Цілі комунікації:
- Привернення уваги ЗМІ до проекту «Адаптація сім’ї до виховання дитини з інвалідністю», налагодження комунікаційних зв'язків;
- Привернення уваги громадськості до питання адаптації сім’ї до виховання дитини з інвалідністю та створення умов для повноцінного розвитку дитини. Збереження сімей та можливість дитини до самореалізації та повноцінного життя;
- Інформування громадськості щодо методів вирішення проблем сімей, у яких виховують дитину з інвалідність, що допоможе у майбутньому знизити рівень розлучень в таких сім’ях, та попередить ризик влаштування дітей до інтернатних установ;
- Підвищення рівня обізнаності про права осіб з інвалідністю в Україні;
- Налагодження комунікаційних зв'язків та привернення уваги компетентних державних органів та громадськості до проблем осіб з інвалідністю в Україні.
Цільова аудиторія комунікації:
- Батьки, які виховують дитину з інвалідністю;
- Компетентні державні органи;
- ЗМІ
Охоплення:
24 області України (кількість представників цільової аудиторії, яку планується охопити – сім’ї, в яких виховуються 162,9 тис. дітей з інвалідність);
- Кількість інформаційного охвату , який планується досягнути в межах проекту -18 тис, з яких не менше 20%-особи з інвалідністю.
Канали комунікації:
ЗМІ:
- Друковані видання;
- Інтернет-видання.
Власні офіційні інтернет ресурси
Інструменти комунікації:
- Прес-реліз;
- Пост-реліз;
- Новини;
- Інформаційно-роз’яснювальні матеріали у вигляді статті та інфографіки;
- Друковані матеріали (роздаткові матеріали, брошури).
Формат:
- Допис, новина, стаття;
- Відео;
- Інфографіка
Строки інформування:
Впродовж 1-3 днів з дня проведення заходу/заходів.