Проєкт «Мій супергерой»
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
24 січня 2025 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2025 - 28 листопада 2025
Номер проєкту
20250124-6938
Бюджет
706046.84 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація історії України, зокрема боротьби українського народу за самовизначення і творення власної держави, видатних особистостей українського державотворення, ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, які полягли в боротьбі за захист незалежності та територіальної цілісності України, українців, досягнення яких увійшли до світової історії
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Проєкт «Мій супергерой» покликаний формувати у суспільстві цінності поваги, вдячності та підтримки ветеранів російсько-української війни (з 2014 року), сприяти адаптації суспільства до повернення ветеранів. Проєкт передбачає створення серії інформаційних та промоматеріалів про ветеранів та складатиметься з двох компонентів: 1. 5 соціальних відеосюжетів про ветеранів та ветеранок за участю школярів, які розповідають про свого героя, та ветерана/ки, які діляться досвідом повернення до цивільного життя; 2. Створення і введення сторінок у соціальних мережах з контентом про підтримку ветеранів: дописи про ветеранські ініціативи, організації, які підтримують ветеранів та сприяють адоптації, розширений контент про ветеранів (текстові історії, нарізки з відео, цитати, розповіді). В рамках проєкту буде ініційований флешбом – подяка ветерану, де людям буде запропоновано розповісти про знайомих ветеранів та подякувати їм.
Актуальність програми
В Україні більше 851 тисячі ветеранів російсько-української війни – за даними Міністерства у справах ветеранів України. Після закінчення війни очікується біля 5-6 мільйонів разом з родинами. Ветерани/ки є важливою частиною не лише нашого минулого та сучасності – російсько-української війни, але й майбутнього України. Суспільство має пам’ятати та дякувати за захист, а також приймати та підтримувати їх після повернення з війни. Водночас, згідно з соціологічними дослідженнями, у питанні поваги до ветеранів та ветеранок є розбіжності між тим, як це бачать українці та як сприймають самі ветерани. Відтак, 78% опитаних вважають, що суспільство сьогодні поважає ветеранів та ветеранок. Водночас, 59% ветеранів відповідають, що у суспільстві немає поваги до них. Також 77% ветеранів вважають, що суспільство не розуміє їхні потреби, тоді як 56% респондентів серед українського суспільства кажуть, що розуміють. Така сильна різниця у питанні поваги до ветеранів/ок і розумінні їхніх потреб свідчить про інформаційну прірву між цивільним населенням та ветеранами/ми. Зокрема, суспільство розуміє, що цінність підтримки має бути, проте не розуміє, як її виразити або не має здатності це зробити так, щоб ветерани це відчули. Популяризація теми підтримки, подяки та розуміння потреб ветеранів серед цивільного населення є одним пріоритетів держави в інформаційній політиці та формуванні української ідентичності.
Очікувані результати
Короткострокові
Проєкт буде корисний для розуміння та посилення ролі ветеранів та ветеранок у суспільстві, посилення цінностей підтримки та вдячності. Залучення школярів до розповідей про ветеранів додасть проєкту щирості, легкості, а також покаже зв'язок між поколіннями: ветеранами, які боролись за Україну на фронті, знайшли свою роль у цивільному житті, та школярами, які будуватимуть майбутню Україну. Посилення проєкту флешбомом «Дякую, мій супергерой» надасть проєкту залучення більшої аудиторії, у тому числі серед підлітків (школярів). Короткострокові показники (0-6 місяців): 1. Створено 5 соціальних відеосюжетів про ветеранів за участю школярів і опубліковано на платформах у соціальних мережах проєкту. Створено 1 проморолик про проєкт для просування в соціальних мережах. 2. Запущено профілі в соцмережах (Facebook, Instagram), які регулярно наповнюється контентом про ветеранів та ветеранські ініціативи. 3. Загальне охоплення контенту в соціальних мережах (Facebook, Instagram) склало від 500 тис. користувачів. 4. Залучено школярів до створення контенту, що сприяє формуванню громадянської позиції молоді. 5. Покращено обізнаність суспільства про потреби ветеранів та їхню роль у відновленні України. 6. Поширено позитивний образ ветеранів та ветеранок через реальні історії. 7. Поширено досвід реінтеграції ветеранок та їхню нову роль після повернення у цивільне життя.
Показати повний опис
Довгострокові
1. Збільшення охоплення контенту до 1 млн (за рахунок таргетованої реклами та органічного зростання); 2. Сформовано традицію вдячності ветеранам (через флешмоби, листи подяки, інтерактивні активності), що продовжує жити в суспільстві після завершення проєкту.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Створено 5 соціальних відеороликів про ветеранів за участю школярів. 2. Створено 1 проморолик про проєкт. 3. Опубліковано 100 дописів в соціальних мережах, серед яких текстові історії, відеорілси про ветеранів, ветеранські ініціативи. 4. Загальне охоплення контенту в соціальних мережах склало від 500 тис. користувачів.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Створення контенту, який матиме довгостроковий вплив на формування цінностей подяки, підтримки та розуміння потреб ветеранів. 2. Залучено до співпраці представників громадських та ветеранських організацій, а також лідерів думок, публічних осіб тощо. 3. Сформовано традицію вдячності ветеранам (через флешмоби, листи подяки, інтерактивні активності), що продовжує жити в суспільстві після завершення проєкту.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Створення відеосюжетів
Всього учасників (з них жінок)
5 (2) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Створення відеоролику
Всього учасників (з них жінок)
5 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Створення контенту для соціальних мереж
Всього учасників (з них жінок)
10 (4) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Створення контенту в соціальних мережах про ветеранів/ветеранок
Всього учасників (з них жінок)
10 (3) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
1. Ветерани російсько-української війни та їхні сім'ї – військовослужбовці, які повернулися до цивільного життя, учасники бойових дій з 2014 року, їхні родини та близькі. 2. Ветеранські ініціативи, центри ветеранського лідерства, громадські організації, які займаються підтримкою ветеранів, їхньою адаптацією та реінтеграцією. 3. Школярі та їхні батьки – учні шкіл (12–17 років), їхні батьки. 4. Бізнес, який допомагає та підтримує ветеранів. 5. Широка аудиторія українців різного віку та соціальних груп, включаючи громадян, які не мають безпосереднього контакту з ветеранами – активна аудиторія соціальних мереж. 6. Медіа: представники українських медіа, зокрема ті, хто працює з темами війни, ветеранів та соціальних ініціатив.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Дослідження теми реінтеграції ветеранів, історій в медіа про ветеранів/ок
Завдання
Дослідження теми реінтеграції ветеранів, історій в медіа про ветеранів/ок
Опис заходів для здійснення етапу
Дослідження теми в медіа, формування бази партнерських організацій (громадських, ветеранських).
Строк реалізації етапу
01 квітня 2025 — 01 травня 2025
Відповідальний виконавець
Столярова Дар’я – провідна аналітикиня
Етапи реалізації
Комунікація з партнерськими організаціями (громадських, ветеранських, медіа), підбір потенційних героїв для медіа
Завдання
Комунікація з партнерськими організаціями (громадських, ветеранських, медіа), підбір потенційних героїв для медіа
Опис заходів для здійснення етапу
1. Комунікація з ветеранськими організаціями щодо героїв для сюжетів та подальшої співпраці 2. Комунікація з громадськими організаціями, закладами освіти щодо пошуку героїв-школярів, у тому числі серед ВПО.
Строк реалізації етапу
01 травня 2025 — 01 червня 2025
Відповідальний виконавець
Правдіна Любов – проєктна менеджерка
Етапи реалізації
Розробка смм-стратегії для соціальних мереж
Завдання
Розробка смм-стратегії для соціальних мереж
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка смм-стратегії проєкту для соціальних мереж Facebook та Instagram
Строк реалізації етапу
01 квітня 2025 — 01 травня 2025
Відповідальний виконавець
Демусь Віта – смм-спеціаліст
Етапи реалізації
Розробка візуального стилю проєкту
Завдання
Розробка візуального стилю проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка візуального стилю проєкту та шаблонів для соціальних мереж (для роликів, макетів інформаційних матеріалів)
Строк реалізації етапу
01 травня 2025 — 01 червня 2025
Відповідальний виконавець
Ірина Демішева, дизайнерка
Етапи реалізації
Введення соціальних мереж
Завдання
Введення соціальних мереж
Опис заходів для здійснення етапу
Постинг 3 дописів на тиждень у Facebook та 2 дописів в Instagram протягом 5 місяців. Усього – 60 дописів у Facebook та 40 дописів в Instagram.
Строк реалізації етапу
01 червня 2025 — 31 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Демусь Віта – смм-спеціалістка. Ірина Демішева, дизайнерка.
Етапи реалізації
Розробка концепції та сценаріїв для 5 відеосюжетів
Завдання
Розробка концепції та сценаріїв для 5 відеосюжетів
Опис заходів для здійснення етапу
1. Комунікація з героями, попереднє опитування, підготовка історій 2. Розробка і погодження сценаріїв з героями та партнерами
Строк реалізації етапу
01 травня 2025 — 01 липня 2025
Відповідальний виконавець
Катюха Юлія – менеджерка з комунікацій
Етапи реалізації
Виготовлення відеосюжетів
Завдання
Виготовлення відеосюжетів
Опис заходів для здійснення етапу
Організація зйомки, зйомка, постпродакшн (монтаж, кольорокорекція, звук, субтитри).
Строк реалізації етапу
01 червня 2025 — 01 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Безека Максим – відеограф, залучений експерт
Етапи реалізації
Погодження відеосюжетів
Завдання
Погодження відеосюжетів
Опис заходів для здійснення етапу
Погодження відеосюжетів з героями і партнерами
Строк реалізації етапу
01 липня 2025 — 01 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Катюха Юлія – менеджерка з комунікацій
Етапи реалізації
Виготовлення проморолику проєкту
Завдання
Виготовлення проморолику проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка сценарію на основі наявних зйомок, монтаж ролику
Строк реалізації етапу
01 серпня 2025 — 29 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Безека Максим – відеограф, залучений експерт
Етапи реалізації
Підготовка звіту
Завдання
Підготовка звіту
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка звіту про проєкт
Строк реалізації етапу
03 листопада 2025 — 28 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Правдіна Любов – проєктна менеджерка
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
  1. Створення сторінок проєкту в соціальних мережах Facebook та Instagram та регулярна публікація контенту.
  2. Публікація інформації про проєкт на сторінка ГО «Нові Українські Наративи» у соціальних мережах https://www.facebook.com/NewUkrainianNarrativeshttps://www.instagram.com/new_ukrainian_narratives 
  3. Залучення сторінок партнерів з громадських та ветеранських організацій до публікації контенту проєкту, зокрема публікацій з їхніми представниками.
  4. Розповсюдження інформації про проєкт серед медіа.




Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проєкт має перспективи продовження: 1. Соціальні відеоісторії, а також проморолик можуть бути розміщені на телеканалах як соціальна реклама підтримки ветеранів. Це дасть мільйоне охоплення та підвищить суспільний інтерес до теми. 2. Проєкт може бути продовжено за рахунок подальшого поширення людьми матеріалів у соціальних мережах, зокрема «Подяки ветерани» - рілсів людей про знайомих ветеранів. 3. Продовження проєкту за рахунок підтримки партнерів – розширення кількості відеоісторій про ветеранів та продовження введення сторінок у соціальних мережах. За умови фінансування, можливе створення веб-порталу, на якому будуть акумульовані усі історії про ветеранів.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux