Короткострокові
1. Створено та опубліковано 10 епізодів відеоподкастів на YouTube, які висвітлюють ключові аспекти інформаційної боротьби України: історію дезінформації, сучасні механізми пропаганди та роль ключових осіб у трансформації інформаційного простору.
2. Проведено 5 онлайн-лекцій для студентів у співпраці з провідними українськими університетами у Львові, Києві, Харкові, Івано-Франківську.
3. Залучено 250 учасників лекцій, які ознайомляться з темами дезінформації, її наслідків та інструментів протидії.
Довгострокові
1. Аудиторія проєкту стає більш обізнаною про механізми дезінформації та пропаганди, отримуючи інструменти для їхнього виявлення.
2. Сформовано активну спільноту з понад 50 000 залучених глядачів, які не лише споживають контент, але й обговорюють його, поширюють ключові меседжі та долучають інших до дискусій.
3. Зміцнено інформаційну стійкість серед молоді, зменшення вразливості до пропаганди та підвищення довіри до незалежних українських медіа.
Кількісні показники досягнення
1. Загальна кількість переглядів — понад 1 мільйон, що демонструє високий рівень суспільного інтересу до теми.
2. Середня кількість переглядів одного епізоду — 100 000, із 50% регулярних глядачів.
3. Середній час перегляду відео — 6–10 хвилин, що вказує на високу якість контенту та його здатність утримувати увагу.
4. 15 постів в Instagram, кожен із охопленням до 20 000 користувачів.
5. Зростання підписників Instagram на 15%, що підсилює охоплення ключових меседжів проєкту.
6. Щонайменше 15 згадок і репостів проєкту провідними медіа ч інфлюенсерами, що розширило аудиторію проєкту.
7. Проведено щонайменше 3–5 онлайн-лекцій із загальною аудиторією 250 студентів.
8. Щонайменше 80% учасників лекцій зазначають підвищення обізнаності про дезінформацію (за результатами опитувань).
Якісні показники досягнення
1. Підвищення медіаграмотності серед цільової аудиторії.
2. Формування позитивного впливу на громадську думку через активне залучення до обговорення тем інформаційної безпеки.
3. Закріплення демократичних цінностей та підтримка національної ідентичності через проєкт.