Очікуване висвітлення в ЗМІ:
Цільові ЗМІ: українські телеканали та телемарафон (Ми-Україна, Ми-Україна+, FREEДОМ, Суспільне, Апостроф TV), інтернет-ЗМІ (УНІАН, Укрінформ, NV, comments.ua, Ми-Україна, Realist, KP.UA, Апостроф, Фокус), Радіо (Радіо NV, Радіо Ми-Україна), блоги експертів.
Типи контенту:
Відео-сюжети про проєкт, прес-релізи, блоги.
Строки: червень-жовтень 2025
Використання інструментів соціальних мереж:
Кампанія в соціальних мережах на таких платформах, як Facebook і LinkedIn, орієнтована на цільову аудиторію проєкту.
Типи вмісту:
Анонси проєкту, повідомлення про набір учасників
Промоційні відео та інфографіка з лекторами-експертами.
Інфографіка та дописи, що ілюструють вплив дезінформації, викриває її, сприяють розвитку критичного мислення та медіаграмотності.
Відео-фрагменти онлайн-лекцій.
Цитати експертів та лідерів суспільної думки, які підкреслюють важливість проекту.
Строки: травень-листопад 2025
Публікації на офіційному веб-сайті (https://www.united-ukraine.org.ua/) та сторінках АЦ “Об’єднана Україна” у соціальних мережах (Facebook (https://www.facebook.com/ObiednanaUkraina/), LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/think-tank-united-ukraine)).
Строки: травень-листопад 2025