Передбачається, що інформування буде здійснюватись шляхом розповсюдження анонсів-запрошень на тренінги, а також релізів про їх проведення через найбільш популярні серед цільової аудиторії месенджери та соціальні мережі: Facebook, Instagram. Для кожного з шести заходів буде здійснено:
· Розсилку анонсу-запрошення із реєстраційною формою (за 10 днів до заходу).
· Розсилку релізу та фотозвіту щодо заходу із описом основних підсумків гри-тренінгу
(через два дні після заходу). Доречним є залучення до інформаційної кампанії як власних ресурсів організацій і їх партнерів, так і платної реклами у згаданих вище каналах інформації. Офіційні анонси та релізи планується розміщувати:
· На Facebook-сторінці та у Instagram-акаунті ГО «Материнська любов», а також тематичні Telegram-чати
інших проєктів організації. Фотографії та пости безпосередньо з тренінгів також будуть публікуватись учасниками проєктної команди на їх сторінках у соціальних мережах. Учасники тренінгів також будуть заохочуватись ділитись своїми враженнями та фотографіями із заходу. Протягом тижня після завершення останнього тренінгу окремо буде підготовлено та розповсюджено у зазначених вище каналах реліз щодо підсумків проєкту. На цю публікацію також планується передбачити бюджет просування у соцмережах.