Герої серед нас - від боротьби та відновлення
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
24 січня 2025 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2025 - 30 листопада 2025
Номер проєкту
20250121-6616
Бюджет
588210 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація історії України, зокрема боротьби українського народу за самовизначення і творення власної держави, видатних особистостей українського державотворення, ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, які полягли в боротьбі за захист незалежності та територіальної цілісності України, українців, досягнення яких увійшли до світової історії
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Сприяти популяризації історії українського опору через висвітлення подвигів ветеранів війни, які захищали суверенітет, територіальну цілісність та недоторканість України за допомоги мистецтва
Актуальність програми
Актуальність проєкту є надзвичайно високою з декількох причин: Висвітлення подвигів ветеранів/ок завдяки популяризації їхніх історії через розповсюдження журналу та постановку театральних п’єс, допоможе зберегти і передати наступним поколінням важливу історію про героїчні вчинки українців під час захисту України. Популяризація подвигів ветеранів/ок війни сприяє підвищенню їхнього статусу у суспільстві, що важливо для їхньої психологічної реабілітації та соціальної інтеграції. Проєкт сприяє вихованню патріотизму серед молоді та суспільства в цілому, формуючи повагу до захисників України і підкреслюючи важливість оборони держави. Інформаційно-просвітницька кампанія допомагає суспільству краще розуміти виклики, з якими стикаються ветерани у цивільному житті, що сприяє більшій підтримці та взаєморозумінню. Проєкт підкреслює важливість інклюзивності та безбар’єрності, що є ключовими елементами сучасного демократичного суспільства. Надання підтримки родинам загиблих та зниклих безвісти захисників є важливим аспектом соціальної справедливості та морального обов'язку суспільства. Проєкт не тільки вшановує героїчні подвиги ветеранів/ок, але й активно сприяє їхній інтеграції в суспільство, забезпечуючи підтримку та визнання, що вони заслуговують, а також підіймає моральний дух наших Захисників та Захисниць.
Очікувані результати
Короткострокові
Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, яка приверне увагу до подвигів ветеранів, забезпечить їх визнання та підтримку. Підвищення обізнаності населення про важливість внеску ветеранів у захист суверенітету та територіальної цілісності України. Підвищення рівня патріотизму серед молоді через популяризацію історій ветеранів. Організація театру ветеранів у Чернігові, який сприятиме об'єднанню ветеранів, формуванню інклюзивного середовища, підтримці людей, яки мають бойвий досвід та сприятиме не лише культурному розвитку, але й зміцненню соціальної стійкості громади. Цей проєкт - потужний прецедент для всього ветеранського руху України, підкреслюює важливість мистецтва як інструменту реабілітації та соціальної інтеграції.
Показати повний опис
Довгострокові
Зміцнення громадської підтримки ветеранів/ок: Зростання рівня суспільної підтримки та поваги до ветеранів/ок і їхніх подвигів. Збільшення кількості громадських організацій та ініціатив, що підтримують ветеранів. Інтеграція ветеранів/ок у цивільне життя: Збільшення кількості ветеранів/ок, успішно інтегрованих у суспільство та ринок праці. Покращення психоемоційного стану ветеранів та прискорення їх соціальної адаптації. Освітній та культурний вплив: Підвищення рівня обізнаності населення про історію українського опору та роль ветеранів. Розвиток політики безбар'єрності та інклюзії: Збільшення кількості інклюзивних заходів та ініціатив. Поліпшення доступності громадських місць та інфраструктури для людей з інвалідністю. Медіа та інформаційний вплив: Створення та поширення значної кількості контенту (статей, журналу, театру, відеоматеріалів) про ветеранів та їхні подвиги. Стійке збільшення аудиторії, яка регулярно споживає інформацію про ветеранів через проєктні платформи. Цей проєкт сприятиме створенню більш інформованого, патріотичного та інклюзивного суспільства, яке буде краще розуміти та підтримувати ветеранів, їхню родину та людей з інвалідністю. Підвищення рівня соціальної згуртованості через спільні заходи та підтримку ветеранів, що сприятиме єднанню суспільства.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
5 вистав театру ветеранів, 1 тираж в 1000 екземплярів випущеного випуску журналу "Серцевір. Життя продовжується" 500 представників громадськості, які взяли участь у виставах та відвідали презентацію журналу. 10 кількість згадок у ЗМІ та соціальних мережах
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
95% Задоволених відгуків відвідувачів вистав та презентації про якість організації заходів та їхній вплив. Рівень участі ветеранів та їх родин у запланованих заходах та активностях 90% з запрошених 80% задоволених відгукив про те, наскільки корисними та релевантними для них були інформаційні матеріали та заходи. Якість сприйняття та розуміння громадськістю подвигів ветеранів через анкетування чи інтерв'ю та коментарі та зміни в оцінках та сприйнятті ветеранів серед різних груп населення через опитування 90% опитуваних покращать свое ставлення до ветеранів
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
1. Театральна вистава "Госпітальна рапсодія"
Всього учасників (з них жінок)
120
(80)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
20
(1)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
5
(3)
осіб
Захід
Театральна вистава "Фантомка"
Всього учасників (з них жінок)
120
(20)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
7
(6)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2
(2)
осіб
Захід
Видання журналу "СЕРЦЕВІР. ЖИТТЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ"
Всього учасників (з них жінок)
40
(20)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
15
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Театральна вистава
Всього учасників (з них жінок)
100
(70)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
6
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2
(2)
осіб
Захід
Театральна вистава
Всього учасників (з них жінок)
120
(80)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
6
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1
(1)
осіб
Захід
Театральна вистава
Всього учасників (з них жінок)
150
(100)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
10
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2
(2)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Населення України
План реалізації програми
Етапи реалізації
Проведення театральних тренінгів
Завдання
Розвиток сценічного мовлення, сценічної практики, розвиток театральної гри, подолання психологічних травм, створення нових патернів поведінки, підвищення самооцінки ветеранів та сприяння реінтеграції у суспільство, через театральну терапію, подолання психологічних травм.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Проведення майстер-класів
2. Проведення тренінгів
Строк реалізації етапу
02 квітня 2025
—
30 вересня 2025
Відповідальний виконавець
Кулеш Кристина - комунікаціїний менеджер
Етапи реалізації
Друк журналу "СЕРЦЕВІР. ЖИТТЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ"
Завдання
1. Фотографування ветеранів з сім'ями для журналу.
2. Написання художнього тексту з історіями ветеранів до журналу.
3. Друк журналу та розповсюдження.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Прес-анонс презентації журналу.
2. Презентація журналу.
3. Розповсюдження журналу.
Строк реалізації етапу
02 квітня 2025
—
30 жовтня 2025
Відповідальний виконавець
Островідова Ольга - проєктний менеджер
Етапи реалізації
Проведення рекламної кампанії
Завдання
Створення прес-анонсу презентації журналу та вистав на сайті.
Використання соціальних мереж (Facebook, Instagram, Linkendin) для поширення прес-анонсу вистави та журналу.
Підготовка пресрелізів, статей і сюжетів для місцевих та національних медіа про проєкт.
Організація інтерв’ю з учасниками для популяризації проєкту.
Розміщення пост-анонсів про проведення презентації журналу та вистав.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Розміщення публікацій прес-анонсів про вистави та презентацію журналу у соціальних мережах.
2. Висвітлення анонсу про презентації вистави і календаря у ЗМІ.
3. Вихід інтерв'ю з учасниками журналу перед презентацією.
4. Пресреліз у ЗМІ та соціальних мережах про проведення вистав театру ветеранів.
5. Пресреліз у ЗМІ та соціальних мережах про проведення презентації журналу "Серцевір. Життя продовжується".
Строк реалізації етапу
02 квітня 2025
—
01 липня 2025
Відповідальний виконавець
Кулеш Кристина - комунікаційний менеджер
Етапи реалізації
Постановка вистав театру ветеранів "Серцевір".
Завдання
Прем'єри п'яти вистав.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Оренда приміщення.
2. Проведення репетицій.
3. Предпрем'єрний показ вистав.
4. Прем'єра вистав.
Строк реалізації етапу
02 квітня 2025
—
30 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Островідова Ольга - проєктний менеджер.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
"1+1" - з 01.04.25 - 30.11.25 Статті у соціальних мережах. Відео-репортаж.
"Суспільне Чернігів"- з 01.04.25 - 30.11.25 Спільні дописи у соціальних мережах. Відео-репортаж.
"Новий Чернігів" - з 01.04.25 - 30.11.25 Спільні дописи у соціальних мережах. Відео-репортаж.
"Дитинець" - з 01.04.25 - 30.11.25 Спільні дописи у соціальних мережах. Відео-репортаж.
"Челайн"- з 01.04.25 - 30.11.25 Статті у соціальних мережах та сайті медіа.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проєкт "Театр ветеранів "Серцевір" надасть ветеранам можливість психологічного відновлення через театральну діяльність, що допоможе подолати посттравматичний синдром, підвищувати самооцінку та створювати нові моделі поведінки. Мистецька діяльність стане платформою для діалогу між ветеранами та громадою, що сприятиме зміцненню соціальних зв’язків і формуванню поважного ставлення до людей, які мають бойовий досвід. Вистави допоможуть донести досвід ветеранів до ширшої аудиторії, формуючи розуміння їхніх потреб і викликів. Створення мистецького середовища сприятиме розвитку культурної інфраструктури та посиленню ролі мистецтва в суспільстві, що сформує культурно активну спільноту та сприятиме соціальній згуртованості.
Видання журналу "Серцевір. Життя продовжується" стане платформою для популяризації історій про героїзм, силу духу та життя ветеранів, які продовжують свій шлях після війни та повертаються до цивільного життя. Журнал, який планується видаватися щорічно, не лише привертатиме увагу до їхніх подвигів, але й сприятиме формуванню патріотичного виховання та поважного ставлення до ветеранів війни.
Розробка реалістичного бюджету та пошук додаткових фінансувань через гранти, благодійні внески, партнерства чи краудфандинг.
Оптимізація витрат та пошук спонсорів серед місцевих бізнесів.
Наявність резервного фонду на випадок непередбачуваних витрат.
Адаптація формату проєкту до онлайн-режиму за необхідності.
Впровадження економічних рішень, таких як залучення волонтерів чи партнерів для безкоштовного надання послуг.
Організація додаткових заходів для збору коштів (наприклад, благодійних вистав).
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації