— залучені медіа: ZAXID.net, Твоє місто, ТРК “Люкс”, радіо FM “Галичина”, Радіо 412, Радіо Сковорода, Радіо “Вголос”, GalNet, UA: Львів Суспільне, Lviv.com, portal.lviv, pravdatut.com, daily.lviv.com, Радіо “Львівська хвиля”, Bazilik, KALUTRAM, Platfor.ma, Creativity.ua, Свідомі, Vector media, Telegraf, Думай медіа, Сузір’я, Platfor.ma, Kivsh.ua, На часі, мережа локальних медіа City (Львівська область)
— канал комунікації — Facebook: МолоДвіжЦентр.Львів, Lviv Open Lab, Львівська міська рада, Інститут міста, Львівська міська рада, сторінки громадських організацій Львова, закриті групи районів Львова, сторінки медіа, які з нами співпрацюють.
— канал комунікації — Instagram таких закладів: ЛНУ імені Івана Франка (офіційна сторінка і сторінка профкому), НУ ЛП (офіційна сторінка і сторінка профкому), Академія Труша, Український Католицький Університет, Львівська міська рада, Львівська бізнес-школа УКУ, Академія друкарства, Львівський учнівський парламент, МолоДвіжЦентр.Львів, Lviv Open Lab, Управління освіти Львівської міської ради, ЛМР, ukrainianmodernism, сторінки медіа, які з нами співпрацюють.
— канал комунікації — блогери/особисті блоги героїв проєкту.
— канал комунікації — фізична реклама (білборди, друковані афіші).
Строки промокампанії: червень - вересень 2022 року.