Всеукраїнські тренінги “Молодь – за використання індивідуальних малих транспортних засобів”
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
28 жовтня 2021 року
Період реалізації проєкту
01 травня 2022 - 30 вересня 2022
Номер проєкту
20211028-1309
Бюджет
478495 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.1. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою розвитку серед молоді громадянських компетентностей (у тому числі формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, критичного мислення, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, висловлювати і логічно обґрунтовувати власну думку, розвиток медіаграмотності, лідерства, утвердження принципів доброчесності і антикорупційних принципів, посилення відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища тощо)
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проекту є розвиток серед молоді громадянських компетентностей (у тому числі формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, посилення відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища тощо).
Актуальність програми
Всеукраїнські тренінги “Молодь – за використання індивідуальних малих транспортних засобів” має дві цілі:
Перша ціль - розвитку у молоді громадянських компетентностей у сфері відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища та привернення уваги молоді до сучасних світових тенденцій.
Сучасний українець – це людина, яка переймається проблематикою в державі, розуміє виклики сьогодення та намагається їх побороти. Сьогодні наша держава, як ніколи раніше, має зменшити залежність своїх громадян від використання паливних транспортних засобів. Це необхідно для розвитку у молоді компетентностей щодо відповідального ставлення та використання малих індивідуальних транспортних засобів, вивчення правил дорожнього руху, їх покращення та уніфікація із європейською спільнотою.
Друга ціль – заохочення молоді до використання малих транспортних засобів, та навчання розумного їх використання. Молодь більше почне користуватися МТЗ (велосипеди, самокати тощо). Це матиме позитивний вплив на здоров’я молодих людей, екологію в цілому, що також позитивно впливе на здоров’я нації.
Як свідчить зарубіжний досвід, в більшості країн світу приділяється значна увага навчальним програмам використання малих транспортних засобів серед громадян. Наприклад, у Норвегії, Данії та низки інших європейських країн однією із основ пропаганди використання малих транспортних засобів є широко рекламована кампанія (в сенсі скорочення споживання паливних та енергетичних ресурсів). Адже в нашій державі вели
Очікувані результати
Короткострокові
• розроблено план реалізації проекту і розповсюджена інформація про проект через інтернет та молодіжну спільноту в 16 областях України ;
• налагоджено співпрацю з фахівцями щодо участі в проекті;
• Відібрано 50% учасників наступного етапу акції з урахуванням гендерного чинника ;
• Розповсюджено поліграфічну продукцію для розповсюдження в 15 регіонах України;
• Збільшення на 15% користувачів екологічно-чистого транспорту
• Проведено всеукраїнську конференцію, в рамках всеукраїнської конференції
Показати повний опис
Довгострокові
заохочення молоді до користування екологічно-чистими видами транспорту поступово приведе до зменшення забруднення екології громадським транспортом, через відсутність навантаження на нього. Надано працівникам Національної поліції рекомендації щодо впорядкування руху малогабаритним транспортом, що плануються до втілення в законодавчі акти по регулюванню дорожнього руху.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Пропагандистський ефект охопить молодіжне середовище через прямих учасників заходу та опосередковано понад 12700 осіб. Безпосередніх 135 учасників тренінгів отримають навички певних компетентностей для ефективної агітаційної роботи з молоддю та співпраці з поліцією.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
• Збільшення користувачів екологічно-чистого транспорту на 70% - серед безпосередніх учасників тренінгу, на 25% - серед всього охоплених учасників. За рахунок збільшення користувачів малих транспортних засобів.
• Зменшення шкідливих викидів від великогабаритного пасажирського транспорту.
• Проект надасть молоді компетентності до взаєморозуміння і поваги пішоходів та користувачів малих транспортних засобів.
Проект матиме однаковий вплив на жінок та чоловіків
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Проєкт “Молодь – за використання індивідуальних малих транспортних засобів”
Всього учасників (з них жінок)
12700
(6350)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Всеукраїнські тренінги “Молодь – за використання індивідуальних малих транспортних засобів”
Всього учасників (з них жінок)
135
(67)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Школярі та студенти всіх обласних центрів України.
Молодь від 14 до 35 років.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Розробка плану реалізації проекту
Розповсюдження інформації про проект
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка плану реалізації проекту
Розповсюдження інформації про проект
Строк реалізації етапу
01 травня 2022
—
31 травня 2022
Відповідальний виконавець
Бондарчук Володимир
Голова ГО ВМОРХ
Етапи реалізації
Попередній
Завдання
Налагодження співпраці з фахівцями в даній галузі
Визначення учасників проекту
Виготовлення поліграфічної продукції
Опис заходів для здійснення етапу
Налагодження співпраці з фахівцями в даній галузі
Визначення учасників проекту
Виготовлення поліграфічної продукції
Строк реалізації етапу
01 червня 2022
—
09 червня 2022
Відповідальний виконавець
Бондарчук Володимир
Голова ГО ВМОРХ
Етапи реалізації
Реалізація проекту
Завдання
Проведення тренінгів, організація зустрічей з фахівцями
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення тренінгів, організація зустрічей з фахівцями
Строк реалізації етапу
10 червня 2022
—
13 червня 2022
Відповідальний виконавець
Бондарчук Володимир
Голова ГО ВМОРХ
Етапи реалізації
Підсумковий
Завдання
1. Проведення агітаційної роботи в регіонах.
2 . Висвітлення результатів кампанії у в Інтернет – мережі.
3. Оцінка ефективності проекту
4. Підготовка підсумкового та фінансового звітів проекту
Опис заходів для здійснення етапу
1. Проведення агітаційної роботи в регіонах.
2 . Висвітлення результатів кампанії у в Інтернет – мережі.
3. Оцінка ефективності проекту
4. Підготовка підсумкового та фінансового звітів проекту
Строк реалізації етапу
14 червня 2022
—
30 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Бондарчук Володимир
Голова ГО ВМОРХ
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Шляхом повідомлень в ЗМІ, через розповсюдження інформаційно-агітаційної поліграфічної продукції, та найголовніше, розповсюджуватиметься “з вуст в уста” самими учасниками проекту, в звичній для них товариській атмосфері. На інтернет сторінках: «Молодість», сайт Мінсім’ямолодьспорт, в соціальних мережах «Facebook» та інші.
За 1 місяць до початку Проекту, та на протязі 4-х місяців після проведення Тренінгів
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Наведена інформація показує високу зацікавленість молодих людей в отримані інформації про збереження своїх коштів, шляхом економного використання енергопристроїв в повсякденному житті, про використання індивідуального транспорту таких як велосипеди та інші механічні і електричні малі індивідуальні транспортні засоби. Ті 35% що не усвідомлюють взаємозв'язки між енергозбереженням, власним здоров’ям та повсякденним бережним ставленням до енергоносіїв в масштабах держави є великою кількістю молоді котра потребує більшого інформаційного забезпечення в своєму середовищі від одноліток.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації