітньої концепції Української Нації - Нації Переможців. Наразі українці відновили атрофовані за мирні роки військові навички. З руїн постала боєздатна армія. Суспільство виробило механізми самозахисту, у тому числі й в інформаційній площині. Водночас війна за Незалежність України має чимало незрозумілих та суперечливих моментів. Їхній аналіз є критично важливим для нашого суспільства. Як мінімум, для того, щоб відновити цілісність країни. Цей аналіз, ясна річ, неможливий без надійного інформаційного підґрунтя.
Очікувані результати
Короткострокові
збереження унікального досвіду учасників боротьби за Незалежність України залучення до збирання та популяризації усних історій українських військових учнівської та студентської молоді з виховною метою створення дієвого каналу трансляції отриманих матеріалів з метою формування патріотичної та гуманістичної суспільної думки;
Показати повний опис
Довгострокові
Збільшення поінформованості молоді, щодо героїзму Українського Війська. Зміцнення безпеки українського інформаційного простору шляхом протидії російській пропаганді. Видання трьох томів спогадів; Створення пересувної експозиції; Видання зміст-кейсів та методики творення музеїв, музейних експозицій.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
В рамках проєкту буде упорядковано та видано спогади 171 учасника війни за Незалежність України та створено фотокартини з 14 воїнами – героями книг і 14 членами їх сімей. 2) Буде проведено заходи в рамках промокампанії, на яких ведучими будуть виступати учасники війни за Незалежність України: • Презентації книг (10 заходів): воїни Українського Війська – 150 осіб, відвідувачі – 5000 осіб. • Поп-ап виставки фотокартин з учасниками війни за Незалежність України та членами їх сімей (10 локацій): кількість ветеранів – ведучих заходів з відкриття виставок – 56 осіб;
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Кінцеві результати проекту будуть повністю задовольняти культурні потреби та інтереси дітей та молоді, як учасників проекту, так і охоплених проектом. Бо сприятимуть розвитку і вихованню у них національно-патріотичних якостей, почуття гідності, національної приналежності, патріотизму, що передаються через книги, через приклади, майстер-класи з виготовлення національної символіки, через зустрічі з кращими представниками української нації: письменниками, воїнами, митцями, героями.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
«Голоси з виру війни»: збереження та трансляція досвіду українських воїнів 2014 -2023 років
Всього учасників (з них жінок)
200 (96) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
35 (15) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
78 (65) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Молодь (3000 осіб). Працівники державних органів влади, органів місцевого самоврядування, що зайняті в процесі реалізації державної політики в галузі культури (25 осіб). Представники громадянського сектору, волонтерських організацій та організацій ветеранів АТО із числа представників національних меншин (150 осіб). Представники наукової спільноти та мистецьких кіл (до 45 осіб).
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
збір, фондування, транскрибування усних історій; • розробка та підтримка спеціалізованого веб-ресурсу для поширення досвіду учасників війни.
Опис заходів для здійснення етапу
В рамках проєкту буде систематизовано спогади ветеранів за тематичними напрямками: Збройні сили України, Нацгвардія і поліція, Добровольці та знакові бої. Також видання міститимуть спогади волонтерів, представників релігійних організацій, представників етнокультурних меншин та місцевих мешканців, які пережили окупацію, і відповідно пропонуватимуть погляд на події та учасників відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації через призму сприйняття цивільних громадян, які знаходились безпосередньо в зоні військового конфлікту.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 01 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Білий Олег Юрійович
Етапи реалізації
Презентація та впровадження проекту
Завдання
• Видання трьох томів спогадів • Створення пересувної експозиції • Видання зміст-кейсів та методики творення музеїв, музейних експозицій
Опис заходів для здійснення етапу
Створення можливості розвитку національно-патріотичних цінностей у дітей та молоді через промоцію ідей збереження історичної пам’яті, а саме: створення і видання циклу книг «Живі скрижалі історії»; Створення методичних рекомендацый щодо історико-патріотичної бібліотечної експозиції "Бібліотека нескорених", тощо.
Строк реалізації етапу
02 серпня 2023 — 08 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Білий Олег Юрійович
Етапи реалізації
Підбиття підсумків
Завдання
Організація публічного звіту за результатами проєкту.
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка фінансового та творчого звіту про виконання проекту Інформування громадськості про результати проекту
Строк реалізації етапу
09 жовтня 2023 — 31 жовтня 2023
Відповідальний виконавець
Білий Олег Юрійович
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Буде створено сторінку проєкту на сторінці організації у Facebook та проведено промокампанію в соціальних мережах (зокрема буде розміщено 25 публікацій в соціальних мережах Facebook та Instagram). Очікувана кількість переглядів публікацій в соціальних мережах станом на 31.12.2023: 20000 переглядів. Зокрема буде поширена фотогалерея «Мій захисник» в електронному вигляді (3 публікації, кількість переглядів: 3000). Послуги з таргетованої реклами надасть маркетингова компанія (розробка медіаплану, налаштування і ведення таргетованої реклами у Facebook, підготовка і розміщення 10 постів). Додатково до 10 постів, які розмістить маркетингове агентство, PR-менеджер і асистент PR-менеджера проєкту розмістять 15 публікацій в соціальних мережах. Крім того, інформація про проєкт буде поширена через всеукраїнські ЗМІ. 

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проєкт сприятиме формуванню колективної пам’яті про захисників України та порозумінню між цивільними громадянами і учасниками війни війни за Незалежність завдяки тому, що проект не лише фіксують події, але й відкривають читачам особисту мотивацію учасників війни, їх емоції та пережитий досвід. Ми вважаємо, що завдяки цьому збільшиться кількість громадян, які позитивно ставляться до ветеранів. У свою чергу, культурні заходи в рамках промокампанії будуть залучати учасники війни та ветерани АТО/ООС в якості ведучих для налагодження діалогу і сприятимуть більшій відкритості ветеранів широкій громадськості, адже наразі 83% з них не вірять, що їх здатні зрозуміти люди, які ніколи не були на війні. Позитивний досвід участі в культурних заходах сприятиме зміні такого ставлення і зрештою реінтеграції та ресоціалізації ветеранів.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux