Спеціально виготовлена промоційна продукція проєкту (афіші, флаєра, аудоролики, відеоролики – 1-10.03.2023
Промоційна реклама буде розповсюджена серед цільової аудиторії через:
- інтернет-джерела та окрему
сторінку в соціальних мережах - 1-30.03.2023;
- в ФБ-спільнотах міста,
області, України - 1-30.03.2023;
- на соціальних сторінках
партнерів - 10-30.03.2023;
-використання неформального
спілкування з журналістами та літературознавцями, які висвітлюють культурні
питання у провідних українських ЗМІ - 15.03.-30.03.2023;
- партнерські НУО (їх сайти,
сторінки в соціальних мережах, база даних ЗМІ та журналістів) - 1-30.03.2023.
- лайф-репортажі із заходів - 15-30.03.2023;
- інтерв’ю зі спікерами проєкту: кураторами, постановниками, акторами та учасниками команди - 15-30.03.2023