Війна в Україні: важливо знати всім
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
2. Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність).
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування свідомого громадянина, патріота України, через набуття національної, активної громадянської позиції, високих моральних та духовних цінностей, котрий відстоює національні ідеї, шляхом ознайомлення з деталями війни, яку розпочала росія ще в 2014 році.
Актуальність програми
У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії на територію України, надзвичайно актуальним стало національно-патріотичне виховання, виховання свідомого громадянина, котрий знає історію своєї країни та готовий захищати її незалежність та суверенітет. Ще з 2014 року росія посягнула на територіальну цілісність України, і саме з того моменту українці стали справжніми патріотами своєї країни, мужніми воїнами, які найдорожчим, а саме своїм життям, виборюють право України на незалежність та територіальну цілісність, яка була закріплена Актом проголошення незалежності України у 1991 році. 24 лютого 2022 року через повномасштабну агресію російської федерації Україна вступила в нову боротьбу за свободу. Проект є надзвичайно актуальним, адже завдяки йому більше громадян зможуть ознайомитися з правдивою періодизацією війни, яку веде росія проти України з 2014 року. На жаль, щодня в Україні лунають повітряні тривоги і жителі міст змушені йти до укриттів, щоб зберегти своє життя. Саме тому розміщення тематичного інформаційного матеріалу в укриттях є дуже необхідним, адже значна частина населення й досі користується ненадійними джерелами для отримання інформації. Матеріали періодизації війни в Україні дадуть можливість отримати достовірну інформацію про хід війни з 2014 року, а навчання учнів медіаграмотності допоможе їм навчитися аналізувати та фільтрувати всю інформацію в інтернет-мережі.
Очікувані результати
Короткострокові
- протягом періоду проекту розміщено інформаційні виставкові матеріали у 5 укриттях м. Ужгород; - щонайменше 25 000 осіб різної вікової категорії ознайомилися з виставковими інформаційними матеріалами в укриттях; - проведення загальноміських тематичних виставок (періодизація війни в Україні) у центрі міста Ужгород (пл. Театральна); - понад 30 000 осіб ознайомилися з виставками, які розміщенні під відкритим небом і є загальнодоступними; - розроблено та розповсюджено 50 000 друкованих матеріалів «Періодизація українсько-російської війни: з 2014 і дотепер», а також електронні матеріали розміщено в соціальних мережах та офіційному сайті УжНУ; - організація поїздок у заклади загальної середньої освіти (близько 20 закладів) з метою інформування учнів про достовірну періодизацію війни в Україні та навчання медіаграмотності молодого покоління; - охоплено близько 10 000 учнів закладів загальної середньої освіти під час інформаційних і навчальних зустрічей.
Показати повний опис
Довгострокові
Цільова аудиторія бачитиме інформаційні матеріали періодизації війни в Україні, щоразу, будучи в укриттях; в ужгородців, внутрішньо переміщених осіб та гостів міста зросте рівень обізнаності про війну, яка розпочалася у 2014 році. Кінцевим результатом проекту стане сформоване бажання українців керувати власним життям, висловлюючи свою громадянську позицію, демонструючи повагу до історії та культури своєї держави, а також готовність захищати її територіальну цілісність. Виставкові матеріали будуть розміщені в одному з корпусів Ужгородського національного університету на постійній основі
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
- у 5 укриттях буде розміщено інформаційні матеріали періодизації війни в Україні; - 10 000 друкованих інформаційних матеріалів, які розповсюджено між особами різної вікової категорії; - розміщено виставку під відкритим небом з подальшим перенесенням її до одного з корпусів УжНУ на постійне функціонування; - проведено 20 зустрічей з учнями закладів загальної середньої освіти з метою їх інформування про періодизацію війни в Україні та навчанні медіаграмотності; - загальне охоплення проекту становить 30 000 осіб з різних регіонів України шляхом ознайомлення з виставкою, 25 000 осіб ознайомляться з інформаційними матеріалами періодизації війни в Україні в укриттях та 45 000 осіб шляхом розповсюдження друкованих матеріалів та розміщення електронних матеріалів у соціальних мережах
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Серед жителів та гостів міста Ужгород, внутрішньо переміщених осіб збільшився рівень знань про періодизацію війни в Україні, підвищився рівень національного патріотизму та усвідомлення своєї громадянської позиції. В Україні збільшиться чисельність населення, які свідомо ставитимуться до української державності та готові до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України. Підвищиться рівень медіаграмотності молодого покоління (підлітковий вік).
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Курси з медіаграмотності, менеджер проекту
Всього учасників (з них жінок)
2 (1) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільовою аудиторією проекту є жителі м. Ужгород (особи різної вікової категорії та різних соціальних груп), Закарпатської області, гості міста, а також внутрішньо переміщені особи з понад 14 областей України. Орієнтована кількість осіб, охоплених проектом складає більше 50 000 осіб.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Організаційно-підготовчий етап
Завдання
Виконання підготовчих робіт для організації виставок в укриттях
Опис заходів для здійснення етапу
1. Визначення укриттів у яких буде розміщено інформаційні стенди та буклети. 2. Розробка інформаційних матеріалів з періодизації війни в України (підбір матеріалу, розробка дизайну, верстка). 3. Друк розроблених поліграфічних матеріалів. 4. Розробка інформаційних матеріалів для ознайомлення громадян з укриттями де розміщені інформаційні матеріали та часом і місцем розгортання виставки. 5. Інформування жителів Ужгородської громади, гостів міста та внутрішньо переміщених осіб про розміщення тематичних матеріалів в укриттях. 6. Закупівля необхідного інвентаря для проведення виставок та розміщення інформаційних матеріалів (канцелярія, підсвітлюючі пристрої, рамки, стенди, банери тощо). 7. Облаштування укриттів для розміщення інформаційних стендів. 8. Розробка матеріалів для проведення тренінгів з медіаграмотності. 9. Визначення закладів загальної середньої освіти, які буде охоплено під час реалізації проекту, налагодження зв’язків з керівниками ЗЗСО.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2023 — 31 травня 2023
Відповідальний виконавець
Марія Яцьків, керівник проєкту
Етапи реалізації
Аналітично-практичний етап
Завдання
Практична реалізація проекту, що передбачає впровадження системи заходів з національно-патріотичного виховання українців, організація моніторингового спостереження за результатами виконання заходів проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Розміщення достовірних друкованих інформаційних матеріалів, що спрямовані на патріотичне виховання населення у зв’язку з війною в Україні. Поширення електронних інформаційних матеріалів у соціальних мережах. Кожен, хто побачить виставку ознайомиться із достовірною інформацією про важливі періоди війни в Україні починаючи з 2014 року. Проведення тематичних зустрічей зі школярами та проведення тренінгів з медіаграмотності. Відкриття тематичної виставки під відкритим небом у центрі м. Ужгород
Строк реалізації етапу
01 червня 2023 — 31 грудня 2023
Відповідальний виконавець
Марія Яцьків, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підсумковий
Завдання
Проведення підсумків реалізації проекту та аналіз результатів виконання завдань
Опис заходів для здійснення етапу
1. Звітування про результати реалізації проекту (відеомонтаж та публікування результатів на офіційних сторінках заявника проекту і його партнерів). 2. Моніторинг результатів виконання проєкту шляхом опитування та анкетування осіб, які ознайомилися з тематичними матеріалами та учнів для яких проведено тренінги з медіаграмотності. 3. Аналіз результатів виконання проекту. 4. Поширення позитивного досвіду. 5. Визначення перспектив подальшої роботи.
Строк реалізації етапу
01 січня 2024 — 31 березня 2024
Відповідальний виконавець
Марія Яцьків, керівник проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Джерела інформування: офіційний сайт Ужгородського національного університету (uzhnu.edu.ua), «Медіацентр УжНУ», сторінки в Instagram та Facebook

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Результати реалізації проекту після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів будуть в подальшому використовуватися в заходах Центру гуманітарно-виховної роботи, профорієнтації та працевлаштування, одним із основних завдань якого є національно-патріотичне виховання студентів університету та молоді регіону.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux