Пісенно-поетична відео-арт-акція «Я 300-й!»
Статус
Переможець
Проєкт подано
09 лютого 2023 року
Період реалізації проєкту
15 червня 2023 - 30 червня 2023
Номер проєкту
20230209-3725
Бюджет
597980 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
2. Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність).
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування у молодого покоління національно-культурної громадянської ідентичності, національно-патріотичного світогляду, збереження та розвиток духовно-моральних цінностей українського народу, шляхом інтерактивного залучення до знайомства з українською класичною поезією у поєднанні із сучасною музикою, візуальними мистецтвами та з подіями сьогодення в Україні.
Актуальність програми
Актуальність проєкту зумовлена сучасними викликами, що стоять перед Україною, необхідністю консолідації та розвитку суспільства і потребують всілякого сприяння у формуванні української громадянської ідентичності населення. Важливим фактором повноцінного зростання молодої людини як особистості, так і громадянина є активна участь у громадській та творчій діяльності у будь-якій сфері. Однією із впливових та популярних форм та сфер формування активної громадянської позиції, утвердження людської гідності та національної ідентичності молоді є культурно-мистецька діяльність. Ефективним фактором такого впливу на молоду людину може стати знайомство з українською класичною поезією (у проєкті це вірші Лесі Українки, Івана Франка та Степана Руданського) у новій, сучасній трактовці у поєднанні із сучасною музикою, візуальними мистецтвами та з подіями сьогодення в Україні.
Очікувані результати
Короткострокові
Введення у культурний обіг високих зразків сучасної української музичної культури і візуального мистецтва та збереження і творчий розвиток загальнолюдських, національних цінностей культурної спадщини. Створення професійного відеоконтенту та можливість його використання у подальшій творчій і професійній діяльності, позитивного виховного впливу на молоде покоління шляхом трансляції на всеукраїнських та місцевих телеканалах та в мережі Інтернет.
Показати повний опис
Довгострокові
У довгостроковій перспективі проєкт сприятиме:
- збільшенню кількості громадян, зокрема, дітей та молоді, залучених до участі у проєктах та заходах національно-патріотичного спрямування;
- збільшенню кількості громадян, зокрема, дітей і молоді, які пишаються своїм українським походженням та громадянством;
- збільшенню відвідуваності заходів та закладів, що популяризують культурні та національно-мистецькі традиції Українського народу;
- збільшенню кількості і якості культурних продуктів, спрямованих на формування української громадянської ідентичності у населення та в цілому на національно-патріотичне виховання.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Безпосередньо реалізацію проєкту здійснюватиме 26 молодих митців. Очікується, що з відеоверсією проєкту на понад 10 різноманітних Інтернет-платформах ознайомиться понад 60000 осіб, а на деяких ресурсах з можливістю інтерактивного обговорення.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Зважаючи на те, що результатом реалізації проєкту є відеопродукт, який розміщуватиметься на понад 10 Інтернет-ресурсах, очікується сумарно понад 60000 переглядів відвідувачами з усіх регіонів України та за кордоном та його інтерактивне обговорення.
Проєктом передбачено вільний доступ чоловіків і жінок як до безпосередньої участі у його підготовці, реалізації, так і у доступі до підсумкових матеріалів. Під час реалізації взято до уваги принцип гендерної рівності. Очікуваний гендерний склад учасників становитиме 50% на 50%.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Пісенно-поетична відео-арт-акція «Я 300-й!»
Всього учасників (з них жінок)
26
(13)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія проєкту є широкою і не обмежена віком, статтю, освітою тощо, пріоритет у реалізації – діти та молодь.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Підготовка до реалізації програми, укладення договорів. Розробка сценарію відеороликів.
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка до реалізації програми, укладення договорів. Розробка сценарію відеороликів.
Строк реалізації етапу
15 червня 2023
—
18 червня 2023
Відповідальний виконавець
Виговський Володимир, голова правління
Етапи реалізації
Реалізація проєкту
Завдання
Реалізація проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
1-й день.
Підготовка обладнання, костюмів та реквізиту до зйомок. Проведення репетицій.
2-10-й день:
1) відеозйомка на різних локаціях матеріалу, в основі якого наскрізною драматичною історією є сьогоденні події війни, які поєднуються у музичних відеокліпах на вірші Лесі Українки, Івана Франка та Степана Руданського у сучасному їх прочитанні та переспіві;
2) компонування (постпродакшн) циклу з 6 відеороликів (відеокліпів), що включає редагування, корекцію, монтаж, озвучення, накладання титрів.
Строк реалізації етапу
19 червня 2023
—
28 червня 2023
Відповідальний виконавець
Воєвуцький Ігор, координатор
Етапи реалізації
Підсумковий етап
Завдання
Підведення підсумків проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Розміщення відеоматеріалів на веб-ресурсах. Підготовка звітної документації.
Строк реалізації етапу
29 червня 2023
—
30 червня 2023
Відповідальний виконавець
Виговський Володимир, голова правління
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Результат проєкту – це відеопродукт у вигляді циклу з 6-ти відеокліпів, що безпосередньо розміщуватимуться на понад 10 Інтернет-платформах. Очікується створення проморолика та проведення пресконференції для національних та місцевих ЗМІ щодо розміщення та популяризації відеопродукту. Рекламно-інформаційна кампанія на сторінках інтернет-ЗМІ допоможе поширювати інформацію про проєкт і позитивно позначатися на зростанні числа його підписників та прихильників й матиме динаміку зростання. Вестиметься комунікація з аудиторію (відповіді на коментарі та питання) на публічних ресурсах проєкту та ЗМІ. Контент-аналіз відгуків (коментарів) сприятиме позитивному сприйняттю відео-циклу.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Час не впливатиме на актуальність сприйняття як відео-циклу в цілому, так і окремих його кліпів, тому що закладений в ньому зміст є унікальним і, головне, універсальним. Поетично-музична аудіовізуальна якість відео циклу може набути стильових ознак часу його створення. Останнє не зменшує привабливість перегляду цього контенту на різноманітних платформах, як то YouTube та Vimeo, популярності пісням з відеокліпів додасть також їх звучання на радіо. З часом відео-цикл отримає нових і нових прихильників і підписників – відбуватиметься динаміка зростання. Вестиметься комунікація з аудиторію (відповіді на коментарі та запитання) на публічних ресурсах проєкту у ЗМІ, на каналах ТБ та радіо. Можливий запис альбому створених у процесі реалізації проєкту та нових пісень для молоді на основі поезій українських класиків, до якого додаватимуться їх сучасний переспів на диску та у нотах.
Документи проекту
Договір
application/pdf
Завантажено: 27 листопада 2023 року
Наказ
application/pdf
Завантажено: 27 листопада 2023 року
Наказ зміни
application/pdf
Завантажено: 27 листопада 2023 року
Кошторис
application/pdf
Завантажено: 27 листопада 2023 року
Фінансовий звіт
application/pdf
Завантажено: 05 грудня 2023 року
Підсумковий звіт
application/pdf
Завантажено: 20 грудня 2023 року
Моніторинговий звіт
application/pdf
Завантажено: 20 грудня 2023 року
Фінансовий звіт
application/pdf
Завантажено: 24 січня 2024 року
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації