Інформування громадськості про хід та результати реалізації проекту буде здійснюватися:
· інформування у місцевих ЗМІ (статті, інтерв’ю, прес-конференції, піар-підтримка представниками цільових груп) ( не менше 2 публікацій).
· розміщення інформації про захід у соціальних мережах (не менше 5 публікацій).
· інформування про проведення заходу обласними молодіжними та ветеранськими громадськими організаціями ( не менше 2).
Для інформування громадськості будуть залучені провідні місцеві та Всеукраїнські засоби масової інформації, а також буде задіяна мережа Internet і соціальні мережі: «Facebook», «Instagram», де буде розміщено інформацію про підготовку, набір учасників та безпосередню реалізацію проекту. Також, будуть розповсюджені інформаційні та роздаткові матеріали для учасників та зацікавлених осіб.
Так як у заході будуть задіяні відомі люди, то для інформування про організацію нашого проекту вони будуть повідомляти у сюжетах та інтерв’ю на телебаченні, радіо та друкованих виданнях.