Сьогодні на рівні держави не існує повноцінної інформаційної доступності, а тому необхідні зміни в наданні публічної інформації. Робота органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інструменти громадського контролю (публічна інформація, участь у громадських обговореннях, спостереження за засіданнями) недостатньо адаптовані для людей з порушеннями зору, слуху та людей з порушенням інтелектуального розвитку. Через це не всі громадяни мають змогу надавати запити та отримувати інформацію у зручному для них форматі. Основна проблема - недостатньо врегульована нормативна база щодо доступності публічної інформації.
Станом на сьогодні публічні послуги та сервіси екстреної допомоги не адаптовані для всіх груп населення, зокрема громадяни з порушенням слуху не завжди мають доступ до інформації у сфері послуг, медичній, освітній та туристично-рекреаційній сфері, інформації від приватних компаній, банків та ін. Важливою проблемою є і те, що у людей з порушеннями слуху відсутня можливість безбар’єрного виклику екстрених служб (101, 102, 103, 104, 112), а стандарти екстреного оповіщення не враховують їх потреби.
У 2020 році ми розпочали програму «Країна без бар'єрів для нечуючих» для створення умов соціальної адаптації для людей з порушенням слуху, метою якого є - створити середовище рівних можливостей та змінити ставлення суспільства до людей з особливими потребами. В основі програми - спеціалізовані ліцензійні IT-рішення для обслуговування людей з порушенням слуху. Люди