Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Відвідай Перший науковий театр!”.
Ключові повідомлення для опосередкованої цільової аудиторії:
- вчителів, вихователів, наставників: “Разом творимо креативний підхід до навчання!”;
- батьків: “Перший науковий театр - корисне і цікаве дозвілля”;
- наукові і мистецькі гуртки: “Перший науковий театр - майданчик для співпраці й обміну ідеями.”
Методи комунікації із прямою цільовою аудиторією включають: відео контент, візуальний контент, контент для соцмереж (Instagram, TikTok), рекламу у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!. Основний канал комунікації: соціальні мережі (Instagram, TikTok).
Методи комунікації із непрямою цільовою аудиторією:візуальний контент, амбасадорів, промокампанію у соціальних мережах. Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу Lviv Open Lab, зовнішньої реклами (сітілайти, білборди), реклами у транспорті (постери), постерів для шкіл, соцмереж партнерів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.
Кількість підготовлених публікацій складає 10 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме понад 75 згадок.
Період реалізації інформаційної кампанії проєкту: вересень - грудень 2022 року.