Життя посеред темряви
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
13 грудня 2021 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2022 - 23 грудня 2022
Номер проєкту
20211212-2554
Бюджет
553063.88 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
14. Інформування суспільства щодо розв’язання проблем осіб з інвалідністю у державі та формування позитивного ставлення суспільства до осіб з інвалідністю.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Донести суспільству інформацію про спосіб життя та проблеми, що існують серед осіб з інвалідністю, як тотально незрячих, так серед слабо зрячих, шляхом показу міні-фільму в засобах масової інформації, соціальних мережах про повсякденне життя людей з порушенням зору та з яким перешкодами вони стикаються що дня. Як живуть в гуртожитках УТОС, як працюють та відпочивають.
Актуальність програми
Сьогодні в Україні в цілому все суспільство не знає про реальне життя людей, що мають порушення зору. Не знає про її проблеми, перешкоди. Не знають про спосіб та умови проживання осіб з інвалідністю, про працевлаштування та пристосування робочих місць на підприємствах ГО УТОС. Суспільство в цілому не уявляє що особою являє ГО УТОС.
Тому сьогодні є актуально показати та розкрити суспільству тему прихованого життя осіб з інвалідністю в з метою привернути увагу до проблем людей з порушенням зору та проблем, що існують в об’єднанні громадян осіб проживання в гуртожитках та працевлаштування в в рамках громадської організації УТОС.
Очікувані результати
Короткострокові
Відбудеться поінформованість громадяни про існування серед нас категорії людей, які мають порушення здоров’я, яке впливає на спосіб життя,
Буде проведено опитування щодо висвітленої теми.
Буде привернута увага суспільства та влади до проблем що існують в повсякденному житті членів УТОС та буде висвітлена робота місцевих організацій УТОС.
Показати повний опис
Довгострокові
Збір проблемних питання та напрацювання рішень, які сприятимуть поліпшення життя членам УТОС та пересічним громадянам з порушенням зору.
Міні-документальний фільм сприятиме розширенню кругозору серед суспільства про життя та побут людей що мають порушення зору.
На місцевому рівні фільм сприятиме до полегшенню комунікації з місцевими органами влади.
Приверне увагу інших громадян, які не є членами УТОС та спонукати їх до вступу до ГО УТОС.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Буде знято і розміщено для перегляду 1 аудіовізуальний продукт - міні-документальний фільм;
Написано сценарій;
Буде знято і розміщено для перегляду 1 рекламний ролик;
міні-документальний фільм матиме змогу переглянути понад 150 тис. осіб;
До обласних об’єднань УТОС звернулось понад 100 осіб з числа працівників влади різного роду та представники бізнесу;
До членів УТОС приєдналось понад 100 осіб з порушеннями зору.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Оскільки у суспільстві немає повного розуміння потреб незрячих та їх об’єм то завдяки міні-документальному фільму відбудеться розуміння в необхідності пошуку рішень. Завдяки соціальній спрямованості міні-документального фільму бути помічений суспільство розумітиме, що життя існує не зважаючи на певного роду фізичних перешкод.
Зросте культура розуміння проблем що існують серед людей з порушенням зору. Сприятиме вивчення проблем зі сторони органів влади та пошуки нових вирішень. Зросте рівень бережного ставлення до ресурсу людського організму, зокрема очей та зору. Після показу на телеканалі міні-документальний фільм буде розміщено в мережі Інтернеті, який буде доступний постійно та виконувати функцію соціальної пропаганди творити добро.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Показ аудіовізуального продукту (твору) міні-документального фільму
Всього учасників (з них жінок)
150000
(75000)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1500
(750)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Презентація аудіовізуального міні-документального фільму в приміщенні залу
Всього учасників (з них жінок)
50
(25)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
40
(20)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Проведення он-лайн конференції
Всього учасників (з них жінок)
60
(30)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
50
(25)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія необмежена.
Проєкт охопить приблизно 150 тис. громадян України з них приблизно 1500осіб з інвалідністю, яке користується мережею Інтернет, соцмережами.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
1 Привернути увагу суспільства та влади до проблем серед людей з порушення зору;
2.показати життя людей з порушенням зору (про їх побут, роботу, соціальну адаптацію, тощо);
3. Привернути увагу суспільства на проблему та масштаби втрати зору;
4. Спонукати суспільство до активного прояву людяності та небайдужості,
5.Наголосити на необхідності враховувати потреби людей з порушеннями зору при проєктуванні розробці, виробництві, будівництві та інше щодо доступності середовище;6. Вироблення культури допомоги вразливій категорії людей.
Опис заходів для здійснення етапу
1.Збір статистичних даних та інформації,
2. Написання сценарію;
3.Співпраця з операторами мімі-фільму, вибір локацій;
4.Проведення робочої он-лайн наради щодо виконання підготовчого та основного процесу роботи.
Обговорення подальших дій, строків виконання; Обмін даними;
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022
—
31 травня 2022
Відповідальний виконавець
Ігор Шевченко - керівник проєкту
Етапи реалізації
Етап знімання аудіовізуального продукту
Завдання
Здійснити знімання відеоматеріалу та його монтаж. Здійснити тифлопереклад. Реклама фільму та презентація його.
Опис заходів для здійснення етапу
Виготовлення міні-фільму та інші дії пов’язані з його відео зйомкою, монтажем, тифлоереклад, інше.
5 локацій по Україні
(будуть визначені по факту проведення опитування)
Інформування про хід роботи
(можливий показ відео ролику в соц. мережі цікавих моментів із знімального майданчика, викладання в Інтернеті.
Тифлопереклад фільму.
Анонсування заходів щодо презентації (реклама).
Презентація показу на національному телеканалі.
Строк реалізації етапу
01 травня 2022
—
31 жовтня 2022
Відповідальний виконавець
Ігор Шевченко - керівник проєкту
Етапи реалізації
Презентація аудіовізуального продукту міні- документального фільму «Життя посеред темряви»
Завдання
Проведення презентації міні-документального фільму. Показ фільму по телеканалу.
Опис заходів для здійснення етапу
Презентація міні-фільму в залі за участі цільової групи з виступами учасників проєктної групи та громадськості, політиків та представників влади
Трансляція ролика на сторінках УТОС та інших громадських об’єднань, у соцмережах, ютубі, як соціальної реклами на національних та регіональних каналах ТРК.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2022
—
06 грудня 2022
Відповідальний виконавець
Ігор Шевченко - кервник проєкту
Етапи реалізації
Завершальний етап, підбиття підсумків та звітування
Завдання
Популяризувати у суспільстві думку, що можна бачити не таким зором, як у них;
Посилити роль УТОС у суспільстві щодо захисту осіб з інвалідністю;
Провести звітування.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення он-лайн заходу щодо обміну враженнями . Підбиття підсумків, статистичних даних. Напрацювання пропозицій.
Створити думку серед суспільства бережливого ставлення до власного здоров’я, що запобігатиме передчасній інвалідності внаслідок втрати зору;
Формувати толерантне відношення до осіб із втратою зору.
Підготовка та подання змістовного та фінансового звіту.
Строк реалізації етапу
01 жовтня 2022
—
23 грудня 2022
Відповідальний виконавець
Ігор Шевченко - керівник проєкту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Інформування про проект "Життя посеред темряви" відбуватиметься через національні телеканали, особливо на «5» каналі, як партнера проекту. Друковані та електронні ЗМ УТОС «Промінь», «Заклик». Проект активно буде поширюватись в мережі Інтернет, на офіційному сайті та Фейсбуці УТОС та КМО, ютуб каналі, на сайгах та соціальний мережах партерів та місцевих громадських об’єднань та на інформаційних розсилках.
Від початку прєкту до завершення буде здійснено рекламний показ, розміщено інформаційні дописи про хід зйомок, про суспільний резонанс, про обговорення та підсумки. Всього планується 10 дописів, 100 000 рекламних Інтернет показів.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Щороку УТОС буде пропонувати безкоштовний показ аудіовізуального твору міні-документального фільму «Життя посеред темряви» на телеканалах ТРК, як соціальну пропаганду.
Джерела фінансування: спонсорська допомога.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації