Молодь у світі критичного мислення
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
23 січня 2025 року
Період реалізації проєкту
07 квітня 2025 - 19 вересня 2025
Номер проєкту
20250123-6757
Бюджет
557342 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Розвиток критичного мислення та медіаграмотності
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування у молоді навичок критичного мислення та медіаграмотності через інтерактивні освітні заходи, тренінги та інформаційні кампанії, спрямовані на боротьбу з дезінформацією та розвиток інформаційної культури протягом 6-ти місяців для якнайменш 500 учасників
Актуальність програми
Актуальність проєкту підкреслюється активним використанням молодими людьми соціальних мереж. Згідно досліджень Інституту масової інформації (ІМІ), джерелом інформації 40% новин в українських онлайн-медіа є соціальні мережі. Експерти ІМІ наголошують, що залежність медіа від соціальних мереж навіть ставить під сумнів дотримання журналістських стандартів, що збільшує ризик поширення дезінформації або неповних фактів. Водночас, згідно USAID, у 2024 році основним джерелом для отримання новин є саме соціальні мережі (їх використовують 84% респондентів, майже 40% опитаних споживали новинний контент виключно через соціальні мережі). Близько 55% респондентів довіряють новинам у соціальних мережах, тоді як спостерігається тенденція зниження довіри до національного телебачення та новинних сайтів. За результатами опитування ГМ «ОПОРА», у 2024 році найбільший відсоток опитаних українців (93,3%), що споживають новини у соціальних джерелах, складає молодь віком від 18 до 29 років. У 2023 році в Національному тесті з медіаграмотності взяли участь 26194 учасників, з яких лише 6% мають рівень «ГУРУ медіаграмотності». Наразі частка тих, для кого питання медіаграмотності є актуальним, значно зросла. Вирішення цієї проблеми в Проєкті вбачається через висвітлення тем, які стосуються життя молоді, її звичок у цифровому середовищі, законодавства, що захищає молодь в Інтернет, питань замовних публікацій у сфері споживання, використання прикладів фейків, які спричинили реальні проблеми у суспільстві.
Очікувані результати
Короткострокові
1. Інформаційно-просвітницькі кампанії: Проведення серії інформаційних заходів, спрямованих на підвищення обізнаності молоді щодо: - важливості критичного мислення і медіаграмотності в сучасному житті, зокрема, у професійній діяльності; - можливості розвитку критичного мислення та набуття практичних навичок медіаграмотності. 2. Освітньо-прикладні заходи: - запуск освітнього онлайн-курсу «Медіаграмотність молоді у цифрову епоху»; - проведення інтерактивних тренінгів з вирішення реальних кейсів, пов’язаних із аналізом інформації та виявленням фейків; - проведення інформаційного батлу учасників Проєкту. 3. Аналіз зворотного зв’язку і коригування реалізації Проєкту (за потреби).
Показати повний опис
Довгострокові
1. Формування і розвиток громадських навичок: - набуття теоретичних знань і формування практичних навичок аналізу джерел інформації, розпізнавання маніпуляцій, виявлення фейкового контенту та протидії інформаційним загрозам; - посилення інформаційного імунітету за рахунок формування звички перевіряти інформацію через надійні джерела, такі як офіційні державні канали, незалежні ЗМІ чи платформи з фактчекінгу; - формування навичок асертивності в умовах прихованого психологічного впливу; - виховування впевненості у собі, зміцнення морального духу. 2. Підвищення рівня залучення молоді до процесів виявлення, попередження і протидії злочинним діям в Інтернет: - залучення 50% учасників проєкту до протидії розповсюдженню фейкової інформації в медіа, антиукраїнської пропаганди, кіберзлочинам; - залучення 50% учасників проєкту до розроблення ініціатив з популяризації критичного мислення і медіа грамотності серед суспільства; - залучення 50% учасників проєкту до підтримки позитивного інформаційного середовища через поширення контенту, що зміцнює моральний дух громадян, об’єднує суспільство та наголошує на успіхах України, зокрема у боротьбі проти агресора.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Залучення цільової аудиторії: 500 учасників із визначених цільових груп, які є представниками молоді віком 14-35 років. 2. Інформаційні кампанії: - дві масштабні інформаційні ініціативи, спрямовані на удосконалення інформаційного середовища через поширення контенту, що зміцнює моральний дух, об’єднує суспільство та популяризує критичне мислення і медіаграмотність; - дві інформаційні кампанії щодо можливості розвитку критичного мислення і медіаграмотності з охопленням не менше, ніж 2000 осіб через медіа, соціальні мережі та інші канали комунікації. 3. Серія освітніх заходів: - створення та запуск освітнього онлайн-курсу «Медіаграмотність молоді у цифрову епоху», що складається з 5 модулів, які включають теоретичні основи медіаграмотності та охоплюють аналіз сучасних інформаційних загроз і розробку ефективних стратегій їх подолання; - чотири інтерактивних тренінги з вирішення реальних кейсів, пов’язаних із аналізом інформації, виявленням фейків та розробленням інформаційних кампаній; - інформаційний батл учасників Проєкту з визначенням переможців; - конкурс інформаційних кампаній щодо критичного мислення та національної ідентичності.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
- 50% учасників Проєкту мають отримати сертифікати про завершення онлайн-курсу «Медіаграмотність молоді у цифрову епоху»; - підвищення рівня обізнаності та навичок молодих людей у сфері медіаграмотності на 40%; - підвищення рівня готовності до участі у процесах виявлення, попередження і протидії злочинним діям в Інтернет на 30%; - після завершення навчання 40% молодих людей зможуть активно застосовувати набуті знання у повсякденному житті, сприяючи підвищенню загального рівня медіаграмотності в Україні.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Онлайн-курс «Медіаграмотність молоді у цифрову епоху»
Всього учасників (з них жінок)
300 (250) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
6 (4) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
25 (18) осіб
Захід
Тренінг «Світ, який ми бачимо: приховані стратегії, ехо-камери, бульбашки фільтрів»
Всього учасників (з них жінок)
30 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Тренінг «Протистояння в інформаційному просторі»
Всього учасників (з них жінок)
30 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Тренінг «Фактчекінг у дії»
Всього учасників (з них жінок)
30 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Тренінг. Інформаційний батл
Всього учасників (з них жінок)
30 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Тренінг «Контент для критичного мислення»
Всього учасників (з них жінок)
30 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Всього учасників (з них жінок)
50 (35) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
24 (18) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія проекту «Молодь у світі критичного мислення»: Підлітки (14–17 років): учні шкіл, які перебувають у процесі формування критичного мислення. Здобувачі вищої освіти (18–25 років): студенти, які активно використовують цифрові ресурси у навчанні. Молоді професіонали (26–35 років): особи, які вже працюють і споживають інформацію для професійного розвитку.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовка до реалізації
Завдання
Координування роботи виконавців Проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення наради робочої групи Проєкту з метою узгодження детального плану дій кожного виконавця
Строк реалізації етапу
07 квітня 2025 — 08 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовка до реалізації
Завдання
Підготовка збору зворотного зв'язку учасників
Опис заходів для здійснення етапу
Розроблення анкети у Гугл-формі для збору зворотного зв'язку учасників (відповідно до показників ефективності Проєкту)
Строк реалізації етапу
08 квітня 2025 — 09 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовка до реалізації
Завдання
Підготовка структури онлайн-курсу «Медіаграмо-тність молоді у цифрову епоху»
Опис заходів для здійснення етапу
Розроблення онлайн-курсу «Медіаграмотність молоді у цифрову епоху»
Строк реалізації етапу
08 квітня 2025 — 20 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовка до реалізації
Завдання
Розроблення інформаційної кампанії
Опис заходів для здійснення етапу
Розроблення інформаційної кампанії щодо удосконалення інформаційного середовища та популяризації медіаграмотності
Строк реалізації етапу
08 квітня 2025 — 10 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Презентація Проєкту
Завдання
Проведення інформаційної кампанії
Опис заходів для здійснення етапу
Інформаційна кампанія щодо удосконалення інформаційного середовища та популяризації медіаграмотності в Інтернет. Презентація змісту та можливостей Проєкту.
Строк реалізації етапу
11 квітня 2025 — 19 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Запуск та моніторинг освітнього онлайн-курсу «Медіа-грамотність молоді у цифрову епоху»
Завдання
Запрошення учаcників, поширення анонсу онлайн-курсу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід інструментами прямого маркетингу Запуск онлайн-курсу
Строк реалізації етапу
20 квітня 2025 — 01 травня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Запуск та моніторинг освітнього онлайн-курсу «Медіа-грамотність молоді у цифрову епоху»
Завдання
Проведення онлайн-курсу
Опис заходів для здійснення етапу
Підтримка проходження онлайн-курсу та моніторинг відповідей учасників Підготовка та видача сертифікатів
Строк реалізації етапу
01 травня 2025 — 30 травня 2025
Відповідальний виконавець
Марухленко Оксана, модератор онлайн-курсу, тренер
Етапи реалізації
Запуск та моніторинг освітнього онлайн-курсу «Медіа-грамотність молоді у цифрову епоху»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз зворотного зв’язку учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
31 травня 2025 — 31 травня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Запуск та моніторинг освітнього онлайн-курсу «Медіа-грамотність молоді у цифрову епоху»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
01 червня 2025 — 02 червня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Практичний блок. Перший тренінг «Світ, який ми бачимо: приховані стратегії, ехо-камери, бульбашки фільтрів»
Завдання
Запрошення учаcників, поширення анонсу тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід інструментами прямого маркетингу Аналіз отриманих заявок на участь Бронювання приміщення Розсилка запрошень на захід
Строк реалізації етапу
03 червня 2025 — 11 червня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Практичний блок. Перший тренінг «Світ, який ми бачимо: приховані стратегії, ехо-камери, бульбашки фільтрів»
Завдання
Проведення тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію тренінгу, підготовка роздавального матеріалу Закупівля продуктів для кава-паузи та канцприладдя Проведення тренінгу
Строк реалізації етапу
12 червня 2025 — 14 червня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Практичний блок. Перший тренінг «Світ, який ми бачимо: приховані стратегії, ехо-камери, бульбашки фільтрів»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
15 червня 2025 — 15 червня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Практичний блок. Перший тренінг «Світ, який ми бачимо: приховані стратегії, ехо-камери, бульбашки фільтрів»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
16 червня 2025 — 17 червня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Другий тренінг «Протистояння в інформаційному просторі»
Завдання
Запрошення учаcників, поширення анонсу тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід Аналіз отриманих заявок на участь Бронювання приміщення Розсилка запрошень на захід
Строк реалізації етапу
18 червня 2025 — 25 червня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Другий тренінг «Протистояння в інформаційному просторі»
Завдання
Проведення тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію тренінгу Закупівля продуктів для кава-паузи та канцприладдя Проведення тренінгу
Строк реалізації етапу
26 червня 2025 — 28 червня 2025
Відповідальний виконавець
Марухленко Оксана, тренер
Етапи реалізації
Другий тренінг «Протистояння в інформаційному просторі»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
29 червня 2025 — 29 червня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Другий тренінг «Протистояння в інформаційному просторі»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
30 червня 2025 — 01 липня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Третій тренінг «Фактчекінг у дії»
Завдання
Запрошення учаcників, поширення анонсу тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід Аналіз отриманих заявок на участь Бронювання приміщення Розсилка запрошень на захід
Строк реалізації етапу
02 липня 2025 — 09 липня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор поєкту
Етапи реалізації
Третій тренінг «Фактчекінг у дії»
Завдання
Проведення тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію тренінгу Закупівля продуктів для кава-паузи та канцприладдя Проведення тренінгу
Строк реалізації етапу
10 липня 2025 — 12 липня 2025
Відповідальний виконавець
Поспєлова Тетяна, тренер
Етапи реалізації
Третій тренінг «Фактчекінг у дії»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
13 липня 2025 — 13 липня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Третій тренінг «Фактчекінг у дії»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
14 липня 2025 — 15 липня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Четвертий тренінг. Інформаційний батл
Завдання
Запрошення учаcників, поширення анонсу змагання
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід Аналіз отриманих заявок на участь Бронювання приміщення Розсилка запрошень на захід
Строк реалізації етапу
16 липня 2025 — 23 липня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Четвертий тренінг. Інформаційний батл
Завдання
Проведення змагання
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію змагання Закупівля продуктів для кава-паузи, канцприладдя та призів переможцям Проведення змагання
Строк реалізації етапу
24 липня 2025 — 26 липня 2025
Відповідальний виконавець
Олещенко Вероніка, тренерка
Етапи реалізації
Четвертий тренінг. Інформаційний батл
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
27 липня 2025 — 27 липня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Четвертий тренінг. Інформаційний батл
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
28 липня 2025 — 29 липня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
П’ятий тренінг «Контент для критичного мислення»
Завдання
Запрошення учасників, поширення анонсу тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, розповсюдження запрошень на захід Аналіз отриманих заявок на участь Бронювання приміщення Розсилка запрошень на захід
Строк реалізації етапу
30 липня 2025 — 06 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
П’ятий тренінг «Контент для критичного мислення»
Завдання
Проведення тренінгу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію тренінгу Закупівля продуктів для кава-паузи та канцприладдя Проведення тренінгу
Строк реалізації етапу
07 серпня 2025 — 09 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
П’ятий тренінг «Контент для критичного мислення»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
10 серпня 2025 — 10 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
П’ятий тренінг «Контент для критичного мислення»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
11 серпня 2025 — 13 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Заключний захід. Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Завдання
Підготовка до заходу, запрошення учасників, поширення анонсу конкурсу
Опис заходів для здійснення етапу
Написання плану-сценарію конкурсу Написання анонсу про захід Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення запрошень на захід та умов конкурсу
Строк реалізації етапу
14 серпня 2025 — 19 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Заключний захід. Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Завдання
Проведення конкурсу
Опис заходів для здійснення етапу
Збір конкурсних робіт Аналіз конкурсних робіт Бронювання приміщення Розсилка запрошень на презентацію конкурсних робіт Закупівля продуктів для кава-паузи, канцприладдя та призів переможцям Презентація конкурсних робіт та урочисте вітання переможців
Строк реалізації етапу
20 серпня 2025 — 30 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Заключний захід. Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Завдання
Поширення найкращих ініціатив учасників конкурсу
Опис заходів для здійснення етапу
Інформаційна кампанія на основі робіт учасників-переможців (за попередньою згодою учасників)
Строк реалізації етапу
31 серпня 2025 — 05 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Заключний захід. Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Завдання
Аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
Аналіз відповідей учасників щодо ефективності заходу
Строк реалізації етапу
06 вересня 2025 — 06 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Заключний захід. Творчий конкурс з розроблення інформаційної кампанії «Дизайн контенту для критичного мислення»
Завдання
Поширення інформації про подію
Опис заходів для здійснення етапу
Написання релізу щодо заходу Інформаційна кампанія у соціальних мережах, поширення релізу про захід
Строк реалізації етапу
07 вересня 2025 — 08 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Завершення реалізації
Завдання
Підведення підсумків Проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Узагальнення результатів онлайн-курсу, тренінгів, змагання, конкурсу і зворотного зв'язку Підготовка фінального релізу про Проєкт Інформаційна кампанія щодо поширення фінального релізу
Строк реалізації етапу
09 вересня 2025 — 14 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, координатор проєкту
Етапи реалізації
Завершення реалізації
Завдання
Звітування
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка фінального звіту про Проєкт Надання грантодавцю фінального звіту
Строк реалізації етапу
15 вересня 2025 — 19 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Казусь Володимир, бухгалтер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Інформування планується через

поширення:

1) контенту, що зміцнює моральний дух, об’єднує суспільство

та популяризує критичне мислення і медіаграмотність (за 10 днів до

реалізації практичної частини курсу);

2)

анонсів-запрошень до участі у заходах (реєстраційною формою) – за 10 днів до

заходу);

3) релізів про проведення заходів

(з фото звітом) – через два дні після заходу)

Заплановані канали комунікації:

1) соціальні мережі Facebook, Instagram

(акаунти ГО «Материнська любов», учасників проєктної групи, партнерських організацій),

тематичні Telegram-чати інших проєктів організації;

2) веб-сайт ГО «Материнська любов»;

3) прямий маркетинг (персональні

зустрічі з різними цільовими групами, власні контакти учасників проєктної

групи).

Планується заохочення учасників

Проєкту ділитися своїми враженнями та фотографіями із заходу.

Інформаційнї кампанії передбачають використання власних ресурсів організації,

її партнерів і платної реклами у вказаних вище соціальних мережах.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Результати Проєкту планується використовувати для подальшого розвитку освітніх ініціатив в сфері медіаграмотності та формування національної ідентичності молоді. Онлайн-курс залишатиметься доступним для молоді, а методичні матеріали будуть поширюватися серед закладів вищої освіти та громадських організацій. Планується реалізувати у даному напрямі проєкти для здобувачів вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка та Державного торговельно-економічного університету. Настільну гру з медіатворчості планується розповсюдити в закладах вищої освіти. Також планується додатково залучати донорів з метою фінансування заходів з розвитку критичного мислення, зокрема щорічних конкурсів для молодіжної аудиторії. ГО «Материнська любов» має досвід залучення учасників Проєктів до разних активностей, які впроваджує організація.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux