Фестиваль соціальної реклами “SAAD Festival 2022”
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
02 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 вересня 2022 - 30 листопада 2022
Номер проєкту
20211102-1678
Бюджет
389095 гривень
Опис проєкту
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проекту є розвиток серед молоді громадянських компетентностей, у тому числі формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, критичного мислення, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, висловлювати і логічно обґрунтовувати власну думку, розвиток медіаграмотності, лідерства, утвердження принципів доброчесності і антикорупційних принципів, посилення відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища та інше.
Актуальність програми
В кінці 2021 року Фестиваль соціальної реклами “Molodiya Festival” було перейменовано на “Social Awareness Ads Festival”. Чому так? Пояснення просте: відсоток іноземних учасників та учасниць щороку збільшується, тому виникла необхідність бути зрозумілими світу. Фестиваль соціальної реклами “SAAD Festival”, як і у попередні роки, переслідує дві основні цілі. Перша – це сприяння створенню високоякісної української соціальної відеореклами та соціальної реклами на постерах, що реально працюватиме в межах обраної аудиторію. Це передбачає як якісне технічне втілення реклами, так і грамотно вкладене повідомлення, прочитавши яке, глядач чи глядачка будуть вмотивовані діяти. Друга – це актуалізація та вирішення найбільш релевантних тем для України у 2022 році: підтримка армії у час, коли військові дії вже рідше з’являються на перших сторінках видань; залучення молоді до суспільно-політичних процесів держави; дотримання прав людини; боротьба із корупцією; боротьба за збереження екології та зі змінами клімату. Вирішення соціальних проблем в Україні та у світі завжди залишатиметься актуальним курсом роботи нашої громадської організації. З огляду на значний досвід у праці над вирішенням низки соціальних проблем, бачимо за необхідне продовжувати роботу у цьому напрямку.
Очікувані результати
Короткострокові
Завдяки проекту ми виготовимо 30 відеореклам та отримаємо понад 300 соціальних відеороликів та постерів; проект надасть компетентності для 300 молодих осіб щодо комунікації у сфері медіа, та познайомить із ефективною соціальною рекламою на теми критичного мислення, відстоювання своїх прав, відповідальності за свої дії та власне життя, керування емоціями, медіаграмотності, доброчесності і антикорупційних принципів, відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища та ін.
Показати повний опис
Довгострокові
Залучення молоді до фестивалю призведе у подальшому до підвищення рівня компетенцій у молоді, та зменшить кількість осіб, що необізнані у темах критичного мислення, відстоювання своїх прав, відповідальності за свої дії та власне життя. Найкраща соціальна реклама демонструватиметься у соцмережах, на відеоплатформах та на телебаченні. Результати проекту планується використовувати після завершення його реалізації у поточній роботі ГО.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Очікується залучити близько 20 000 осіб, шляхом відвідання фестивалю, переглядів інформаційних відеороликів у ЗМІ, соціальних мережах та you Tube каналі з них 300 осіб безпосередніх учасників будуть поінформовані щодо запобігання небезпечних захворювань, що матиме ефективний вплив на процес формування у молоді відповідних компетентностей.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Ми очікуємо, що після участі у фестивалі молодь частіше звертатиметься до набутих знань щодо медіаграмотності, комунікації у сфері медіа, відстоювання своїх прав, доброчесності і антикорупційних принципів, відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища. А також краще орієнтуватиметься у темі керування емоціями та підтримки власного фізичного та психічного здоров’я.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Зйомка соціальної реклами
Всього учасників (з них жінок)
50 (20) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2 (1) осіб
Захід
Фестиваль соціальної реклами “SAAD Festival 2022”
Всього учасників (з них жінок)
300 (140) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
1 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
8 (4) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
20000
План реалізації програми
Етапи реалізації
Зйомка соціальної реклами
Завдання
Створення якісної відеореклами, яка зможе сконцентрувати увагу молоді на актуальних соціальних проблемах в Україні та світі.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Відбір 30 найактуальніших та найперспективніших сценаріїв соціальної відеореклами. 2. Формування команди майбутніх сценаристів, режисерів, акторів, операторів – осіб, що проходили у минулі роки навчання на майстер-класах та лекціях в рамках фестивалю “SAAD Festival” та охочих отримати відповідні навички. 3. Пошук та організація локацій і реквізиту для зйомок. 4. Впровадження широкої промокампанії щодо діяльності фестивалю.
Строк реалізації етапу
15 вересня 2022 — 15 листопада 2022
Відповідальний виконавець
Мельник І.Л., Голова ВМГО "УНМ"
Етапи реалізації
Фестиваль соціальної реклами “SAAD Festival 2022”
Завдання
1. Сприяння осмисленню та об’єктивному баченню реального стану соціальних проблем в Україні серед молоді, а також мотивування її до активностей, що допоможуть вирішити озвучені вище проблеми; 2. Залучення учасників фестивалю до навчальних активностей, які, з однієї сторони допоможуть осягнути наявні соціальні проблеми, а з іншої, – дозволять знайти правильні підходи у висвітленні, комунікації та вирішенні цих проблем.
Опис заходів для здійснення етапу
1. Оголошення прийому конкурсних робіт на одинадцятий щорічний фестиваль соціальної реклами. 2. Відбір серед більш ніж 500 (за нашими очікуваннями) близько 40 найкращих робіт та їх оцінка іменитими журі. 3. Проведення фестивалю соціальної реклами “SAAD Festival 2022”. Проведення лекцій зі створення соцреклами експертами у сфері режисури, операторського мистецтва, продюсування, дизайнування, креативу тощо. 4. Висвітлення результатів кампанії у загальнодержавних та регіональних ЗМІ. 5. Оцінка ефективності проекту 6. Підготовка творчого та фінансового звітів проекту.
Строк реалізації етапу
19 листопада 2022 — 20 листопада 2022
Відповідальний виконавець
Мельник І.Л., Голова ВМГО "УНМ"
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

До висвітлення проекту буде залучено телебачення та електронні ЗМІ. Проект активно буде висвітлюватись в мережі Internet, на офіційній веб-сторінці фестивалю “SAAD Festival”, у відповідних групах проекту у соцмережах, на власному каналі в YouTube протягом всього часу під час та після проведення фестивалю. 


Документи проекту
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux