Хід реалізації проєкту буде відображено на сайті Франко:Наживо (https://frankolive.wordpress.com/) та у соціальних мережах організацій-партнерів, а саме Львівського національного літературно-меморіального музею Івана Франка, Державного історико-культурного заповідника “Нагуєвичі”, Львівського національного університету імені Івана Франка, Національної академії сухопутних військ імені Петра Сагайдачного, ГО “Пласт” та ін. Плануємо залучити не менше 1000 відвідувачів, яким буде роздано друкований примірник буклета про Петра Франка.
Онлайн аудиторія, яка матиме можливість ознайомитись із відеоблогом про Петра Франка та переглянути pdf-версію буклета про Петра Франка. Плануємо залучити партнерські сторінки Львівського національного університету імені Івана Франка та Львівського національного літературно-меморіального музею Івана Франка (Дому Франка) (Youtube-канал Дому Франка - понад 2000 підписників, facebook-сторінка - понад 10000-підписників, Instagram-сторінка - понад 2000-підписників).
Інформування цільових аудиторій відбуватиметься через анонси, публікації, інтерв'ю у ЗМІ та інформаційних партнерів у соціальних мережах (Facebook, Telegram, Instagram). Плануємо залучати регіональні, національні та міжнародні інформаційні ресурси для висвітлення презентацій виставкового проєкту в Україні та Польщі. (UA: Суспільне, Еспресо TV, Гал-інфо, FM Галичина, Радіо “Люкс”, Радіо «Сковорода» тощо). Активний етап роботи із ЗМІ запланований на початок реалізації проєкту з початку червня 2023 р.