Пісеньки Лисички-Сестрички
Участник
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
01 лютого 2025 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2025 - 30 листопада 2025
Номер проєкту
20250123-6847
Бюджет
660000 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проекту є створення і популяризація українських дитячих пісень через професійний запис та відео, що поєднують анімацію та інтерактивні елементи. Проект спрямований на розвиток української культури серед дітей, зміцнення національної ідентичності, а також підвищення інтересу до української музики через доступний та привабливий формат.
Ціллю саме цього проекту є розвиток проекту «Пісеньки Лисички-Сестрички» https://www.youtube.com/@pisni.lysychky , де вже є 38 відео, з яких 16 професійно записаних пісень.
Проект "Пісеньки Лисички-Сестрички" вже успішно реалізується з 2023 року на платформі YouTube, де регулярно публікуються нові дитячі пісні з анімаціями та інтерактивними елементами. За цей час було записано 16 професійних пісень та створено понад 20 любительських записів. Канал активно набирає популярність серед дітей та їхніх батьків, на ньому вже є кілька тисяч підписників і тисячі переглядів.
Основною метою проекту є популяризація українських дитячих пісень, а також розвиток культурної ідентичності у дітей через музику та анімацію. В рамках проекту вже створено альбом «Пісеньки Лисички-Сестрички» спільно з гуртом «Шпилясті кобзарі», також альбом «Різдво з Лисичкою», які можуть бути використані в освітніх установах та вдома для розвитку дітей.
Посилання на канал YouTube: https://www.youtube.com/@pisni.lysychky/videos
У подальшому планується розширення контенту: додаткові пісні, відео та нові інтерактивні проекти для дітей, що сприятимуть розвитку національної свідомос
Актуальність програми
Збереження та популяризація української культури серед молодшого покоління є важливим завданням у сучасному суспільстві. Створення якісного дитячого контенту сприяє розвитку мовних навичок, емоційного та музичного інтелекту дітей, а також пропагує українські традиції через пісні та казкових персонажів.
На початку війни члени нашої команди включилися в роботу Пластового Штабу у Івано-Франківську. Крім гуманітарної допомоги і допомоги військовим на передову, ми запустили заняття для діток переселенців – садочок для дошкільнят і майстер-класи для школярів. Наталію Кияк постійно запрошують співати з дітками. Вони разом співають і граються, дитячі пісні, а ще Гімн України і «Червону калину». В той же час батьки-біженці з Польщі, Іспанії і інших країн просять Наталію включитися на їхні заняття. Бо відчувають потребу у різних заняттях для дітей українською. Наша команда обговорює ситуацію і розуміє потребу у продовженні проекту. Тому, на початку травня ми запустили збір коштів на «Спільнокошті», зібоали кошти, я далі записали перших 10 пісень.
Перша записана пісенька «Сонячний промінчик» має на сьогодні 57,000 переглядів, а пісенька Лисички «Я Лисичка, я сестричка» має 35,000 переглядів. В цьому році ми з командою хотіли б зосередитися на весняних і літніх піснях – веснянках, гаївках, обжинкових, тощо.
Очікувані результати
Короткострокові
• Професійний запис 10 пісень.
• Створення відео з анімаціями для кожної пісні.
• Залучення 5 000–10 000 переглядів на YouTube за перші 6 місяців.
• Залучення до 500 активних підписників в соціальних мережах.
Показати повний опис
Довгострокові
• Поширення українських пісень серед дітей по всій країні та за кордоном.
• Збереження знань української мови
• Сформувати постійну аудиторію каналу на YouTube (не менше 20 000 підписників до кінця року).
• Залучення більше 50 культурних та освітніх установ до використання контенту в навчальних процесах.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
• Випуск 10+ відео за рік.
• Залучення не менше 20 000 глядачів через YouTube та соцмережі.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
• Створення високоякісних анімацій та професійних записів пісень.
• Позитивні відгуки від батьків та освітніх закладів.
• Вплив на розвиток національної свідомості серед дітей.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Пісеньки Лисички-Сестрички - запис 10 українських дитячих пісень та розміщення їх на YouTube
Всього учасників (з них жінок)
20000
(0)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Основна цільова аудиторія: діти 5–9 років, батьки, українські родини, дошкільні навчальні заклади, початкові школи.
Додаткові аудиторії: культурні центри, освітні організації, що підтримують розвиток української культури в Україні та закордоном.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовка
Завдання
Розробка концепції проекту
Опис заходів для здійснення етапу
Створення плану пісень та відео.
Строк реалізації етапу
02 квітня 2025
—
30 квітня 2025
Відповідальний виконавець
Керівник проекту Наталія Кияк
Етапи реалізації
Запис пісень.
Завдання
Професійний запис пісень.
Опис заходів для здійснення етапу
Запис 10 пісень на студії.
Строк реалізації етапу
01 травня 2025
—
30 червня 2025
Відповідальний виконавець
Керівник Проекту Наталія Кияк
Етапи реалізації
Створення відео
Завдання
Анімація для кожної пісні
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка анімацій для 10 записаних пісень
Строк реалізації етапу
01 липня 2025
—
30 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Керівник проекту Наталія Кияк
Етапи реалізації
Промоція
Завдання
Публікація відео та просування
Опис заходів для здійснення етапу
Запуск контенту на YouTube та соцмережах
Строк реалізації етапу
01 травня 2025
—
30 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Керівник проекту Наталія Кияк
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
• Соціальні мережі: Instagram, Facebook, TikTok.
• YouTube-канал для публікацій відео та анонсів.
• Медійна підтримка: Залучення популярних блогерів для промоції контенту.
• Вебсайт проекту: для анонсів та новин.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Вже зараз усі пластові осередки по світу, а також освітні заклади, які працюють з дітьми 6-12 років, використовують ці пісні. А це 12,000 пластунів у 250 осередках по світу, де виховуються малі українці. Перегляди пісень від 2000 до 56000 якраз є підтвердження цьому. Крім того, ми будемо поширювати контент серед дитячих садків, шкіл та культурних центрів.
Наша мрія – записати 100 пісень для дітей до різних подій (5 пісень до Свята Миколая, 5 пісень до Різдва, 5 пісень до для Матері, 5 веселих пісень, 5 пісень з рухами і так далі). Зокрема, у 2024 році видали 5 коляд, а всього є 16 професійно записаних пісень, а 38 усіх відео. І в рамках цього проекту я би хотіла просунутися і записати 10 пісень весняно-літнього циклу.
Далі плануємо залучити гранти на створення нових відео чи розширення проекту (створення мобільного додатку та інтерактивних книжок).
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації