Молодіжна бренд-майстерня
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
25 січня 2025 року
Період реалізації проєкту
08 квітня 2025 - 28 листопада 2025
Номер проєкту
20250123-6845
Бюджет
693012 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування у 500 молодих людей від 16 до 35 років української громадянської ідентичності на основі популяризації суспільно-державних (національних) цінностей через серію освітньо-просвітницьких тренінгів і практичних заходів, спрямованих на утвердження національної свідомості, гордості за досягнення українського народу, збереження культурної спадщини та популяризацію українських символів і традицій. Проєкт спрямований на популяризацію українських брендів серед молоді, навчання, розвиток підприємницьких навичок та створення конкурентоспроможних українських брендів, які є основою відновлення економіки країни та утвердження національної самосвідомості. Учасники отримають знання та інструменти для поширення цінностей української ідентичності у своїх громадах, що сприятиме консолідації суспільства та посиленню національної єдності.
Актуальність програми
Щодня молодь України стикається з викликами, які впливають на її віру в майбутнє держави. 33% опитаних молодих людей віком 18-24 роки здебільшого не очікують на позитивні зміни у 2025 році (УНІАН), а високий рівень еміграції та закриття малого бізнесу свідчать про кризу надії та довіри. Так, у 2024 році українці закрили ФОП на 32% більше, ніж в попередньому (YouControl). Водночас, саме молодь (73 % респондентів віком 15–30 років) віддає перевагу самозайнятості та власному бізнесу (Rating Lab). Оскільки молодь, як один із домінантних стратегічних ресурсів держави, визначає орієнтири соціально-економічної сфери, вона потребує підтримки через якісну освіту, створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, доступ до сучасних цифрових технологій і ресурсів. Це сприятиме формуванню покоління національно свідомих лідерів, здатних брати активну участь у відновленні економіки, розвитку інноваційних галузей і підвищенні міжнародного іміджу країни. Проєкт передбачає популяризацію національних цінностей, українських винаходів, досягнень у культурі, науці та економіці, а також вітчизняних брендів, відомих за межами України, що демонструє потенціал українців навіть у складні часи та є джерелом гордості й натхнення. Проєкт покликаний довести, що українець – це гідно, і показати, як молодь може стати активними творцями майбутнього сильної держави та бренду «Україна» на міжнародній арені.
Очікувані результати
Короткострокові
1. Інформаційні кампанії, спрямовані на популяризацію національних цінностей, українських винаходів, досягнень у культурі, науці та економіці, українських брендів та можливості набуття практичних навичок брендингу. 2. Освітньо-прикладні заходи: - проведення серії інтерактивних тренінгів та інтенсивів з формування національної ідентичності, розвитку підприємницьких навичок, реєстрації торговельних марок та брендингу; - розробка бренд-стратегій молодими учасниками; - виставка-конкурс бренд-кодів, розроблених учасниками Проєкту. 3. Аналіз зворотного зв’язку і за потреби коригування реалізації Проєкту.
Показати повний опис
Довгострокові
Формування і розвиток української громадянської ідентичності та підприємницьких навичок молодих людей: - розширення обізнаності молоді про українські успіхи в різних сферах життя та формування навичок відтворення та розвитку українських символів і традицій; - набуття теоретичних знань і формування практичних навичок брендингу; - стимулювання створення власних брендів та запуску стартапів в Україні; - формування прихильності до українських брендів і мотивація купівлі вітчизняних продуктів; - професійний розвиток та адаптація молоді до вимог ринку праці в умовах війни та післявоєнний період.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Залучення до Проєкту цільової аудиторії: не менше 500 учасників із визначених цільових груп, які є представниками молоді віком 16-35 років. 2. Інформаційні кампанії: шість масштабних інформаційних кампаній, спрямованих на популяризацію національних цінностей, українських брендів та можливості набуття практичних навичок брендингу (з охопленням не менше 2000 осіб через медіа, соціальні мережі та інші канали комунікації). 3. Серія освітніх заходів: - вісім інтерактивних тренінгів з формування національної ідентичності та становлення українських брендів; - чотири практичних інтенсиви з формування і розвитку брендів; - презентація бренд-стратегій учасників Проєкту; - виставка-конкурс бренд-кодів, розроблених учасниками Проєкту.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Якісні показники досягнення (метод збору інформації: анкетування учасників до і після кожного заходу Проєкту): - не менше 70% учасників Проєкту мають завершити навчання; - не менше 50% учасників Проєкту мають підготувати бренд-стратегії; - не менше 30% учасників Проєкту мають підготувати бренд-коди до виставки-конкурсу; - підвищення рівня національної ідентичності, обізнаності й навичок молодих людей щодо формування вітчизняних брендів на 40%; - підвищення рівня вмотивованості до купівлі українських брендів на 30%; - після завершення навчання не менше 40% молодих людей будуть готові до запуску розроблених в межах Проєкту брендів.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Запуск та презентація Проєкту (онлайн/офлайн)
Всього учасників (з них жінок)
500 (380) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
6 (4) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
25 (18) осіб
Захід
Серія Тренінгів «Бренд «Україна»: від особистості до LoveMark-держави»
Всього учасників (з них жінок)
360 (320) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
5 (3) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Практичні інтенсиви з формування та просування вітчизняних брендів
Всього учасників (з них жінок)
360 (300) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
4 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Кураторський супровід формування бренд-стратегій
Всього учасників (з них жінок)
360 (300) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
4 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Презентація бренд-стратегій учасників (онлайн/офлайн)
Всього учасників (з них жінок)
500 (190) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Захід
Фінальний KeyNote. Виставка-конкурс бренд-кодів (онлайн/офлайн)
Всього учасників (з них жінок)
500 (170) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (2) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
12 (10) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія Проєкту «Молодіжна бренд-майстерня»: - 16–19 років (школярі та студенти-початківці), які потребують моральної підтримки щодо перспективного майбутнього в Україні та базових знань з підприємництва та брендингу, активно шукають можливості для самореалізації, відкриті до інновацій та нових ідей; - 20–24 років (студенти старших курсів та молоді фахівці), які потребують підтримки у формуванні соціальних очікувань, зацікавлені у створенні бізнесу або розвитку професійної кар’єри в Україні; - 25–35 років (молоді професіонали), які мають певний досвід, але відчувають невпевненість у майбутньому України, прагнуть вдосконалення навичок формування та розвитку власного бренду, орієнтовані на створення довгострокових і стабільних бізнес-проєктів в Україні, потребують адаптації до ринку праці в умовах війни та післявоєнний період.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Розподіл функціональ-них обов’язків, постановка задач
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення наради робочої групи Проєкту. Розподіл функціональних обов’язків. Узгодження плану дій кожного виконавця.
Строк реалізації етапу
08 квітня 2025 — 08 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Підготовка організаційно-методичної бази
Опис заходів для здійснення етапу
Розроблення навчально-методичних матеріалів та інформаційної кампанії
Строк реалізації етапу
09 квітня 2025 — 23 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Етап реалізації. Захід 1. Презентація Проєкту
Завдання
Проведення інформаційної кампанії
Опис заходів для здійснення етапу
Презентація змісту та можливостей Проєкту. Поширення анонсу. Залучення учасників
Строк реалізації етапу
23 квітня 2025 — 05 травня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 1. Драйвери розвитку України
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
05 травня 2025 — 17 травня 2025
Відповідальний виконавець
Марухленко Оксана, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 2. Розбудова держави: цінності та інструментарій
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
19 травня 2025 — 31 травня 2025
Відповідальний виконавець
Марухленко Оксана, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 3. Бренд як феномен
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
02 червня 2025 — 16 червня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 4. Успішні українські бренди
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
16 червня 2025 — 28 червня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 5. Українські інновації та культура стартапів
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
30 червня 2025 — 12 липня 2025
Відповідальний виконавець
Поспєлова Тетяна, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 6. Створення і просування українського бренду
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
14 липня 2025 — 26 липня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 7. Персональний бренд Українця
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
28 липня 2025 — 09 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Олещенко Вероніка, тренер
Етапи реалізації
Захід 2. Серія Тренінгів «Від бренд-ідеї до LoveMark»
Завдання
Тренінг 8. Формування територіального бренду «Україна»
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення тренінгу Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
11 серпня 2025 — 23 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Захід 3. Практичні інтенсиви з формування та просування брендів
Завдання
Інтенсив 1. Бренд-стратегія: запуск і розвиток бренду в Україні
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення інтенсивну Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
25 серпня 2025 — 06 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Захід 3. Практичні інтенсиви з формування та просування брендів
Завдання
Інтенсив 2. Формування візуальних та вербальних ідентифікаторів бренду на основі української символіки та мовних знаків
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення інтенсиву Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
09 вересня 2025 — 20 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Руденко Валентина, тренер
Етапи реалізації
Захід 3. Практичні інтенсиви з формування та просування брендів
Завдання
Інтенсив 3. Український брендинг в умовах цифрових трансформацій
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення інтенсиву Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
22 вересня 2025 — 04 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Поспєлова Тетяна, тренер
Етапи реалізації
Захід 3. Практичні інтенсиви з формування та просування брендів
Завдання
Інтенсив 4. Бренд-платформа: від пошуку ідеї до просування бренду
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення інтенсиву Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
06 жовтня 2025 — 13 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Олещенко Вероніка, тренер
Етапи реалізації
Захід 4. Кураторський супровід формування бренд-платформ
Завдання
Консультування учасників
Опис заходів для здійснення етапу
Консультування учасників щодо формування бренд-стратегій
Строк реалізації етапу
13 жовтня 2025 — 25 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Захід 5. Презентація бренд-платформ учасників
Завдання
Обговорення результатів фінальної роботи
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Проведення презентації Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
27 жовтня 2025 — 08 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Марухленко Оксана, тренер
Етапи реалізації
Захід 6. Фінальний KeyNote. Виставка-конкурс бренд-кодів
Завдання
Узагальнення ключових положень Проєкту. Надання практичних порад. Виставка-конкурс бренд-кодів
Опис заходів для здійснення етапу
Організаційна підготовка Резюме матеріалу та узагальнення інструкцій. Надання практичних порад у форматі ТедТок. Виставка-конкурс бренд-кодів, розроблених учасниками. Аналіз зворотного зв’язку. Реліз.
Строк реалізації етапу
10 листопада 2025 — 18 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Етап завершення
Завдання
Підведення підсумків Проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Узагальнення результатів заходів і зворотного зв'язку Фінальний реліз про Проєкт
Строк реалізації етапу
19 листопада 2025 — 24 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Ягельська Катерина, керівник проєкту, тренер
Етапи реалізації
Етап завершення
Завдання
Звітування
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка фінального звіту про Проєкт Надання грантодавцю фінального звіту
Строк реалізації етапу
25 листопада 2025 — 28 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Казусь Володимир, бухгалтер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Інформування планується через

поширення:

1) анонсів-запрошень до участі у заходах

(з реєстраційною формою) – не менше, ніж за 5 днів до заходу;

2) релізів про проведення заходів

(з фото звітом) – через два дні після заходу.

Заплановані канали комунікації:

1) соціальні мережі Facebook, Instagram

(акаунти ГО «Материнська любов», учасників проєктної групи, партнерських

організацій), тематичні Telegram-чати інших

проєктів організації;

2) вебсайт ГО «Материнська любов»;

3) прямий маркетинг (персональні

зустрічі з різними цільовими групами, власні контакти учасників проєктної

групи).

Планується заохочення учасників

Проєкту ділитися своїми враженнями та фотографіями із заходу.

Інформаційнї кампанії передбачають використання власних ресурсів організації,

її партнерів і платної реклами у вказаних вище соціальних мережах.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Результати Проєкту мають довгостроковий потенціал для підтримки молодіжного підприємництва та розвитку українських брендів. Після завершення фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, планується: залучення альтернативних джерел фінансування, зокрема, через партнерство з приватними компаніями, які зацікавлені у підтримці молодих підприємців, грантові програми, внески спонсорів для проведення подальших заходів і підтримки учасників. Використання результатів Проєкту організацією планується шляхом реалізації додаткових навчальних програм на основі розроблених методичних матеріалів, створення онлайн-платформи для молодих підприємців, де будуть доступні записи тренінгів, кейси, рекомендації та консультації від експертів підтримки та супровіду бренд-стратегій, розроблених під час Проєкту, аналізу успішності бізнес-моделей, розроблених учасниками.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux