“Медіа - це…” (три інформаційні проморолики і промокампанія на підтримку новітніх медіа)
Статус
Не допущено
Проєкт подано
09 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 березня 2022 - 30 вересня 2022
Номер проєкту
20211108-1916
Бюджет
220400 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.2. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою свідомого вибору життєвого шляху молоді, її ознайомлення з процесами державотворення, механізмами функціонування і взаємодії інститутів політичної системи, діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування, професійного та кар’єрного розвитку в України, популяризації роботи в креативних індустріях, формування культури підприємництва (у тому числі соціального), стимулювання до відкриття власної справи, вивчення STEM та STEAM-дисциплін
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета проєкту полягає у спробах змінити ставлення молоді до медіа і дати зрозуміти, що медіа - це не тільки про класичне розуміння поняття (наприклад, сайт, де постять новини і є дуже багато банерної реклами), а і про українськомовний сегмент YouTube як аналог телебачення, про нішеві Instagram- та Telegram-медіа як аналог великим медійним корпораціям (наприклад, TheKolo чи Postril у Instagram чи Непозбувний книгочитун у Telegram), а також про селфмедіа людей (наприклад, Євген Клопотенко, Сергій Стерненко, Володимир Бєглов тощо). Відповідно, також, показати людей, які творять новітні медіа в Україні і за допомогою кампанії підвищити рівень довіри молоді до новітніх медіа. Врешті, проєкт сприятиме свідомому вибору молоддю життєвого шляху і популяризації роботи у креативних індустріях.
Актуальність програми
Актуальність проєкту полягає у вирішенні наступних викликів: - низький рівень обізнаності та зацікавленості у новітніх медіа; - існування стереотипів щодо медіа як платформи, де поширюються виключно негативні новини (за принципом “трьох С”), платформи, яка молоді нецікава та застаріла тощо; - недостатній рівень комунікації між представниками різних медіа, відсутність сформованого ком'юніті, яке готове підтримувати один одного та людей, що тільки починають долучатися до цієї спільноти; Однією з головних причин став активний розвиток українськомовного середовища, кількості якісних медійних продуктів, які поки не можуть вийти на загальнонаціональний рівень та стати впізнаваними, тож ми хочемо їм допомогти. Наша організація вирішила створити такий проєкт також для того, щоб сприяти розвитку українськомовного сегменту у Youtube, адже одним із пріоритетів нашої діяльності є розвиток цього напрямку.
Очікувані результати
Короткострокові
1) Cтворено 3 інформаційні ролики; 2) залучено до зйомок близько 15 героїв відеоісторій та знімальну команду; 3) охоплено завдяки промокампанії 35 тис. осіб; 4) охоплено завдяки промороликам 10 тис. осіб; 5) залучено на наш Youtube-канал 1000 нових унікальних підписників;
Показати повний опис
Довгострокові
1) підвищено рівень поінформованості українців про українські новітні медіапроєкти, і, як наслідок, підвищено рівень довіри до медіа; 2) активовано креативну молодь і, як наслідок, збільшено кількість цікавих та якісних медіапроєктів; 3) сформовано медіаспільноту навколо мережі молодіжних просторів "ТВОРИ!"; 4) підвищено рівень молоді, яка хоче працювати у креативних індустріях в Україні.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) Створено 3 інформаційні ролики; 2) залучено до зйомок близько 15 героїв відеоісторій та знімальну команду; 3) приблизна кількість переглядів усіх відео 5 тис.; 4) збільшено кількість підписників на каналі на 1000 користувачів; 5) кількість потенційних медіапартнерів - принаймні 20; 6) завдяки промокампанії охоплено 35 тис. осіб.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) Сформований попит на продукт - поінформованість потенційного споживача інтелектуального продукту про його новизну і якість; 2) рівень задоволення аудиторії загальною якістю проєкту (підбір героїв, візуальне оформлення, якість та інформативність матеріалу) склав принаймні 70% (визначається шляхом опитування через наші канали комунікації); 3) рівень задоволення героїв співпрацею у межах проєкту складає принаймні 85% (визначається шляхом аналізу форми зворотного зв’язку);
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Проєкт "Медіа - це..."
Всього учасників (з них жінок)
5000 (2500) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
500 (250) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
700 (350) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Основною цільовою аудиторією проєкту є молоді люди усіх статей віком від 16 до 25 років, які навчаються у закладах освіти Львівської міської територіальної громади та Львівської області, а також які є активними користувачами платформи YouTube незалежно від геолокації. Це молодь, яка цікавиться сферою креативних індустрій, багато читає, шукає нові майданчики для отримання інформації, які є доступними та відповідають вимогам доби, якими є новітні медіа. Окрім YouTube, вони так само багато часу проводять у мережах Instagram та TikTok, люблять відеоконтент, що визначає основний формат інформаційної кампанії. Молодь, яка є цільовою аудиторією кампанії, має власні ідеї для створення медіапроєктів і зацікавлені у потраплянні у медійне середовище Львова.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
1) Погодження героїв відеоісторій; 2) Вирішення логістичних питань зйомок; 3) Оформлення договірних відносин з членами команди і партнерами.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Пошук героїв відеоісторій; 2) погодження героїв відеоісторій; 3) вирішення питань щодо локації зйомок; 4) узгодження деталей зйомок зі знімальною групою проєкту; 5) збір усієї необхідної документації для укладання договорів; 6) безпосереднє укладання договорів.
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 31 березня 2022
Відповідальний виконавець
Кіцанюк Олеся - керівниця проєкту; Саврук Юліана - логістка проєкту; Бойко Наталія - юристка.
Етапи реалізації
Зйомки відеоісторій
Завдання
Проведення зйомок із залученням 15 героїв.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Підготовка локації до зйомок; 2) Інформування усіх учасників знімального процесу про перебіг знімального процесу; 3) проведення зйомок відеоісторій.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 30 квітня 2022
Відповідальний виконавець
Кіцанюк Олеся - керівниця проєкту; Богданов Дмитро - відеооператор; Саврук Юліана - логістка проєкту.
Етапи реалізації
Постпродакшн відеоісторій
Завдання
Створення готових для публікації відеоісторій
Опис заходів для здійснення етапу
1) Монтаж відео; 2) створення дизайну і його інтеграція до відео; 3) підготовка відеоісторій до публікації.
Строк реалізації етапу
01 травня 2022 — 31 травня 2022
Відповідальний виконавець
Кіцанюк Олеся - керівниця проєкту; Богданов Дмитро - відеооператор;
Етапи реалізації
Презентація відео
Завдання
Публікація і презентація відеоісторій
Опис заходів для здійснення етапу
1) Створення і публікація прес-анонсу; 2) поширення прес-анонсу серед партнерських ЗМІ; 3) публікація відеоісторій; 4) здійснення публічної презентації відеоісторій.
Строк реалізації етапу
01 червня 2022 — 30 червня 2022
Відповідальний виконавець
Кіцанюк Олеся - керівниця проєкту; Мартинюк Юлія -піар-менеджерка;
Етапи реалізації
Промокампанія
Завдання
Здійснення промокампанії проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
1) Створення промоматеріалів; 2) розміщення промоматеріалів у соціальних мережах; 3) аналіз ефективності промоматеріалів; 4) розміщення зовнішньої реклами (білборди, плакати); 5) проведення зустрічей із героями відеоісторій; 6) реалізація інших запланованих активностей у межах промокампанії.
Строк реалізації етапу
01 червня 2022 — 01 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Кіцанюк Олеся - керівниця проєкту; Мартинюк Юлія - піар-менеджерка проєкту.
Етапи реалізації
Звітування
Завдання
1) Підготовка фінансової звітності; 2) підготовка описового звіту.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Контроль відповідності формальним вимогам; 2) контроль, що логіка розподілу коштів відповідає обсягу і складності робіт/послуг; 3) контроль відповідності мети, цілей і завдань проєкту до його результатів, охоплення комунікативної кампанії.
Строк реалізації етапу
01 вересня 2022 — 30 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Маселко Оксана - бухгалтерка; Пігура Марія - фандрейзерка.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

— залучені медіа: ZAXID.net, Твоє місто, ТРК “Люкс”, радіо FM “Галичина”, Радіо 412, Радіо Сковорода, Радіо “Вголос”, GalNet, UA: Львів Суспільне, Lviv.com, portal.lviv, pravdatut.com, daily.lviv.com, Радіо “Львівська хвиля”, Bazilik, KALUTRAM, Platfor.ma, Creativity.ua, Свідомі, Vector media, Telegraf, Думай медіа, Сузір’я, Platfor.ma, Kivsh.ua, На часі, мережа локальних медіа City (Львівська область) 


— канал комунікації — Facebook: МолоДвіжЦентр.Львів, Lviv Open Lab, Львівська міська рада, Інститут міста, Львівська міська рада, сторінки громадських організацій Львова, закриті групи районів Львова, сторінки медіа, які з нами співпрацюють.


— канал комунікації — Instagram таких закладів: ЛНУ імені Івана Франка (офіційна сторінка і сторінка профкому), НУ ЛП (офіційна сторінка і сторінка профкому), Академія Труша, Український Католицький Університет, Львівська міська рада, Львівська бізнес-школа УКУ, Академія друкарства, Львівський учнівський парламент, МолоДвіжЦентр.Львів, Lviv Open Lab, Управління освіти Львівської міської ради, ЛМР, ukrainianmodernism, сторінки медіа, які з нами співпрацюють.


— канал комунікації — блогери/особисті блоги героїв проєкту.


— канал комунікації — фізична реклама (білборди, друковані афіші).


Строки промокампанії: червень - вересень 2022 року.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проєкт дасть можливість мережі молодіжних просторів "ТВОРИ!" налагодити зв’язки із новітніми медіа України та почати формувати медійне ком’юніті навколо мережі. Також, він позитивно вплине на імідж новітніх медіа, дасть їм поштовх до розвитку, а молоді - привід задуматися над створенням власних медіапроєктів. Окрім того, кампанія підвищить рівень довіри до медіа в Україні. Фінансова сталість проєкту буде забезпечена шляхом: - надходження фінансування з місцевого бюджету; - залучення бізнесу і спонсорської підтримки; - можливий запуск краудфандингової кампанії; - аплікації на грантові можливості у сфері медіа та креативних індустрій.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux