Для інформування громадськості про хід та результати виконання програми буде використано широкий спектр платформ і методів.
Серед веб-ресурсів для поширення інформації буде використано сайти, що спеціалізуються на освітньому контенті: Освіторія, Смарт Освіта, EdEra (з їхньою спільнотою у Viber для школярів на 216 тис.), Vseosvita, Studway, а також платформи на кшталт Шкільне життя. Ці медіа допоможуть донести результати проєкту до вчителів та спільноти навколо освіти.
Для підвищення охоплення буде за іяно тематичні Telegram-канали, зокрема Вступ.ОСВІТА.UA (82,6 тис.), Освітні можливості (60 тис.), StudyDive Дейлі Live (2,9 тис.), а також Типовий абітурієнт (6,5 тис.) та інші. Ці платформи сприятимуть швидкому розповсюдженню контенту серед старшокласників та молоді, яка цікавиться освітніми можливостями та суспільно важливими ініціативами. Інформація публікуватиметься у вигляді анонсів або статттей із посиланнями на медіапродукт програми.
Також до поширення інформації ми хочемо спробувати залучити інфлюенсерів, які популярні серед покоління підлітків. Зокрема, @shymanovski (391 тис. підписників), який популяризує українську мову, @Діана Палаш (51 тис.), учителька й блогерка, а також @ellevika (2,2 млн), яка створює цікавий історичний контент у форматі рольових сценаріїв та косплеїв. Завдяки їхній великій аудиторії вдасться охопити підлітків, які активно взаємодіють із подібними форматами.