Публікації у ЗМІ:
Розміщення статей у національних та регіональних онлайн-ресурсах, що охоплюють теми національних спільнот, культурного розвитку, патріотизму та соціальних ініціатив (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn тощо)
Висвітлення важливих етапів та результатів роботи проєкту через новини в інтернет-просторі.
Офіційні заходи, конференції та презентації:
Організація круглого столу та презентації по результатам проєкту. Це надасть можливість широкій аудиторії, представникам ЗМІ та зацікавленим сторонам отримати офіційну інформацію про досягнення проєкту.
Участь у культурних, наукових та громадських заходах, де можна презентувати результати роботи та поділитися інформацією з іншими громадськими організаціями, місцевими органами влади та громадянами.
Презентація книги або інших матеріалів проєкту на форумах та виставках. Популяризація як міжнародний проект
Інформування через громадські організації та об’єднання національних спільнот:
Співпраця з іншими громадськими організаціями, благодійними фондами та установами, що займаються питаннями національних спільнот, прав людини та розвитку громадянського суспільства, для поширення інформації про хід реалізації проєкту.
Використання внутрішніх комунікацій громадських організацій для поширення результатів і досягнень, організація зустрічей та обговорень на різних рівнях — від місцевих до міжнародних.
Залучення представників національних меншин та їхніх організацій до процесу інформування проєкту через створення місцевих ініціатив, а також національних і міжнародних культурних заходів.
Строки інформування:
Початковий етап реалізаці: Публікація анонсів та презентація проєкту через соцмережі (в перші 1-2 місяці після старту проєкту).
Основний етап реалізації: Подання звітів та заходи через 3 місяців, перші результати проєкту, анонс важливих подій.
Завершальний етап реалізаці: Презентація підсумкових звітів, підготовка до великої фінальної презентації (за 1-2 місяці до завершення проєкту).