Висвітлення перебігу та результатів проєкту планується на власних ресурсах ГО “Яскрава країна” (
https://www.facebook.com/yaskravakraina 4000 підписників ,
https://www.instagram.com/yaskrava_kraina/?fbclid=IwAR0G-AWY3FnnGRz3-
BMPINGK7ha7B16jlGXWkadM_Coy9hvCBifdaDQ9rWQ - 6912 підписників ). Також на сайті
заявника https://yaskrava-kraina.web.app/ , де буде активно відбуватися відображення усіх етапів
реалізації проєкту з наступним поширенням мережею, передбачається постійна фотофіксація
робочого процесу із наступним висвітленням етапів роботи на веб-сайті та сторінках проєкту у
соцмережі, а також на сторінках партнерів та учасників проєкту, такий як Дніпропетровський
обласний центр ідентичності та молодіжних ініціатив.
Публікації з початком оголошення проєкту будуть опубліковані двічі на тиждень(8 на місяць з
червня по вересень). Під час проведення табору щодня.
Після завершення зміни в загальний доступ будуть викладені фото і відео матеріали створені під час
проєку( професійні).
Також планується створення та розсилка прес-релізів ЗМІ з регіонів учасників, а також ЗМІ
безпосередньо в місці проведення табору.
Також планується проведення челенджу у соцмережах: запуск флешмобу
Формат:Соціальний флешмоб у мережах Facebook, Instagram, TikTok або інших
платформах, де учасники та широка аудиторія створюють публікації чи короткі відео про
українську культуру, місцеві традиції або свій досвід участі у проєкті.
Завдання:Популяризувати українську культуру через персональні історії учасників.
Залучити широку аудиторію до обговорення теми національної ідентичності.
Зміцнити зв’язки між учасниками та їхніми громадами через соціальні мережі.
Механіка челенджу:1. Учасники проєкту записують відео або створюють пости з історіями
про:
улюблені українські традиції або місцеві звичаї;
важливість культури у їхньому житті;
свій досвід участі у таборі (для учасників проєкту).
2. Усі публікації супроводжуються єдиним хештегом (наприклад, #КультураВартовіВолі
або #МояУкраїна, #МолодьУкраїни ).
3. Організатори публікують найкращі історії на офіційних сторінках проєкту.
Очікуваний результат: Охоплення аудиторії: флешмоб приврне увагу щонайменше 15 000
осіб, які переглянуть або долучаться до активності. Підвищення залученості: учасники
зможуть відчути себе частиною важливої культурної ініціативи, популяризуючи українські
цінності. Репутаційний ефект: проєкт стане більш впізнаваним завдяки участі широкої
аудиторії. Інформаційна база: створений контент (історії, відео) можна буде використати
для майбутніх заходів або публікацій.
Цей челендж стане не лише інформаційною кампанією, а й емоційним об’єднанням
учасників та аудиторії навколо ідеї української культури та ідентичності.