Команда проекту планує застосувати широкий спектр комунікативних методів (усних - презентації проекту, прес-конференція; письмові - статті, інформативні та презентаційні матеріали у друкованих ЗМІ і соцмережах, буклети, афіші, флаєри, листівки, тощо), заходів та каналів як з метою розповсюдження інформації щодо проекту, так і збирання індикативної інформації щодо ефективності проекту та систематизації досвіду для подальшого розвитку проектних ідей, створення нових партнерств.
Комунікація з представниками цільової групи проєкта, враховуючи їх вік, місце проживання відбуватиметься через ЗМІ, листівки, запрошення, відділ соціального захисту, телефонні дзвінки, соціальні мережі. Для більш молодших учасників використовуватимуться також месенджери, вебсайти, публічні презентації тощо.
Просування проекту для всіх цільових аудиторій проходитиме шляхом безкоштовного розміщення інформації у ЗМІ: в районних газетах «Голос громади», «Вісник Семенівщини», всеукраїнській «Сила духу» , в соціальних мережах «Семенівські Вісті»]:facebook.com/groups/semenivski.visti/
«Голос громади» https://www.facebook.com/golossemenivka?
Соц. мережах ГО:
https://www.youtube.com/channel/UCTFmDW7RQBYxNwEDTwkjYZA/videos
https://www.facebook.com/groups/2812190312378627
Соц. мережах команди проєкта:
https://www.facebook.com/luba1959
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007109493413, та соціальних мережах учасників з інших регіонів.
Публікації в ЗМІ будуть розміщуватись два раз на місяць.