Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту:
“Стань успішним - побудуй своє майбутне у Школі молодого бізнесмена”
Методи комунікації із цільовою аудиторією: візуальний контент, відео контент, промокампанія у соціальних мережах (Instagram, Facebook, TikTok), поліграфічні матеріали (постери, флаєри), опитування, комунікація між учасниками. Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу університету https://www.youtube.com/channel/UCSWLJiK-K0g_1kfyfDHpkpQ, реклами у транспорті (постери), постерів для шкіл, соцмереж партнерів проєкту, розсилки електронною поштою до шкіл та їх представників, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів.
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: телеканали "Kraty", Український південь, ВТВ, Твій +, Херсон онлайн.
Кількість підготованих публікацій/матеріалів складає принаймні 5 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме близько 10 згадок.
Строки проведення інформаційної кампанії: квітень - грудень 2022 року.