Інформування планується через
поширення:
1) анонсів-запрошень до участі у заходах
(з реєстраційною формою) – не менше, ніж за 5 днів до заходу;
2) релізів про проведення заходів
(з фото звітом) – через два дні після заходу.
Заплановані канали комунікації:
1) соціальні мережі Facebook, Instagram
(акаунти ГО «Материнська любов», учасників проєктної групи, партнерських
організацій), тематичні Telegram-чати інших
проєктів організації;
2) вебсайт ГО «Материнська любов»;
3) прямий маркетинг (персональні
зустрічі з різними цільовими групами, власні контакти учасників проєктної
групи).
Планується заохочення учасників
Проєкту ділитися своїми враженнями та фотографіями із заходу.
Інформаційнї кампанії передбачають використання власних ресурсів організації,
її партнерів і платної реклами у вказаних вище соціальних мережах.