Переосмислення українського мистецтва з подкастом «бо рідні»
Статус
Припинено участь
Проєкт подано
24 січня 2025 року
Період реалізації проєкту
01 червня 2025 - 01 листопада 2026
Номер проєкту
20250122-6735
Бюджет
235396 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Деколонізувати українське мистецтво через підвищення обізнаності про українських митців/мисткинь сучасного й минулого. Це сприятиме формуванню української ідентичності й усвідомлення самостійності, приналежності до світового мистецтва та західної цивілізації.
Актуальність програми
Останні 3 роки українська культура переживає нову велику хвилю деколонізації від російьскої. Стереотип про «велич російської культури» руйнується у різних сферах, проте, фокусних популярних і доступних продуктів про митців/мисткинь не так багато. Тому через подкаст «бо рідні» та додаткові активності ми закликаємо не вірити у велич російської культури. Забрати з її переліку українські імена і не боятися їх називати такими. Вивчати досвід українізації наших митців, бо вони, як і ми зараз, відмовлялись від російської культури, вчились з нуля розмовляти українською та відшукували свою українську ідентичність.
Очікувані результати
Короткострокові
1-Створено цікавий, доступний та комфортний контент для молоді на тему українського мистецтва;
2-Активна українська молодь з творчих професій поінформована про українських митців/мисткинь, усвідомлює окремість й різноманіття українських митців/мисткинь різних періодів, і стійка до наративу про “велику російську культуру”;
Показати повний опис
Довгострокові
1-Успіхом буде спровокувати широку дискусію в українських медіа про забуті імена художників, вплинути на сучасне мистецтво та візуальні комунікації. Якщо викладачі ЗВО будуть називати авангардистів не радянськими, а українськими та розповідати про українських «пєрєдвіжніков».
2-Подкаст може дати більш адекватний погляд на деколонізацію, і зробить це більш ефективно та якісно, будучи націленим на представників/ць творчих професій. Разом з цим, слухачі будуть знайомитися із сучасниками, що працюють у творчій сфері.
3-Представники/ці творчих професій створюватимуть власні культурні й мистецькі продукти що поглиблють дискурс та пришвидшують деколонізацію українського мистецтва.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
5 тематичних епізодів подкасту (тривалістю 30-50хв епізод) за участі учасників/ць скретч турів та українських сучасних митців/мисткинь;
5 скетч-турів (по 1 туру у обласному центрі);
10 дописів про епізоди подкасту в інстаграм;
50 учасників скетч-турів;
5 офлайн виставок робіт скретч-туру у кожному з міст;
1 сторінка на сайті бо медіа з цифровізованими роботи учасників/ць скетч-турів;
1 зін кількістю 500 примірників;
5 публікацій про проєкт у медіа.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1-60% учасників подій (молоді) зацікавлені досліджувати свої міста та історію свого краю (локальну історію та культуру);
2- Створено фундамент для формування 5 творчих спільнот в 5 містах;
3- 5 сучасних молодих митців/мисткинь стали публічними завдяки участі у проєкті;
4- Інформація у подкасті була цінною для 60% молоді.
5- Інформація у подкасті була користою для 60% молоді.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Скретч-тур в місті 1
Всього учасників (з них жінок)
10
(6)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Скретч-тур в місті 2
Всього учасників (з них жінок)
10
(6)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Скретч-тур в місті 3
Всього учасників (з них жінок)
10
(6)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Скретч-тур в місті 4
Всього учасників (з них жінок)
10
(6)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Скретч-тур в місті 5
Всього учасників (з них жінок)
10
(6)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Виставка в місті 1
Всього учасників (з них жінок)
20
(10)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Виставка у місті 2
Всього учасників (з них жінок)
20
(10)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Виставка в місті 3
Всього учасників (з них жінок)
20
(10)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Виставка в місті 4
Всього учасників (з них жінок)
20
(10)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Виставка в місті 5
Всього учасників (з них жінок)
20
(10)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
5 епізодів подкасту
Всього учасників (з них жінок)
5
(3)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Прослуховувань подкасту під час проєкту
Всього учасників (з них жінок)
2500
(1500)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Прослуховувань подкасту (1000 прослуховувань/1 епізод) впродовж року після проєкту
Всього учасників (з них жінок)
5000
(3000)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Поширення зміну сере молоді та мистецької спільноти
Всього учасників (з них жінок)
450
(250)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Охоплень інформаційнх дописів про подкаст в інстаграм
Всього учасників (з них жінок)
25000
(0)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Ядро ЦА — українська молодь віком 18-35 років творчих професій. Ширша ЦА — молодь, яка цікавиться культурою та мистецтвом, живе у великих містах.
План реалізації програми
Етапи реалізації
І — Підготовка до скретч-туру
Завдання
Підготуватися до старту скретч-турів
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка 5 епізодів подкасту. Розробка маршрутів та гафіку скретч-турів. Пошук та залучення учасників/ць на скретч-тури.
Строк реалізації етапу
01 червня 2025
—
01 липня 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Данілова, авторка подкасту
Етапи реалізації
І — Підготовка до скретч-туру
Завдання
Підготуватися до старту скретч-турів
Опис заходів для здійснення етапу
Організація виставок та графіку туру.
Строк реалізації етапу
01 червня 2025
—
15 липня 2025
Відповідальний виконавець
Ваврів Данило, проєктний менеджер
Етапи реалізації
І — Підготовка до скретч-туру
Завдання
Підготуватися до старту скретч-турів
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка та редагування усіх інформаційних матеріалів проєкту, комунікація з медіа, учасниками подій
Строк реалізації етапу
01 червня 2025
—
01 липня 2025
Відповідальний виконавець
Анастасія Перепеличенко, комунікаційна менеджерка
Етапи реалізації
ІІ — Проведення скретч-туру та запис подкасту
Завдання
Проведення скретч-туру у 5 містах (1 тур включатиме: скретч-тур 10 учасників, виставку їх робіт, запис 1 епізоду подкасту)
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення скретч-туру, виставок, ведуча епізодів подкасту
Строк реалізації етапу
01 липня 2025
—
20 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Данілова, авторка подкасту
Етапи реалізації
ІІ — Проведення скретч-туру та запис подкасту
Завдання
Проведення скретч-туру у 5 містах (1 тур включатиме: скретч-тур 10 учасників, виставку їх робіт, запис 1 епізоду подкасту)
Опис заходів для здійснення етапу
Організація виставок, Логістична організація туру, Організація запису подкасту
Строк реалізації етапу
01 липня 2025
—
20 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ваврів Данило, проєктний менеджер
Етапи реалізації
ІІ — Проведення скретч-туру та запис подкасту
Завдання
Проведення скретч-туру у 5 містах (1 тур включатиме: скретч-тур 10 учасників, виставку їх робіт, запис 1 епізоду подкасту)
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка та редагування усіх інформаційних матеріалів проєкту, комунікація з медіа, учасниками подій
Строк реалізації етапу
01 липня 2025
—
01 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Анастасія Перепеличенко, комунікаційна менеджерка
Етапи реалізації
ІІІ — Публікація подкасту та поширення зіну
Завдання
Розробка та дурк зіну та наліпок
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка та супровід друку матеріалів (зін, наліпки)
Строк реалізації етапу
18 серпня 2025
—
22 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Данілова, авторка подкасту
Етапи реалізації
ІІІ — Публікація подкасту та поширення зіну
Завдання
Аудіомонтаж епізодів подкасту
Опис заходів для здійснення етапу
Аудіомонтаж 5 епізодів подкасту та 1 трейлера для подкасту
Строк реалізації етапу
18 серпня 2025
—
31 серпня 2025
Відповідальний виконавець
Ваврів Данило, проєктний менеджер
Етапи реалізації
ІІІ — Публікація подкасту та поширення зіну
Завдання
Публікація подкасту та поширення зіну, Розробка та редагування усіх інформаційних матеріалів проєкту, комунікація з медіа, учасниками подій,
Опис заходів для здійснення етапу
Публікація подкасту на платформи, розробка та публікування дописів в інстаграм
Строк реалізації етапу
01 вересня 2025
—
30 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Анастасія Перепеличенко, комунікаційна менеджерка
Етапи реалізації
ІІІ — Публікація подкасту та поширення зіну
Завдання
Публікація подкасту та поширення зіну серед учасників й усіх охочих серед молоді
Опис заходів для здійснення етапу
Поширення зіну та наліпок
Строк реалізації етапу
15 вересня 2025
—
30 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Данілова, авторка подкасту
Етапи реалізації
ІІІ — Публікація подкасту та поширення зіну
Завдання
Публікація подкасту та поширення зіну на сайті
Опис заходів для здійснення етапу
Створення сторінки про проєкт з матеріалами учасників/ць скретч-туру, зіном, та подкастом
Строк реалізації етапу
01 вересня 2025
—
31 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Ваврів Данило, проєктний менеджер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Епізоди подкасту публікуватимусться на подкаст платформах та YouTube. Інформація та новини про подкаст та проект будуть доступні на вебсайті «бо медіа», сторінках «бо медіа» та «рідні картини» в інстаграм. Додатково інформація публікуватиметься на сайті «ЙОДА» та сторінці в інстаграм. Також звернемося до Суспільне Культура, локальних філій Суспільного та незалежних локальних медіа.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Інформаційні матеріали проєкту будуть постійно доступні для цільової аудиторії й усіх підписників/ць «бо медіа» після завершення проєкту на платформах «бо медіа». Крім того ми шукатимемо додаткові фінанси на продовження подкасту.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації