Молодіжний табір на Дністрі: «Я лишаюсь в Україні»
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1. Збільшення чисельності молоді, готової до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета - формування у молоді готовності до захисту України шляхом проведення волонтерського табору на Бакоті з залученням ветеранів, медиків та керівників волонтерських організацій, які стануть менторами для юних учасників проєкту та сформують у них відповідні навички та компетенції у сфері безпеки і оборони завдяки ряду практичних та теоретичних заходів.
Актуальність програми
Війна помножила виклики, що стояли перед нашою країною. Вона різко змінила парадигму й орбіту національнопатріотичного виховання – від словесно-споглядально-абстрактного до активного, дієвого, співпричетного. Нині проблема національно-патріотичного виховання загострюється з огляду на ряд як попередніх, так і новонабутих причин. Його успішному здійсненню перешкоджають війна рф проти України й окремі негативні тенденції в суспільстві - ментальна виснаженість, відсутність підготовки, синдром очікування, пасивність. В той же час зараз є прошарок активних молодих людей, здатних проходити військову службу та готових виконувати військовий обов’язок, яким не вистачає базового досвіду та знань, необхідних для проходження військової служби. Наш проєкт - табір від Respublica FEST для активної молоді з різних регіонів країни із залученням ветеранів війни, медиків та керівників волонтерських організацій на базі резиденції “Бакота Хаб”. В рамках проєкту відбудеться цих теоретичних та практичних заходів, направлених на набуття базових навичок та знань, необхідних для військової служби та на налагодження контактів з профільними волонтерськими організаціями. Заходи будуть орієнтовані на набуття навичок з тактичної медицини, самозахисту, навичок з керування дроном, навичок виживання в екстрених умовах, мінної безпеки, самозахисту, комунікаціям з волонтерськими організаціями.
Очікувані результати
Короткострокові
1. Проведено всеукраїнський опен-кол, завдяки якому відібрано найактивніших представників молоді з різних регіонів країни до участі в проєкті. 2. Проведено 7-денний табір для активної молоді з різних регіонів країни. 3. Під час проєкту забезпечено належні базові умови учасників (трансфер, проживання, харчування). 4. Всіх учасників забезпечено матеріалами для роботи. 5. До поширення знань, ідей та цінностей в рамках проєкту залучено професіоналів - ветеранів війни, медиків та керівників волонтерських організацій. 6. Проведено цикл заходів для молоді з різних регіонів країни, локальної молоді та ВПО, направлених на формування готовності до захисту країни та залучення до активної участі в розвитку країни. 7. Залучено представників ЗМІ та лідерів думок з різних регіонів для промоції проєкту на різні аудиторії. 8. Створено та поширено фото- та відеоматеріали для популяризації проєкту та його результатів на широкий загал. 9. Створено фірмовий стиль проєкту для соц.мереж та друкованої продукції. 10. Створено друковану продукцію у фірмовому стилі проєкту для учасників для додаткової промоції проєкту. 11. Результати проєкту поширено на широку цільову аудиторію.
Показати повний опис
Довгострокові
1. Розвиток мотивації у молоді служити у Збройних Силах України. 2. Збільшення кількості волонтерів, які допомагають військовим на фронті та ВПО. 3. Зростання відчуття відповідальності та соціальної активності української молоді. 4. Зростання рівня патріотизму серед населення. 5. Покращення ситуації на лінії фронту завдяки згуртованості суспільствЗбільшення кількості проєктів національно-патріотичного виховання. 6. Збільшення відсотка молоді, яка підвищить рівень своїх знань та отримає новий досвід завдяки проєктам національно-патріотичного виховання. 7. Збільшення відсотка молоді, яка бере участь у суспільному житті. 8. Збільшення чисельності населення України, охопленого проєктами з національно-патріотичного виховання 9. Упрестижнення військової служби. 10. Розвиток мотивації служити у Збройних Силах України. 11. Збільшення кількості волонтерів, які допомагають військовим на фронті та ВПО. 12. Зростання відчуття відповідальності та соціальної активності української молоді. 13. Зростання рівня патріотизму серед населення. 14. Покращення ситуації на лінії фронту завдяки згуртованості суспільства.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. 40 активних представників молоді з різних регіонів України взяли участь в проєкті. 2. 20 представників молоді з числа ВПО взяли участь в проєкті. 3. 40 представників локальної молоді взяли участь в проєкті. 4. 7 професіоналів - ветеранів, медиків та та керівників волонтерських організацій залучено до менторства волонтерів в рамках проєкту. 5. Проведено щонайменше 10 заходів в рамках проєкту. 6. Відкриті заходи проєкту відвідало щонайменше 500 осіб. 7. Створено 200 фото та відеоролик з результатами проєкту для популяризації проєкту в онлайн. 8. Створено та поширено друковану інформацію про проєкт (90 футболок). 10. 15 згадок у ЗМІ про проєкт. 11. В рамках комунікаційної стратегії проєкту охоплено 500.000 осіб. Вплив проєкту поширюватиметься на 50% жінок та на 50% чоловіків.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Формування оборонної свідомості (готовність громадянина до захисту України) учасників проєкту. 2. Набуття базових навичок необхідних для проходження військової служби та допомоги пораненим. 3. Популяризація і підвищення престижу військової та спеціальної державної служби. 4. Збільшення громадян з числа молоді, готових до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України, та набуття ними необхідних компетенцій із початкової військової підготовки. 5. Активне залучення громадян з числа молоді до громадського сприяння безпеці та обороні України та набуття необхідних компетентностей у сфері безпеки і оборони. 6. Формування шанобливого ставлення до героїв боротьби Українського народу за здобуття незалежності України.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Майстер-клас "Особливості волонтерства під час війни" від волонтерської організації допомоги українським військовим з 2014 року “Армія SOS”
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
3 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас "Як допомогти армії?" від фестивалю "Фане Місто", які співпрацюють з полком Азов
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас з тактичної медицини від медиків Кам'янець-Подільського центру розмінування
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас з мінної безпеки від військових Кам'янець-Подільського центру розмінування
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас з керування дроном від Сергія Толстіхіна
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас з виживання в екстрених умовах від СО ПЛАСТ
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Захід
Майстер-клас з самозахисту від Хмельницької федерації кікбоксінгу
Всього учасників (з них жінок)
80 (40) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (15) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія: а) молодь з різних регіонів країни, яка дізнається про проєкт та долучиться до опенколу (300); б) молодь з різних регіонів країни, яка долучиться до табору (40); в) локальна молодь Бакоти, яка долучиться до табору (40); г) молодь з числа ВПО, яка долучиться до табору (20); д) ветерани війни, медики та керівники волонтерських організацій, які проводимутить заходи в рамках проєкту (10); є) команда проєкту, підрядники проєкту, партнери (100); ж) представники ЗМІ, які дізнаються про проєкт та напишуть про нього (15); з) локальна спільнота, яка долучиться до заходів проєкту, так як проживатиме безпосередньо в місці проведення проєкту та зможе долучитись до його відкритих заходів (500); і) місцева влада, яка долучиться до проєкту та сприятиме його проведенню (50); Також ми поділяємо пряму цільову аудиторію географічно: 20% аудиторії - локальна аудиторія; 80% - аудиторія з різних регіонів країни. Опосередкована цільова аудиторія: а) локальна спільнота, на території якої відбувається проєкт і яка дізнається про його перебіг та результати (7000); б) всеукраїнська молодіжна аудиторія, яка дізнається про результати проєкту в онлайн (150.000); в) ВПО, які не проживають на території ТГ, але дізнаються про проєкт завдяки ЗМІ (50.000); г) всеукраїнська аудиторія різного віку, яка дізнається про проєкт завдяки ЗМІ та соц.мережам (500.000) д) родичі учасників проєкту, які відчуватимуть на собі ефект від проєкту (500). Загальне охоплення проєкту - 500.000
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап реалізації проєкту
Завдання
Створити умови для проведення проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Оголошення опен-колу серед учасників на участь у проєкті. Розробка календарного плану, детальної погодинної програми табору та логістичних маршрутів.Пошук підрядників та підписання угод з підрядниками та членами команди. Укладання домовленостей з лекторами, партнерськими організаціями, ЗМІ.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 15 червня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту
Етапи реалізації
Створення умов для реалізації програмної частини проєкту
Завдання
Підготувати локацію для проведення проєкту та забезпечити потреби учасників для участі в проєкті
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка локації до проведення проєкту. Закупівля всіх необхідних матеріалів для проведення проєкту. Створення друкованої продукції проєкту для учасників. Відбір учасників та Інформування учасників про участь у проєкті. Організація доїзду, харчування та поселення учасників проєкту.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 31 липня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Проведення програмних заходів проєкту
Завдання
Провести 7-денний табір для молоді з залученням ветеранів, медиків та керівників волонтерських організацій для формування у молоді готовності до захистку країни
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення заходів відповідно до програми проєкту: 1. Майстер-клас "Особливості волонтерства під час війни" від волонтерської організації допомоги українським військовим з 2014 року “Армія SOS”. 2. Майстер-клас з тактичної медицини від медиків Кам'янець-Подільського центру розмінування. 3. Майстер-клас з мінної безпеки від військових Кам'янець-Подільського центру розмінування. 4. Майстер-клас з керування дроном від Сергія Толстіхіна. 5. Майстер-клас з виживання в екстрених умовах від СО ПЛАСТ. 6. Майстер-клас з самозахисту від Хмельницької федерації кікбоксінгу. 7. Майстер-клас "Як допомогти армії?" від фестивалю "Фане Місто", які співпрацюють з полком Азов.
Строк реалізації етапу
31 липня 2023 — 07 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олексадндрович - керівник проєкту; Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Промоція проєкту та інформаційний супровід
Завдання
Створити промоцію проєкту на широку цільову аудиторію
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка дизайну проєкту, пошук партнерів, ЗМІ та лідерів думок для промоції проєкту. Створення соц.мереж проєкту для інформування аудиторії про реалізацію проєкту. Фото- та відеофіксація проєкту. Створення контенту та наповнення соц.мереж. Взаємодія з цільовими аудиторіями.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Підготовка звітності
Завдання
Підготувати описовий та змістовий звіт проєкту відповідно до вимог чинного законодавства
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз кількісних та якісних показників. Аналіз аналітичних даних. Збір інформації про проєкт, необхідної для звіту. Підготовка фінансового та змістового звіту
Строк реалізації етапу
01 серпня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту, Малькова Марина Михайлівна - бухгалтер проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Інформування громадськості відбуватиметься протягом 3-х місяців реалізації проєкту: 1 місяць (червень) - інформування про підготовку до проєкту, анонси, оголошення опенколу; 2 місяць (липень) - інформація про проведення проєкту, новини проєкту; 3 місяць (серпень) - пост-анонси, викладка фото- та відеоматеріалів, підсумки проєкту.


Канали комунікації: 1. Сайт та соц.мережі “Бакота Хаб”. 2. Соц.мережі ГО “Територія”. 3. Сайт та соц.мережі Respublica FEST. 4. Соц.мережі ГО “Культурний Клуб”. 5. Сторінка події проєкту у facebook (event). 6. Сайт та Facebook Староушицької ТГ - Бакоти. 7. Сайт та Facebook Кам’янець-Подільської міської ради. 8. Соц.мережі сторінки лідерів думок, залучених до проєкту. 9. 15 ЗМІ, залучених до проєкту (телебачення, радіо, друковані та інтернет-ЗМІ). 10. Соц.мережі команди проєкту. 11. Соц. мережі лекторів, екскурсоводів та кураторів проєкту (10 осіб). 12. Соц. мережі 80 учасників проєкту, які будуть відібрані в рамках опенколу. 


Для поширення інформації серед локальної аудиторії ми плануємо залучення таких ЗМІ: ТСН, Depo Ua, Суспільне культура, Експеримент, Bemol, ТРК 33-й канал, Суспільне, NAGOLOS TV, ТРК Поділля, «Подолянин», «Є»,Депо Хмельницький, Подолянин, Vdalo, ПоділляNEWS (по 1 матеріалу).

Лідери думок, які поширюватимуть інформації про проєкт серед прямої аудиторії: Олександр Санченко (нардеп Верховної Ради, голова у ЗеМолодіжка); Юрко Дідула (керівник організації БУР); Олексій Лавриненко (член команди БУР); Павло Прижегодський (Член правління у Національне українське молодіжне об'єднання - НУМО, засновник VLNTR-фест); Мар’яна Коваль (Бандерштат - фестиваль українського духу); Олег Каданов (музикант, волонтер на Донеччині); Павло Нечитайло (лідер гурту Zapaska, археолог, історик, демобілізований військовий); Ростислав Плахцінський (фестиваль Файне Місто), Ірина Колотило (координатор волонтерського проєкту TOLOCAR), Віктор Годний (ПЛАСТ), Ірина Ковальчук (волонтерська організація Армія SOS), Микола Дорохов (керівник молодіжного центру Вільна Хата); Михайло Посітко (мер м.Кам’янець-Подільський); Анатолій Тимчук (голова Староушицької ТГ); Андрій Зоїн (організатор Respublica FEST); Юлія Толопа (оператор БПЛА у Добровольчий батальйон "Донбас") та інші, залучені під час проєкту. 

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Ми очікуємо продовження партнерств між менторами та учасниками проєкту після проєкту, адже ми відберемо до участі активну молодь, яка хоче брати участь в суспільному житті України та досвідчених професіоналів та керівників волонтерських організацій, які, в свою чергу постійно знаходяться у пошуку активних людей, які хочуть допомагати. Ми “подружимо” ці 2 аудиторії, завдяки чому вони співпрацюватимуть після проєкту вже незалежно від нас. Всі результати проєкту будуть доступні в режимі онлайн як під час, так і після завершення проєкту, завдяки чому широка всеукраїнська аудиторія постійно матиме вільний доступ до інформації про проєкт та його результати. Ми передбачаємо і подальше проведення заходів з національно-патріотичного виховання у нашому хабі завдяки посиленню співпраці з місцевою владою ТГ та владою Кам’янець-Подільського району. Ми маємо ресурс у вигляді великих 2-х багатофункціональних будівель, обладнання, команди, підрядників, тому плануємо втілювати такі проєкти і надалі за рахунок місцевого бюджету, грантових програм (УКФ, House of Europe, USAID тощо), а також за рахунок самоокупності після завершення війни та повернення нашого фестивалю “Respublica”, на якому ми акумулюватимемо гроші за рахунок проданих квитків, за рахунок надання в оренду студії та приміщення резиденції тощо та повертатись до незалежності від грантових та державних коштів.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux