Люблю тебе, моя країно
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування ціннісних моральних орієнтирів дітей та молоді, щоб молоді українці ідентифікували себе з Україною, з рідним містом, селищем,та відчували б себе патріотом країни та своєї малої Батьківщини, і займали активну життєву позицію у вирішенні проблем міст та селищ в період суттєвої зміни туристичного “обличчя” України через знищення об'єктів культурної та історичної спадщини в Україні.
Актуальність програми
На сьогоднішній день маємо ситуацію зі знищеними пам'ятками історії та культури в результаті неправомірних рішень владних структур в мирний час та в результаті повномасштабного вторгнення рф .Потрібні системні просвітницькі заходи з використанням сучасних досягнень і можливостей інтернету щодо ознайомлення з надбанням культурних цінностей в кожному місті нашої рідної країни. Україні є чим пишатись і це треба донести до кожного молодого громадянина, щоб кожен мав підтвердження своєї причетності до великої культурної спадщини великого народу.
Очікувані результати
Короткострокові
Індикатори досягнення результатів в нашому запропонованому проекті з захисту культурної спадщини можуть бути різноманітними і відображати як кількісні, так і якісні аспекти. Пропонуємо декілька з них: 1. Збереження та реставрація об'єктів: Успішна реалізація проекту з реставрації або збереження конкретних об'єктів культурної спадщини завдяки цифровим технологіям. 2. Вплив на освіту та дослідження: Використання цифрової частини проекту для освітньо-дослідницьких цілей, наприклад, як джерело навчального матеріалу або база для наукових досліджень. Це лише декілька можливих індикаторів досягнення результатів в діджиталізованій частині проекту із захисту культурної спадщини. 3. Важливо також враховувати конкретний контекст проекту та його мету при виборі відповідних індикаторів. результати реалізації проєкту ▪ Короткострокові результати реалізації проєкту (кількісні та якісні показники, яких буде досягнуто на момент завершення виконання проєкту ▪ створення мінімум 1 постійно діючого діалогового майданчику для представників бізнесу, громадськості та влади з метою обговорення та вирішення нагальних проблем громади в містах, а саме в місті Мукачеві за адресою орендованого нашою громадською організацією приміщення
Показати повний опис
Довгострокові
Довгострокові результати проекту: 1. Організація неформальних та формальних зустрічей представників бізнесу,громадськості та влади (3 голосових та інших чатів, щомісячні засідання робочих груп, прийом громадян онлайн та наживо, 2. Проведення круглих столів тощо) з актуальних питань збереження архітектурних пам'яток регіонів України 3 Організація тренінгів та воркшопів задля налагодження діалогів з владою щодо зміни ситуації із пам'ятками тощо. На LED-екранах міст будуть транслюватись результати проекту та в транспортних засобах-автобусах і маршрутках тощо. ▪ 4.Ухвалення законів та актів місцевої влади, що передбачатимуть суттєві механізми регулювання балансу інтересів Громади, Бізнесу та Влади, укріплення державних інституцій.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Кількість користувачів: 1. Кількість людей, які взаємодіють з цифровими ресурсами культурної спадщини (наприклад, відвідування веб-сайту, завантаження додатків,перегляд віртуальних турів тощо). 2. Залучення аудиторії: Рівень активності користувачів на платформі (кількість взаємодій, час, проведений на сайті, кількість коментарів та обговорень).- 3.Вивчення о'бєктів культурної спадщини у цифровому форматі (фотографії, відео, аудіо, тексти). 4/Збереження та відтворення спадщини: Успішне диджиталізоване збереження та відтворення об'єктів культурної спадщини. 5/Залучення нової аудиторії: 6/Зростання кількості молодих користувачів або користувачів з інших соціальних та культурних груп, які звертають увагу на культурну спадщину через цифрову частину проекту. 7/Збереження та реставрація об'єктів культурної спадщини. Намагатимемось збільшувати кількісні показники до рівня десятків мільйонів учасників руху захисників культурної спадщини тощо.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Зміни у спільноті: - Збільшення доступності інформації щодо стану пам'яток історії ,культури та архітектури для місцевої спільноти. - Стимулювання розвитку захисту культурної спадщини України - Створення платформи для спілкування, обміну ідеями та співпраці між організаторами, виконавцями, волонтерами та громадськістю. 2. Користь для окремих осіб: - Розвиток творчих навичок та можливостей для самовираження. -Стимулювання позитивних змін у ментальності та самопочутті учасників проекту. -Збільшення соціальної активності та взаємодії між різними групами населення. Крім того, щоб оцінити успішність проекту та його вплив на жінок та чоловіків, можна використовувати наступні кількісні та якісні показники: Кількісні показники: - Кількість волонтерів (жінок та чоловіків 15/5), які беруть участь у проекті. - Кількість проведених заходів (майстер-класи, виставки, лекції тощо). - Кількість взятих участю людей (жінок та чоловіків , плануємо 200/50) на заходах. Якісні показники: - Зміни в розвитку творчих навичок та самовираження учасників. -Ступінь задоволення учасників заходами та атмосферою артпростору. - Зміни в сприйнятті потреб захисту культурної спадщини України серед мешканців спільноти. Щоб врахувати вплив проекту на жінок та чоловіків, можна також провести аналіз за такими показниками: - Розподіл статевих груп серед організаторів, волонтерів та учасників заходів (у зв'язку з ситуацією в країні пропорції серед учасників будуть 3/1. - Зміни в самопочутті, розвитку навичок та соціальному статусі жінок та чоловіків, які беруть участь у проекті. Це лише деякі приклади показників, якими можна оцінювати успішність проекту. Важливо пам'ятати, що оцінка впливу проекту повинна бути комплексною і враховувати різноманітні аспекти його діяльності.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Підготовка до проведення проєкту
Всього учасників (з них жінок)
6 (4) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
3 (3) осіб
Захід
Проведення пленерів в різних областях України
Всього учасників (з них жінок)
50 (35) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
3 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Зведення результатів заходу, підготовка онлайн-виставки, розробка макетів поліграфічної продукції тощо
Всього учасників (з них жінок)
30 (25) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
18 (15) осіб
Захід
Проведення офлайн-виставки та друк поліграфічної продукції
Всього учасників (з них жінок)
50 (45) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
3 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
18 (15) осіб
Захід
Підготовка та проведення підсумкової прес-конференції
Всього учасників (з них жінок)
50 (35) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
3 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
25 (20) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Молодь та діти в основному. В реалізації нашого проекту дуже широка цільова аудиторія від дітей та молоді до людей похилого віку. Тому кількісні показники можуть досягати і до 5 млн. чоловік. Дітям та молоді (до 3 млн.) треба пояснювати необхідність збереження пам'яток історії,культури і архітектури в рідному місті та і в усій України, а люди старшого віку (2 млн. чоловік) зможуть після отримання інформації про стан спадщини вчиняти якісь дії по захисту культурних надбань в місті та країні і виступати захисниками культурної спадщини нашої Батьківщини. І хоча наша організація себе позиціонує як організація, що працює з дітьми та молоддю, але саме цим проектом може охопити різновікову аудиторію. Захист культурної спадщини України повинен бути цікавим для широкого кола осіб і організацій.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Розробка концепції проекту, бюджету та пошук фінансування проекту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення аналізу потреб громади . Формування команди проекту та розподіл завдань між учасниками.
Строк реалізації етапу
01 червня 2025 — 16 червня 2025
Відповідальний виконавець
Черватюк Людмила -автор проєкту, президент Горшкова Вікторія- виконавчий директор МГО
Етапи реалізації
Основний
Завдання
Підготувати і провести основний етап реалізації проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Закупівля і роздача матеріалів для учасників ,проведення пленерів в різних містах України, створення онлайн-виставки, розробка дизайну та макетів поліграфічної продукції, друк каталогу, проведення офлайн-виставки тощо
Строк реалізації етапу
16 червня 2025 — 31 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Черватюк Людмила- керівник проєкту Горшкова Вікторія- виконавчий директор проєкту Дешко (Василенко) Тетяна- художній керівник проєкту Жукова Олена- юридичний супровід прєкту
Етапи реалізації
Підготовка та проведення підсумкової прес-конференції
Завдання
Підвести підсумки проєкту та поділитись ними з широкою аудиторією
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка і друк прес-релізів Запрошення на прес-конференцію зацікавлених у просуванні результатів проєкту осіб Моніторинг публікацій тощо
Строк реалізації етапу
01 вересня 2025 — 15 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Черватюк Людмила-керівник проєкту Горшкова Вікторія-виконавчий директор проєкту Дешко (Василенко) Тетяна-художній керівник проєкту Горішняк Володимир-прес-секретар проєкту
Етапи реалізації
Заключний
Завдання
Підготовка звітності
Опис заходів для здійснення етапу
Підведення підсумків та фінансової звітності, оформлення звіту та звітування
Строк реалізації етапу
16 вересня 2025 — 30 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Черватюк Людмила-керівник проєкту Горшкова Вікторія-виконавчий директор проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Теми    захисту культурної        спадщини        можуть бути     висвітлені              в            різних  ЗМІ,

зокрема:           1.           Національні     телевізійні        канали:              Багато  країн    мають  спеціалізовані

програми          або       передачі,           присвячені        культурній              спадщині,         а            також   новинні             блоки,де          можуть висвітлюватися             події     та          проекти             з              охорони            та          збереження     культурної спадщини.        2.           Газети  та          журнали:           Журналісти              часто    пишуть статті    про       культурну

спадщину,        включаючи       новини про       реставрацію    пам'яток,              виставки           та          інші       події, пов'язані           з            цією      темою. 3.          Онлайн-платформи     та              портали:           Існують              спеціалізовані веб-сайти,        блоги   та          інші       онлайн-ресурси,           які              присвячені        захисту та          збереженню культурної        спадщини.        4.           Радіостанції:    Розмовні              передачі,          інтерв'ю            та          новини на

радіо    також   можуть включати          теми     про       захист  культурної              спадщини.        5.

Соціальні          медіа:  Багато  організацій,     активістів          та              експертів          в            галузі   культурної спадщини         активно             ведуть  свої       сторінки            в              соцмережах,   де          вони     діляться новинами,        фотографіями та          історіями           про       проекти              та          ініціативи         з            охорони спадщини.        Для       знаходження   актуальної        інформації        про              захист  культурної спадщини         можна переглядати     ці           джерела            та              шукати конкретну         інформацію      про проекти,            події     та          новини у            цій        сфері.   Ключове              повідомлення "Збережемо

спадщину          для       майбутніх         поколінь"          буде     наскрізно              проходити        через    усі

публікації          та          виступи              і             в            регіональних              засобах             інформації        і             в            центральних,              тому що        проблеми         збереження     пам'яток            в            одній              окремо              виділеній          області стосуються

кожного            українця            і             кожної людини             на              планеті Земля.У             об'єктів              культурної спадщини         один    власник             - усе       Людство,           а              окремим           людям і             країнам             надається просто право   користування  цими    об'єктами,хоча це         ще         не              всі         це         можуть

усвідомити       до         цієї        пори.Тому        свою     інформацію              будемо              подавати           і             через регіональні       ЗМІ,      а            також   групи    у            ФБ,       такі       як              ГРОМАДА         КИЄВА, Київрада,

ДЕПУТАТИ        КИЇВРАДИ,        КИЇВСЬКЕ          ВІЧЕ,     ШПАРГАЛКИ     ДЛЯ              ДЕПУТАТІВ,      ВАРТА

КИЄВА, Новини              Київ,     Карпатський     об'єктив,МУКАЧЕВО    SOS              (Володимир

Горішняк),Мукачево    Лайв     (Сергій Радчук),             Мукачево              інфо,    НОВИНИ

ЗАКАРПАТТЯ,   ЗАКАРПАТТЯ    ІНФО,   Мукачево          новини,Мукачево

європейське,Мукачево,Мукачево       Айно,Мукачево              нет,Мукачево  net,Куди            піти       -цікаві  події              (Мукачево),Мукачево-munkacs-mukacevo       (Вікторія              Гудак),Екскурсії             з

Максом             Адаменко         (Максим            Адаменко)        тощо              Закарпаття,Закарпаття-інфо    (се Закарпаття        детка),Закарпаття        (відпочинок),Закарпаття              (оголошення),Історичне

Закарпаття,Люблю       Закарпаття,Дзеркало   Закарпаття,Стоп              корупції             Закарпаття

та          загальноукраїнські       УКРАЇНА            тощо    з            великою              кількістю           підписників.Вайбер

групи    Мукачево         БТ,        Наше    Мукачево,Мукачево              Оголошення    тощо    ,месенджер-групи,       ютуб     та              телеграм-канали          тощо...

В            Україні існує     кілька   ЗМІ,      які         активно              висвітлюють    теми     захисту культурної

спадщини.        Деякі    з            них       включають:      1.           "Українська              правда"             -             це          один     з найбільших      онлайн-новинних         порталів            в            Україні,              який     регулярно         публікує             статті про       культурну         спадщину,        а            також   новини про              реставрацію    пам'яток            та          інші події,    пов'язані           з            цією      темою. 2.           "Культура"        -              це          щотижневий    журнал,             який

присвячений    культурному    життю  України.            Видання              регулярно         публікує

матеріали         про       захист  культурної        спадщини,        а              також   інтерв'ю            з            експертами      та активістами      в            цій        галузі.  3.           "Радіо  Свобода"          -              медіа-платформа,        яка        активно висвітлює          культурні          та          соціальні           події     в              Україні,              включаючи       теми     про       захист культурної        спадщини.        4.           "Українське      радіо"  -              національна    радіостанція,   яка акож   має       програми          та          передачі,           присвячені              культурним      темам, включаючи

захист  культурної        спадщини.        Це         лише    декілька              прикладів         ЗМІ       в            Україні,                        які активно           пишуть про       захист  культурної        спадщини.              Щоб     знайти більше формації,       можна шукати статті    та          матеріали         на          їх              веб-сайтах        або       слухати/            їх           програми.         Будемо              звертатись        і              до         вищеперерахованих   ЗМІ       по співпрацю         в            реалізації          даного проекту,            але              "ставку будемо              робити"             на перевірені        у            співпраці           організацій-ЗМІ.          Через              публікації          в            газетах

"Ратуша","Мукачево"“Україна молода”,           ”Ділова              столиця”,              журналах          “Наука і

суспільство”,    ”Бізнес”,            “Депутат”,         ”Народний       депутат”,              “Роботодавець”,

інформація       на         сайтах  "Карпатський   об'єктив",              Мукачівської    міської ради,

Закарпатської  обласної           ради     тощо    ,             каналах              "Мистецька      хвиля   +"в        соціальних мережах           Facebook,Viber,Telegram,Instagram,Tik-Tok,Reels,Stories,сайтах            artmax.biz.ua,  molod.org,        а              також   новостворених під         час        реалізації          проєкту              сайтах т а       сторінках          проекту             «Артпогляд       на              архіт            та          англійською     мовіою)              тощо.              Заплановані     публікації          та          ефір,     а також   по          результатам     проекту             будуть  підведені              підсумки,          з            результатами  яких буде     ознайомлена   громадськість  через    громадські       ради,              громадські       форуми, соціальні           мережі,через   різні      громадські        платформи,      в              HUBах  столиці та          регіонахУ країни              тощо    .             Співпраця         зі           ЗМІ,      а              також   з            Інтернет-ЗМІ,  пов’язана          із

інформаційним             супроводом     проєкту,            у            зв’язку з              тим,      що        керівник            проєкт Людмила          Черватюк          є            членом              Національної              спілки   журналістів      та          Національноїї спілки   художників      України              і             є            автором              багатьох            публікацій         в            різних  виданнях,

тому     і             будемо              співпрацювати із           всеукраїнськими              та          регіональними вид(газета «Україна           молода»            ,журнал             «Наука і              суспільство»     тощо),  але        все        такиливостях   Інтернет            ЗМІ,              соціальних       мереатків            тощо.   Керівник           проєкту              Людмила              Черватюк          також   підписана          на          300

груп      у            фейсбуці,          Інстаграм          та          Телеграм          і              є            адміністратором          декількох          з            них       (              у

ФБ         «ШПАРГАЛКИ  ДЛЯ      ДЕПУТАТІВ»,    «ГРОМАДСЬКА              ПЛАТФОРМА   КИЄВА»              тощо),

а            також   є            адміністратором          15          сторінок            у              фейсбуці           ,             а            саме:    «ДЕПУТАТИ

КИЇВРАДИ»,      «Київрада»,     «ВСЕУКРАЇНСЬКЕ          КИЇВСЬКЕ              ВІЧЕ»,   «ВАРТА

КИЄВА»,"Артпространство       в            Пассаже",Громадса організація              "Молодь           та          діти

за          самоврядування","Агентство  діджитал-технологій   в              креативних      індустріях"

тощо,   тому     оперативно      розповсюджувати        інформацію     про              хід         проєкту             та          його

результати        виконавці         даного проєкту              зможуть,           але              не          будуть обмежуватись

тільки   цими    можливостями              соціальних              мереж.Заплановані     по          2            публікації          в

кожному           ЗМІ       про       старт,хід            виконання        проекту              та          результати       проекту.

Враховуючи     той       факт,    що        публікації          у            ЗМІ       та              соцмережах     плануємо          розмістити

з            широкою          аудиторією       читачів та          підписників      від              5            тисяч    до         75          тисяч    і             більше,              а

також   плануємо          розмістити        вже       результат          проекту              на          різних  медіаплатформах         і

в            регіоні і             в            столиці (наприклад       тільки   в              Мукачеві           та          районі зареєстровано 186

майданчиків    ,             де          можна транслювати    відеоконтент),то              сміливо             можна заявляти

про       мільйон             і             більше протягом           півроку зможуть              людей  ознайомитись із           проектом

і             ключовим         посиланням     про       необхідність              збереження     культурної        спадщини         для

майбутніх         поколінь            і             будемо              сподіватись,     що              і             вони     стануть захисниками

пам'яток            історії,культури             та          архітектури      і             не              тільки   столиці України              та

історичних        та          малих  міст       нашої   Батьківщини.   Плануємо              ознайомити     з

результатами  проекту             від         5            млн.до 10          млн.     за              3            роки     та          долучити           їх           до         лав

захисників        спадщини.        В            результаті         виконання              інформаційної складової          проєкту

ми         плануємо          досягти              ряд       якісних покахників.              Методи             поширення       інформації        про

хід         реалізації          проєкту              та          його     результати              серед   широкої            громадськості  та

цільової             аудиторії-окрім             всім      відомих             і              відпрацьованих            методів             через    друковані

та          телевізійні        засоби масової             інформації        будемо              використовувати          автоворонки,

чат-боти,           таргетовану     рекламу            проєкту             у              Фейсбуці           та          Інстаграмі,        а            також

можливості      Ютуб    та          Телеграм-каналів         тощо    з              отриманням    зворотнього     зв’язку,

будемо              працювати       з            рекламою         в            Google              Adwords,           з            блогерами,

використовуватимемо можливості      лендінгових     (односторінкових)              сайтів,  які

будуть  створені            під         проєкт, розуміючи        специфіку              просування      в            кожній із

соцмереж,        створюючи       привабливий   відео-контент  тощо.              Інформаційний

моніторинг       проекту             по          захисту і             збереженню              культурної        спадщини         є            важливою

складовою        успішної            реалізації          проекту.            Прописати              процес інформаційного

моніторингу     можна у            такому вигляді:             1.           Мета              інформаційного            моніторингу     (збір     і

аналіз  інформації        про       прогрес             проекту,            виявлення              можливих         ризиків та

проблем,          а            також   оцінка  впливу проекту             на              культурну         спадщину).       2.           Визначенкккючових          показників        ефективності   проекту,            які              потрібно           буде     моніторити

(виконання       завдань,            витрати,            кількість            залучених              учасників,         результати

досліджень       тощо). 3.           Визначення      джерел              інформації,              з            яких      буде

здійснюватися збір      інформації        (звіти    учасників          проекту,              результати       досліджень,

опитування      учасників          та          зацікавлених   сторін). 4.              Частота              моніторингу     після

визначення      частоти проведення      моніторингу     (              щотижневий,  щомісячний      або

щоквартальний            моніторинг).    5.           Визначення              відповідальних             осіб,     які         будуть

відповідальними          за          збір,     аналіз  та          звітування              інформації        про       моніторинг.     6.

Інструменти     та          методи збору   інформації,       якими  буде              здійснюватися збір

інформації.       Це         можуть бути      опитування,     спостереження,              аналіз  документації

тощо.   7.           Аналіз  та          звітування        при       процесі              аналізу зібраної             інформації        та

формати           звітування,       якими  буде     користуватися команда              проекту             та          зацікавлені

сторони.            8.           Корекція            дій        через    визначення              процедури       коригування    дій        на          основі

результатів       моніторингу.   Наприклад,      при       виявленні              проблеми         або       ризиків треба

буде     прийняти          заходи для        їх           вирішення,              дотримуватись              безпекових

рекомендацій тощо.9. Забезпечення  конфіденційності:,              враховуючи     питання

конфіденційності          та          захисту особистих         даних   при              зборі    та          обробці             інформації.       Ці

пункти для        ефективного    інформаційного            моніторингу              проекту             будуть  включені           в

робочий            план     реалізації          запропонованого         проекту              .


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Виконавці проекту ставлять перед собою завдання досягти ефекту довгострокового впливу на цільові аудиторії (в цьому проекті цільова аудиторія і діти і молодь і люди похилого віку від 10 до 80 років) і заохотити їх стати захисниками культурної спадщини протягом декількох років після ознайомлення з результатами проекту. Реалізація даного проекту сприятиме виконанню результатів програми пріоритетності цілі та призведе до отримання достойних очікуваних культурних продуктів в рамках цієї програми, якими можна буде ділитися і на закордонних медіамайданчиках, тому що більшість матеріалів буде подаватись двома мовами українською та англійською. Впровадження проекту по захисту культурної спадщини України може мати різноманітні довгострокові результати, які сприятимуть збереженню та розвитку цінностей культурної спадщини. Ось деякі можливі довгострокові результати: 1. Збереження та відновлення історичних пам'яток: Результатом проекту може бути збереження та відновлення історичних будівель, пам'яток архітектури та інших об'єктів культурної спадщини, що є важливими для ідентичності та історії України (маємо достатній особистий досвід по збереженню пам'яток історії та культури в різних регіонах України). 2. Підвищення свідомості громадськості: Проект може сприяти підвищенню свідомості громадськості про значення культурної спадщини та її ролі в суспільстві, що в свою чергу сприятиме більшому зацікавленню та підтримці з боку громадськості. 3. Розвиток туризму: Захист культурної спадщини може стимулювати розвиток туризму, який в свою чергу приносить економічну користь та сприяє розвитку місцевих громад. 4. Створення нових робочих місць: Проекти збереження культурної спадщини можуть сприяти створенню нових робочих місць у сферах консервації, туризму, мистецтва та ремесел. 5. Посилення міжнародного співробітництва: Наш проект захисту культурної спадщини може сприяти поглибленню міжнародного співробітництва та обміну досвідом у галузі збереження та просування культурної спадщини. Ці довгострокові результати можуть стати ключовими для забезпечення сталості та успішності проекту по захисту культурної спадщини України.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux