Бакота Хаб: кузня молодих патріотів
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
2. Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність).
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування та утвердження у молоді української ідентичності, принципів любові і гордості за власну державу, її історію, мову, здобутків та досягнень шляхом проведення інформаційно-просвітницької роботи з залученням відомих професіоналів різних секторів в рамках табору на Бакоті для активної молоді та лідерів думок з різних регіонів України.
Актуальність програми
Актуальність проєкту полягає у процесі формування у молоді національної ідентичності та у формуванні громадсько-активного суспільства, яке сприятиме формуванню та становленню єдиної нації та єдиної України, адже патріотизм під час військового стану - це нагальна потреба держави. Наш проєкт - серія інформаційно-просвітницьких заходів від фестивалю Respublica FEST в рамках 7-денного інтенсиву на базі мистецької резиденції “Бакота Хаб” для активної ініціативної молоді та лідерів думок з різних регіонів України. Це цикл теоретичних та практичних заходів від відомих українських істориків, активістів та волонтерів з відповідним досвідом, направлений на формування та утвердження української ідентичності. В рамках проєкту ми будемо орієнтуватися на: 1) поширення історичних знань, як інструмент формування ідентичності 2) опору на українську мову, як частину ідентичності 3) популяризацію культури та фольклору, як основу ідентичності 4) підготовку громадян для життя в умовах війни 5) екологічне виховання шляхом проведення толоки берегом Дністра 6) освіту учасників шляхом проведення освітніх заходів зі створення проєктів 7) спортивне виховання шляхом проведення заходів, направлених на фізичний розвиток та нетворкінг учасників
Очікувані результати
Короткострокові
1) проведено всеукраїнський опен-кол, завдяки якому відібрано найактивніших представників молоді з різних регіонів країни до участі; 2) проведено 7-денний інтенсив табір для активної молоді з різних регіонів країни; 3) під час проєкту забезпечено належні базові умови учасників (трансфер, проживання, харчування); 4) всіх учасників забезпечено матеріалами для роботи під час лекцій, матеріалами для проведення екоакції, знаряддям для спортивних занять під час проєкту; 5) до поширення знань, ідей та цінностей в рамках проєкту залучено професійних істориків, етнографів, археологів тощо; 6) проведено цикл інформаційно-просвітницьких заходів для молоді; 7) залучено представників ЗМІ та лідерів думок для промоції проєкту на різні аудиторії; 8) створено та поширено фото- та відеоматеріали для популяризації проєкту на широкий загал; 9) створено фірмовий стиль проєкту для соц.мереж та друкованої продукції; 10) створено друковану продукцію у фірмовому стилі проєкту для учасників для промоції проєкту; 11) результати проєкту поширено на широку цільову аудиторію.
Показати повний опис
Довгострокові
1) завдяки формуванню нових молодих лідерів думок з’являються нові проєкти, пов’язані з національно-патріотичним вихованням; 2) вплив нових лідерів думок на різні цільові аудиторії, залучення їх до проєктів з формування та утвердження української громадянської ідентичності; 3) збільшено кількість молоді зацікавленої національно-патріотичним вихованням, українською історією, культурою, мовою; 4) збільшення кількості активної молоді, готовій протистояти рф інформаційно та на фронті; 5) збільшення кількості осіб, що пройшли навчання з підготовки активістів, які займаються питаннями національно-патріотичного виховання дітей та молоді; 6) збільшення чисельності населення України, охопленого проєктами національно-патріотичного виховання; 7) поглиблено співпрацю організації з представниками інших організацій у сфері національно-патріотичного виховання, зокрема щодо збереження і популяризації української мови, культури, а також формування національної ідентичності; 8) збільшення на 3% рівень охоплення населення України проєктами, які формують українську громадянську ідентичність; 9) збільшення заходів національно-патріотичного спрямування;
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) 30 представників молоді з різних регіонів України взяли участь в проєкті; 2) 30 представників молоді з числа ВПО взяли участь в проєкті; 3) 20 представників локальної молоді взяли участь в проєкті; 4) 10 волонтерів взяли участь в проєкті; 5) 10 лекторів (активістів, волонтерів, істориків, етнографів, культурологів) взяли участь в проєкті; 6) лекції проєкту відвідало щонайменше 90 осіб; 7) щонайменше 15 згадок у ЗМІ; 8) проведено щонайменше 14 заходів в рамках проєкту; відкриті заходи проєкту (екоакції, спортивні заходи тощо) відвідало щонайменше 500 осіб; 9) створено 200 фото та відеоролик про проєкт з результатами проєкту для популяризації проєкту в онлайн; 10) створено та поширено друковану інформацію про проєкт (90 футболок та 90 блокнотів); 11) створено 1 мурал спільними силами учасників проєкту з використанням образів народної та професійної культури на Бакоті; 12) проведено екоакцію з залученням учасників, волонтерів та локальної спільноти, в рамках якої прибрано щонайменше 1 кв.км. берегу Дністра від пластику; 13) проведено 3 спортивних міні-турніри між учасниками проєкту; 14) проведено археологічну експедицію в рамках проєкту; 15) в рамках комунікаційної стратегії проєкту охоплено 500.000 осіб Співвідношення учасників проєкту: 60% - жінки, 40% - чоловіки; 30% - ВПО, 70% - не ВПО.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) здійснено ряд комплексних заходів, спрямованих на впровадження та утвердження суспільно-державних (національних) цінностей та на розвиток громадянської ідентичності населення України; 2) підвищено роль української мови як національної цінності серед всіх учасників проєкту; 3) проведено інформаційно-просвітницьку роботу та донесено українські суспільно-державні національні цінності до всіх учасників проєкту; 4) підвищено рівень екологічної культури, історичних знань, знань про культуру України, обряди та фольклор, про виживання в умовах війни, рівень компетентності в грантовому менеджменті та розробки проєктів серед учасників проєкту; 5) створено нові зв’язки між учасниками проєкту, які продовжуватимуться і після завершення проєкту;
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Культурно-просвітницька екскурсія берегами Бакоти та залишками печерного монастиря
Всього учасників (з них жінок)
35 (25) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Лекція з історії та етнографії
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (25) осіб
Захід
Лекція про український фольклор та культуру
Всього учасників (з них жінок)
80 (50) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (25) осіб
Захід
Концерт обрядових пісень Поділля
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (25) осіб
Захід
Екологічна акція - толока прибирання узбережжям Дністра
Всього учасників (з них жінок)
100 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (25) осіб
Захід
Археологічна етнографічна експедиція
Всього учасників (з них жінок)
35 (25) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Спільний воркшоп зі створення муралу
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (25) осіб
Захід
Майстер-клас з виживання в екстрених умовах
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
35 (25) осіб
Захід
Майстер-клас з тактичної медицини
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
35 (25) осіб
Захід
Майстер-клас з основ керування дроном
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
35 (25) осіб
Захід
Майстер клас з написання та створення культурно-освітніх та соціальних проєктів
Всього учасників (з них жінок)
80 (60) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
35 (25) осіб
Захід
Турнір з волейболу
Всього учасників (з них жінок)
100 (50) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (10) осіб
Захід
Турнір з настольного тенісу
Всього учасників (з них жінок)
100 (50) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
3 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
20 (10) осіб
Захід
Турнір з футболу
Всього учасників (з них жінок)
60 (10) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (5) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія: а) молодь з різних регіонів країни, яка дізнається про проєкт та долучиться до опенколу (300); б) молодь з різних регіонів країни, яка долучиться до табору (30); в) локальна молодь Бакоти, яка долучиться до табору (20); г) молодь з числа ВПО, яка долучиться до табору (30); д) активісти, історики, етнографи та волонтери, які проводитимуть лекції та екскурсії в рамках проєкту (10); є) команда проєкту, волонтери, підрядники проєкту, партнери (100); ж) представники ЗМІ, які дізнаються про проєкт та напишуть про нього (15); з) локальна спільнота, яка долучиться до заходів проєкту, так як проживатиме безпосередньо в місці проведення проєкту та зможе долучитись до його заходів(500); і) місцева влада, яка долучиться до проєкту та сприятиме його проведенню (50); Також ми поділяємо пряму цільову аудиторію географічно: 30% аудиторії - локальна аудиторія; 70% - аудиторія з різних регіонів країни. Опосередкована цільова аудиторія: а) локальна спільнота, на території якої відбувається проєкт і яка дізнається про його перебіг та результати (7000); б) всеукраїнська молодіжна аудиторія, яка дізнається про результати проєкту в онлайн (150.000); в) ВПО, які не проживають на території ТГ, але дізнаються про проєкт завдяки висвітленню в ЗМІ (50.000); г) всеукраїнська аудиторія різного віку, яка дізнається про проєкт завдяки ЗМІ та соц.мережам (500.000) Загальне охоплення - 500.000
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Створити умови для належної реалізації проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
1. Оголошення опен-колу серед учасників на участь у проєкті. 2. Розробка календарного плану, детальної погодинної програми табору та логістичних маршрутів. 3. Пошук підрядників та підписання угод з підрядниками та членами команди. 4. Укладання домовленостей з лекторами, партнерськими організаціями, ЗМІ.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 15 червня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту
Етапи реалізації
Створення умов для реалізації програмної частини проєкту
Завдання
Підготувати локацію для проведення проєкту та забезпечити потреби учасників для участі в проєкті
Опис заходів для здійснення етапу
1. Підготовка локації до проведення проєкту. 2. Закупівля всіх необхідних матеріалів для проведення проєкту. 3. Створення друкованої продукції проєкту для учасників. 4. Відбір учасників та інформування учасників про участь у проєкті. 5. Організація доїзду, харчування та поселення учасників проєкту.
Строк реалізації етапу
10 червня 2023 — 07 липня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна
Етапи реалізації
Проведення програмних заходів проєкту
Завдання
Провести 7-денний табір для молоді з залученням фахових спеціалістів та провести ряд комплексних заходів направлений на формування української ідентичності у учасників проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення заходів відповідно до програми проєкту: 1. Культурно-просвітницька екскурсія берегами Бакоти та залишками печерного монастиря; 2. Лекція з історії та етнографії краю; 3. Археологічна експедиція, відвідування залишків трипільского поселення; 4. Лекція про український фольклор та культуру; 5. Концерт обрядових пісень Поділля; 6. Практичний майстер-клас з тактичної медицини; 7. Майстер-клас з виживання в екстрених умовах; 8. Майстер-клас з основ керування дроном; 9. Екологічна акція - толока прибирання узбережжям Дністра; 10. Майстер клас з написання та створення культурно-освітніх та соціальних проєктів; 11. Спільний воркшоп зі створення муралу; 12. Турнір з волейболу; 13. Турнір з настольного тенісу; 14. Турнір з футболу
Строк реалізації етапу
03 липня 2023 — 10 липня 2023
Відповідальний виконавець
Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту, Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту.
Етапи реалізації
Промоція проєкту та інформаційний супровід
Завдання
Створити промоцію проєкту на широку цільову аудиторію
Опис заходів для здійснення етапу
1. Розробка дизайну проєкту, пошук партнерів, ЗМІ та лідерів думок для промоції проєкту. 2. Створення соц.мереж проєкту для інформування аудиторії про реалізацію проєкту. 3. Фото- та відеофіксація проєкту. 4. Створення контенту та наповнення соц.мереж. 5. Залучення 15 ЗМІ до промоції. 6. Аналіз взаємодії з цільовими аудиторіями.
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Олійник Аліна Геннадіївна - координатор проєкту
Етапи реалізації
Підготовка звітності
Завдання
Підготувати описовий та змістовий звіт проєкту відповідно до вимог чинного законодавства
Опис заходів для здійснення етапу
1. Аналіз кількісних та якісних показників. 2. Аналіз аналітичних даних. 3. Збір інформації про проєкт, необхідної для звіту. 4. Підготовка фінансового та змістового звіту
Строк реалізації етапу
01 серпня 2023 — 31 серпня 2023
Відповідальний виконавець
Малькова Марина Михайлівна - бухгалтер проєкту; Захарко Андрій Олександрович - керівник проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Інформування громадськості відбуватиметься протягом 3-х місяців реалізації проєкту: 1 місяць (червень) - інформування про підготовку до проєкту, анонси, оголошення опенколу; 2 місяць (липень) - інформація про проведення проєкту, новини проєкту; 3 місяць (серпень) - пост-анонси, викладка фото- та відеоматеріалів, підсумки проєкту.


Канали комунікації: 1. Сайт та соц.мережі “Бакота Хаб”. 2. Соц.мережі ГО “Територія”. 3. Сайт та соц.мережі Respublica FEST. 4. Соц.мережі БУР 5. Соц.мережі ГО “Культурний Клуб”. 6. Сторінка події проєкту у facebook (event). 7. Сайт та Facebook Староушицької ТГ - Бакоти. 8. Сайт та Facebook Кам’янець-Подільської міської ради. 9. Соц.мережі сторінки лідерів думок, залучених до проєкту. 10. 15 ЗМІ, залучених до проєкту (телебачення, радіо, друковані та інтернет-ЗМІ). 11. Соц.мережі команди проєкту. 12. Соц. мережі лекторів, екскурсоводів та кураторів проєкту (10 осіб). 13. Соц. мережі 80 учасників проєкту, які будуть відібрані в рамках опенколу. 


Для промоції проєкту ми плануємо залучення таких ЗМІ (15 шт): ТСН, Depo Ua, Суспільне культура, Експеримент, Bemol, ТРК 33-й канал, Суспільне, NAGOLOS TV, ТРК Поділля, «Подолянин», «Є»,Депо Хмельницький, Подолянин, Vdalo, ПоділляNEWS (по 1 матеріалу).


Для поширення інформації про проєкт ми залучимо таких лідерів думок: Олександр Санченко (нардеп Верховної Ради, голова у ЗеМолодіжка); Юрко Дідула (керівник організації БУР); Олексій Лавриненко (член команди БУР); Павло Прижегодський (Член правління у Національне українське молодіжне об'єднання - НУМО, засновник VLNTR-фест); Мар’яна Коваль (Бандерштат - фестиваль українського духу); Олег Каданов (музикант, волонтер на Донеччині); Павло Нечитайло (лідер гурту Zapaska, археолог, історик, демобілізований військовий); Дмитро Щебетюк (голова організації Доступно.Юа); Віктор Годний (ПЛАСТ); Михайло Посітко (мер м.Кам’янець-Подільський); Анатолій Тимчук (голова Староушицької ТГ); Андрій Зоїн (організатор Respublica FEST); Володимир Кохан (youtube-проєкт ХАЩІ); Юлія Толопа (оператор БПЛА у Добровольчий батальйон "Донбас") та інші.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Ми очікуємо що після лекційної програми про грантові можливості та про фандрейзинг - учасники проєкту створюватимуть надалі свої власні проєкти, які презентуватимуть на всеукраїнському рівні. Таким чином, наш проєкт стане платформою для них та запустить процес, який розвиватиметься і надалі як за нашою участю, так і незалежно від нас. Всі результати проєкту будуть доступні в режимі онлайн, завдяки чому широка аудиторія постійно матиме вільний доступ до інформації про проєкт. Ми передбачаємо і подальше проведення заходів з національно-патріотичного виховання у нашому хабі завдяки посиленню співпраці з місцевою владою ТГ та владою Кам’янець-Подільського району. Ми маємо ресурс у вигляді великих 2-х багатофункціональних будівель, обладнання, команди, підрядників, тому плануємо втілювати такі проєкти і надалі за рахунок місцевого бюджету, грантових програм (УКФ, House of Europe, USAID тощо), а також за рахунок самоокупності після завершення війни та повернення нашого фестивалю “Respublica”, на якому ми акумулюватимемо гроші за рахунок проданих квитків, за рахунок надання в оренду студії та приміщення резиденції тощо та повертатись до незалежності від грантових та державних коштів.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux