Школа молодого бізнесмена
Статус
Не допущено
Проєкт подано
11 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 січня 2022 - 31 грудня 2022
Номер проєкту
20211109-2010
Бюджет
530900 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.2. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою свідомого вибору життєвого шляху молоді, її ознайомлення з процесами державотворення, механізмами функціонування і взаємодії інститутів політичної системи, діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування, професійного та кар’єрного розвитку в України, популяризації роботи в креативних індустріях, формування культури підприємництва (у тому числі соціального), стимулювання до відкриття власної справи, вивчення STEM та STEAM-дисциплін
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проєкту "Школа молодого бізнесмена" є формування інноваційної платформи для розвитку підприємницького потенціалу, фінансової грамотності та стимулювання молоді до відкриття власних стартапів в Херсонській області у 2022 році.
Актуальність програми
Школа молодого бізнесмена - представляє собою освітньо-практичний проєкт створений спільно з провідним закладом вищої освіти Півдня України Херсонським державним аграрно-економічним університетом з ініціативи громадських організацій «Південна Аграрна Молодь» та Зе!Молодіжка.Херсонщина. В Україні протягом останнього десятиліття з метою аналізу соціального розвитку молоді на замовлення Міністерства молоді та спорту України у 2019 році, проведенно дослідження де молодь визначила основні цінності, що репрезентують її основні мотиваційні настанови: «самій вирішувати, як вчиняти», «складати власну думку, бути власником ідей», «знайти час для вивчення чогось для себе і вдосконалення. Реалізація проєкту надасть професійний інструмент для отримання реальних практичних навичок, які дійсно знадобляться молоді при започаткуванні власної справи. Співпраця двох сильних брендів, а саме сучасної вищої освіти і бізнесу на принципах кобрендингу і взаємного інтерес забезпечать потужний синергетичний та мультиплікативний ефект, сформують новий ринковий сегмент на ринку праці, що матиме в загальному позитивний економічний результат для міста та регіону в цілому. Ми плануємо підготувати понад 70% молоді від усіх учасників проєкту, що матимуть компетенції креативних, відповідальних людей, здатних приймати рішення і розвивати малий, середній і великий бізнес.
Очікувані результати
Короткострокові
Проведення за програмою Школи молодого бізнесмена протягом року навчальних тренінгів з практичного досвіду, як почати бізнес з 0.
Показати повний опис
Довгострокові
1) Збільшення частки молоді, яка хоче відкрити свій бізнес у перспективі по завершенню проєкту понад 30% 2) Реалізація принаймні 6 стартапів, напрацьованих у рамках проєкту протягом двох років; 3) Формування спільноти випускників школи, яка створить умови для нетворкінгу, взаємодії й подальшої співпраці та розвитку молодіжного підприємництва в області.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) кількість учасників школи - 30 (50% дівчат, 50% хлопців); 2) кількість менторів - 10 менторів (5 чоловіків, 5 жінок); 3) кількість проведених стратегічних сесій для учасників - 15; 4) кількість проведених навчальних екскурсій - 5; 5) кількість реалізованих ідей стартапів - 6.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) Інтегрування молоді учасників проєкту до відкриття бізнесу близько 70% (результат визначається шляхом проведення тесту); 2) Рівень загального задоволення якістю проведення школи серед учасників складає принаймні 85% (визначається шляхом опитування після проєкту); 3) Рівень задоволення програмою школи серед відвідувачі складає близько 75% (визначається шляхом опитування після проєкту); 4) Рівень задоволення менторів проєктом й умовами співпраці складає близько 85%.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Школа молодого бізнесмена (ШМБ)
Всього учасників (з них жінок)
30 (15) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2 (1) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія проєкту включає молодь віком від 17 років, які навчаються в школах та університетах. До непрямої аудиторії проєкту належать: 1) Викладачі шкіл - вони зацікавлені у можливостях розвитку і отримання нової, додаткової і корисної інформації своїм учнями. Окрім того, зацікавлення підприємництвом може сприяти підвищенню рівня успішності учнів, їх активності та ініціативності; 2) Заклади освіти де поєднання звичайного навчання у школі, з навчанням для отримання практичних компетентностей створення власного стартапу, стане більш привабливою для учнів та батьків, більш гнучкою в ухваленні рішень та подоланні викликів і конкурентоспроможною навіть у сфері неформальної освіти; 3) Батьки зацікавлені у створенні можливостей для розвитку, навчання й ефективного проведення з користю часу дітей та молоді; 4) Заклад вищої освіти, тому що учасники проєкту - перспективні студенти різних спеціальностей закладу вищої освіти. Залучення здобувачів, які уже володіють певним набором необхідних компетенцій, що сприятиме підвищенню рівня їхньої фективності; 5) Бізнес, бо учасники проєкту - також потенційні працівники компаній і стартапів. Бізнесу цікаво побачити потенційне кадрове наповнення та промувати свою діяльність завдяки проєкту.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчо-теоретичний
Завдання
Підготувати програму навчання, яка дійсно допоможе молоді сформувати компетенції підприємниця нового покоління.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Проведення зустрічі команди і визначення зон відповідальності кожного представника команди; 2) здійснення аналізу результатів попереднього досвіду; 3) здійснення аналізу потреб цільової аудиторії; 4) проведення стратегічної сесії із формування концепції за темами проєкту: фінансові та юридичні основи створення стартапу та відкриття власного бізнесу.
Строк реалізації етапу
01 січня 2022 — 31 березня 2022
Відповідальний виконавець
Кривий Владислав Валерійович - голова правління ГО "ПАМ"
Етапи реалізації
Практичний майстер-клас
Завдання
Інтегрування молоді до бізнес-середовища регіону для набуття практичних знань та фахових компетентностей для організації власних стартапів.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення стратегічної сесії із формування концепції мети проєкту за темами: фінансові та юридичні основи створення стартапу та відкриття власного бізнесу, адвокаційна компанія, бізнес-план, управління командою, проєктний менеджмент, історія успіху з 0, сінемалогія. Популяразиція у медіа просторі завдань проєкту.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 31 жовтня 2022
Відповідальний виконавець
Кривий Владислав Валерійович - голова правління ГО "ПАМ"
Етапи реалізації
Результативний
Завдання
Об'єднати відповідно до цілей проєкту усіх зацікавлених сторін: батьків, які бажають кращого майбутнього для своїх дітей, молодь, яка потребує самореалізації, бізнесменів готових поділитися практичним досвідом і провідних фахівців у різних галузях економіки закладу вищої освіти
Опис заходів для здійснення етапу
Популяразиція у медіа просторі результатів втілення проєкту. Висвітлення новин про етапи втілення молодіжних стартапів.
Строк реалізації етапу
01 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Відповідальний виконавець
Кривий Владислав Валерійович - голова правління ГО "ПАМ"
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту:

“Стань успішним - побудуй своє майбутне у Школі молодого бізнесмена” 

Методи комунікації із цільовою аудиторією: візуальний контент, відео контент, промокампанія у соціальних мережах (Instagram, Facebook, TikTok), поліграфічні матеріали (постери, флаєри), опитування, комунікація між учасниками. Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу університету https://www.youtube.com/channel/UCSWLJiK-K0g_1kfyfDHpkpQ, реклами у транспорті (постери), постерів для шкіл, соцмереж партнерів проєкту, розсилки електронною поштою до шкіл та їх представників, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів.

Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: телеканали "Kraty", Український південь, ВТВ, Твій +, Херсон онлайн.

Кількість підготованих публікацій/матеріалів складає принаймні 5 публікацій.

Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме близько 10 згадок.

Строки проведення інформаційної кампанії: квітень - грудень 2022 року.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Сталість проєкту буде забезпечена завдяки: - наявності підтримки зацікавлених сторін (проєкт підтримується керівництвом усієї організації; проєкт підтримується особами, які приймають рішення з-поза меж організації); - ефективному менеджменту та людським ресурсам (проєкт добре інтегрований у діяльність організації; керівництво проєкту здійснює ефективне управління персоналом і ресурсами; проєкт має належний кадровий ресурс для досягнення цілей проєкту); - адаптивності проєкту (доказова база проєкту постійно оновлюється, організація здійснює адаптацію проєкту до змін у зовнішньому середовищі під час його реалізації); Фінансова сталість проєкту буде забезпечена завдяки наявності стабільного фінансування з бюджету міста; наявності фандрейзера у проєкті, який безпосередньо займається залученням ресурсів ззовні; наявності різних джерел фінансування (бюджет міста, донори, спонсори); використання різноманітних механізмів, спрямованих на забезпечення стабільного фінансування. Заплановане щорічне проведення проєкту із можливим масштабуванням цільової аудиторії та географічного охоплення, щоб перетворити проєкт на міжрегіональну Школу, у межах якої відбуватимуть молодіжні обміни та навчання. Також ми готові ділитися власним досвідом проведення проєкту з іншими громадськими організаціями, які працюють із подібною тематикою, шляхом організації воркшопів і зустрічей тощо.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux