Інформування планується через
поширення:
1) контенту, що зміцнює моральний дух, об’єднує суспільство
та популяризує критичне мислення і медіаграмотність (за 10 днів до
реалізації практичної частини курсу);
2)
анонсів-запрошень до участі у заходах (реєстраційною формою) – за 10 днів до
заходу);
3) релізів про проведення заходів
(з фото звітом) – через два дні після заходу)
Заплановані канали комунікації:
1) соціальні мережі Facebook, Instagram
(акаунти ГО «Материнська любов», учасників проєктної групи, партнерських організацій),
тематичні Telegram-чати інших проєктів організації;
2) веб-сайт ГО «Материнська любов»;
3) прямий маркетинг (персональні
зустрічі з різними цільовими групами, власні контакти учасників проєктної
групи).
Планується заохочення учасників
Проєкту ділитися своїми враженнями та фотографіями із заходу.
Інформаційнї кампанії передбачають використання власних ресурсів організації,
її партнерів і платної реклами у вказаних вище соціальних мережах.